Suomen romanien rikollisuus

Romanien ryöstämä

Tampereella on viime aikoina tapahtunut paljon pankkikorttirikoksia. Aamulehdessä varoitettiin 23.8. otsikolla " Urkkijat saalistavat maksukortteja ravintolassa".

Itse jouduin ryötetyksi 19.8. palatessani ravintolasta kotiin. Olin kävelemässä kotiin kun kaksi romaninaista alkoi huutelemaan autostaan tyyliin "Tule tänne, meillä on kysymys". Minä menin auton viereen kysymään, mikä hätänä. He käskivät tulla autoon istumaan, että selvitetään asia. Minä menin ja sitten lähdettiinkin jo ajamaan.

Tunnelma oli painostava. He käskivät tankata autoonsa bensaa kun kerran olivat minua kyydinneet ympäriinsä. Kylmäasemalla tankkasin pankkikortillani pienen määrän bensaa heidän autoonsa. Seuraavaksi he alkoivat tarjota viinaa. En ensin ottanut. Toinen romaninainen otti huikan pullosta tai ainakin oli ottavinaan. Sitten minä otin pienen huikan. Loppuajasta muistikuvani on hataria. Heräsin seuraavana aamuna kotoani. Muistin tapauksen ja koska en löytänyt korttiani suljetutin korttini välittömästi. Asiaa maanantaina pankista selvitttäessäni käyttötilini oli nostettu tyhjäksi 400 € ja Visa puoli oli nostettu tyhjäksi 2000 € kulut 60 €. Tein poliisille rikosilmoituksen ja poliisi kertoi, että tällaisia tapauksia tapahtuu jatkuvasti. Valvontakamera automaatilla oli ollut peitetty, joten tekijät olivat ammattilaisia.

Tämän haluan kirjoittaa varoitukseksi muille, monilla on suurempia rajoja tileillään, joten tappiot voivat olla todella kovia. Lisäksi varoitan alkamasta tappelemaan romanien kanssa. Pakene jos pystyt. Olen kuullut monista tapauksista, missä puukot tai tuliase on otettu todella hanakasti esiin ja myös käytetty niitä.
Ihmettelen, miten Suomessa hyyssätään tällaista rikollista elämäntapaa elävää kansanryhmää, maksetaan eläkkeet syntyperän takia jne.

Lopuksi; olkaa varovaisia romanien kanssa, pahimmillaan siinä menee henki. Itseltäni meni 2500 €, mikä tiukassa taloustilanteessani on paha asia, mutta henki sentään säilyi.

20

2358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4erdfcx

      Niin, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja kaupan päälle pankkitili.

      Luulitko todella, että romaneilla, jotka pyytävät sinut autoon istumaan jonkun "asian" selvittämistä varten on vain asiallisten asioiden selvittäminen mielessä?

    • Mannet vittuun

      Joo, omaa vikaahan siinä oli tietenkin. Kännipäissään ajattelin, että ne kysyy ajoreittiä jonnekin mutta paskanmarjat. Onnes en sentään saanut puukkoa kylkeen ja makaa jossain ojanpohjalla horsmaa kasvamassa.

      KAIKKI MANNET OVAT VARKAITA, TAPPELIJOITA JA TAPPAJIA. NE EI ARVOSTA MEITÄ VALKOISIA PÄTKÄÄKÄÄN! Ne kasvatetaan siihen pienestä pitäen.

      Älkää koskaan menko niiden lähelle. Vaikka olisivat tiensivussa nokkapelti pystyssä ja viiittoilisivat apua, painakaa kaasua ja ajakaa ohi.

      Minä tulen vihaamaan manneja loppuelämäni.

    • t5g

      Joko provo, tai ap on täysi idiootti. Miksi ihmeessä kukaan koko maailmassa menisi istumaan romanien autoon selvitelläkseen "vain jotain" asiaa?!

      • tuttu provo

        Se varmaan meni etsimään sitä ässää kun tuli ryötetyksi.


      • kyllä vaan
        tuttu provo kirjoitti:

        Se varmaan meni etsimään sitä ässää kun tuli ryötetyksi.

        Tätä kyllä tapahtuu. Ei välttämättä provo.
        Mustiukot käyttää akkojaan juopuneiden miesten huijaamisessa.
        Juotetaan (tyrmätään) ja sitten putsataan kaikki mikä irti lähtee.


      • Ja jokapuolella
        kyllä vaan kirjoitti:

        Tätä kyllä tapahtuu. Ei välttämättä provo.
        Mustiukot käyttää akkojaan juopuneiden miesten huijaamisessa.
        Juotetaan (tyrmätään) ja sitten putsataan kaikki mikä irti lähtee.

        tätä maata. Itse asun alueella jossa mannet lähtee lähikuntiin rosvoamaan. Kotikunta pidetään "lintukotona" ja sitte muualla putsataan kaupat, juopot ja vanhusten kodit.


    • Ihmettelijä.

      Niin, kiinnostaisi vielä tietää MISSÄ tämä oli tapahtunut, ei selvinnyt alku tekstistä

    • JK

      NIINKÖ

      • Yksvaanijavaan

        Tätä tapahtuu joka puolella Suomea, turha mainita paikkakuntaa. Lisäksi pidetään manneja jännityksessä, mistä tapauksesta tässä on kyse. Liikun paljon autolla ympäri Suomea, mutta en ole vielä löytänyt noita mannehoroja. Kun löydän ne, kosto on oleva minun.
        Kuten edellä mainittiin, mannet varmaankin rötöstelevät eri paikkakunnilla kuin asuvat. Kiinnijäämisen riski pienenee. Kuvottavimpana heidän toimintanaan pidän avuttomien vanhusten ryöstämistä. Jos näet mannet vanhuksen kimpussa, soita heti poliisille!
        Lopuksi huumoria, ettei mene liian synkäksi:
        Millä maalla ainoana maailmassa ei ole mustalaisongelmaa?
        -Työmaalla.


    • Oikeus ja kohtuus

      `´Aatulla`´ jäi homma kesken.

    • katiliini4

      Aika rasistinen kirjoitus. Pitikö mainita romanit? Eikö kaksi ihmistä olisi riittänyt?

    • Mitä vit

      katiliini4

    • Tosiasiaaa

      Asiat jotka toimii mannejen kanssa:kohtupotku, vasenkoukku, polttohautaus.

    • romanivastainen.....

      Sun sepustama tarina oli 2 vuotta sitten julkisuudessa. Sun kohdalta tarina on puutaheinää.

      Ylläpidolle on laitettu viestiä!

    • zfjnhftjnftj

      Oma vikasi.Älä lähde ns.romanien mukaan.Ne on tutkitusti 80 prosenttisesti rikollisia.Eli 80 prosenttia Suomen mustalaisista on lusinut vankilassa.Kas kun ei 100 prosenttia.No ne 20 prosenttia lusimattomista ovat kai näitä mustalaismaailman välkkyjä,eivät ole jääneet kiinni.

    • Eero H.

      Lisää uutisia www.rahmispossu.net

    • Manneongelma
    • Antti Isotalo

      Kyllä on liioittelua alkaa tuolla lailla pelkäämähän. Se on notta kun pitää ovet lukossa ja aseet ladattuna niin kyllä romaanien kanssa pärjää. Meidän Rekkukin (doobermanni) on opetettu puremaan mustalaista. Se on sillä tavalla notta maassa maan tavalla tai henki pois!

    • Suuri Humanisti

      Kauheaa kirjoittelua, ush! Minun mielestäni mahdollinen romanien suorittama satunnainen rikollinen toiminta johtuu siitä, että yhteiskunta ei ole tukenut heitä riittävästi. Heidän eläkkeensä eivät ole riittävät, jos kerran joutuvat turvautuvaan rikolliseen toimintaan. Romanien saamaa eläkettä ja muita sosiaalisia etuuksia pitää välittömästi nostaa! Hamekankaat ovat kalliita ja ei ne mersutkaan ilmaiseksi liiku.

      Olen minäkin kerran nähnyt romanin enkä silti ole tullut ryöstetyksi!

      • vähän faktoja

        suuri humanisti.
        Romanien rikokset ovat harvoin satunnaisia. Joten ei ihme jos et ole tullut ryöstetyksi. Kaikista romanien tekemistä rikoksista poliisi uskoo suurella osaa olevan yhteyksiä järjestäytyneeseen rikollisuuteen mikä tarkoittaa, että rikoksia ei tehdä randomisti vaan niitä suunnitellaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe