sisko 10v

apua tarvitaan

mun siskoni on 10vee ja se käyttätyy kuin 7vuotias. Se ei oo mitenkään ryhdistäytynyt ja mitä ikinä se tekeekin kaikki moittii sitä.Se on 4 lapsi 5. Kn siltä kysyy jotain niin se vastaa tosi typerästi ja Me ollaan kaksikielisiä eikä se osaa puhua omaa äidinkieltään kunnolla. Se unohtaa aina kännykkänsä ja pelaa sillä vain. Mitä pitää tehdä jotta se alkais käyttäytyy kuin ikäisensä? Minä en ainakaan koskaan käyttäytynyt sen ikäisenä noin. Auttakaa mä en halua että sillä olis huono lapsuus.

1

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11vuotiaan äiti

Hmm.. Miten 10vuotiaan pitäisi sinun mielestäsi ryhdistäytyä? jos häntä moititaan joka asiasta niin silloin asennevika on niissä haukkujissa,eikö? Mitä tarkoitat typerillä vastauksilla?
      Mitä tulee kaksikielisyyteen niin lastahan ei voi pakottaa kaksikieliseksi. Jos puhutte ruotsia ja suomea ja asutte Suomessa niin eikös pääasia ole että osaa sitten sitä suomenkieltä?

Millä tavalla sinun mielestäsi 10 vuotiaan tulee käyttäytyä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2423
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1683
    3. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      251
      952
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      276
      941
    5. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      917
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      834
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      739
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      725
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      708
    Aihe