Miten suhtautusitte seuraavaan?

suurisuuko?

Olen monenlaista nähnyt. Vuoratyöntekijä, kun olen ja pidetty työntekijä. Työtä on koko ajan. On eräs paikka jota kaikki ovat sanoneet kauheaksi. Päätin testata. Kaksi päivää riitti. Uutena työntekijänä minulle annettiin kaksi osastoa. Ei siinä mitään, mutta täysin ilman opastusta aluksi, onneksi. Ja, kiitos hoitajille. Aivan ihania ihmisiä. Kysymällä selvisin. Palveluesimies oli sanonko mistä. Sai kuulemma aamukahvit henkitorveen, kun kuuli, että Uusi ihminen tulee. Kukaan ei ollut vastassa ystävällisen hoitajan kautta sain tietää missä minun olisi oltava.

No, joo...

Ei siinä mitään. Olen moniosaaja. Tottunut monenlaiseen. Mutta yksi asia on hykerryttävän koominen. Yhdellä näistä osastoista oli itseäni parikymmentä vuotta nuorempia likkoja töissä. Eka päivänä synkkasi OK. Ei ongelmia.
Toisena yllättäen eräältä osastolta lähti itseäni työntekijä syystä. Tai, toisesta. Minulla siis uutena ja ilman perehdystä taloontulleena työntekijänä olikin kahden osaston siivous- ja ateriapalvelun sijasta kolmen osaston työt. Siinä. kun vakkareilla oli yhden osaston työt. Lisäksi piti tilata ruuat ja dieettiruuat viikonlopun ylitse.
No, ei siinä mitään.
Iltalaisellekin jäi työtä.
Kerron tämän kaiken sen takia, että saisittte kuvan tilanteen huumorista.
Joka tapauksessa tällä ns. nuorisohoitajien osastolla olin huomannut, että vanhuksia kärrättiin aamupalalle 2 tunnin ajan. Joisitteko itse kahvia, joka on palanut kahden tunnin ajan? Asiallisissa kahviloissakin kahvi vaihdetaan 30 min- 1 h.
Toisena päivänä löysinkin kaapista termarin ja laitoin kahvin siihen, samoin teeveden, kun ajattelin kahvin maistuvan paremmalta ja vedenkin olevan kuumaa.
Kiire oli minulla, kun hain kello kymmeneltä viimeisen tiskikärryn alakerran tiskiin. Niin kuulin kaksikymppisen hoitajan huutavan kansilasta.
- Miten termari pestään????

Vastaukseni oli: Tyhjennä. Laita hanan alle altaaseen ja harjaa. Tai, huuhtele!
Tiskipojillla ei ole sellaista paikkaa jossa se pestään, kuten ei ollutkaan.

Voiko uusavuttovampaa olla enään?
Tarkoituksenani oli käydä pesemässä termari josta neiti joka myöhemmin kiikutteli itseäänrauhasssa kiikkutuolissa ja lueskeli APU-lehteä. Vaan, kun toisilla osastoilla kiirettä riitti.

Enpä taida saada keikkaa sieltä enään, vaan enpä haluakkaan.

4

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZCM

      "Vuoratyöntekijä, kun olen ja pidetty työntekijä"? Ensimmäinen merkki surkeudestasi on itsesi kehuminen. Tottakait itseluottamus on hyvästä, mutta realiteetit pitää myös löytyä.

    • Mennään metsään taas

      Äidinkielesi ei ehkä ole suomi. Niin täynnä virheitä tekstisi on. Osa "lauseistasi" on täysin käsittämättömiä. En kahden lukemisenkaan jälkeen saanut selvää, mikä oikeastaan on pointtisi. Kolmatta kertaa en enää viitsinyt. Olisit lukenut sen läpi ennen kuin painoit lähetä-nappia.

    • hulabalooo574

      Viestiäsi. on. vittumaista. lukea. kun. jokaisen. sanan. jälkeen. on. piste. senkin. ääliö.

    • N

      %-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1680
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1329
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1258
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      183
      1112
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1033
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      158
      1033
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      866
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      784
    Aihe