Löysin 16vuotiaan tyttöni laatikosta hieroma sauvan. Pelkään,että han alkaa sekaantua pian miehiin! Mitä teen,pitääkö minun antaa vain olla ja olla puhumatta tytölleni vai ottaa asia puheeksi,vai antaa arestia. Oikeasti,mitä teen?
Mitä tyttäreni laatikosta löytyikään!?
en ole trolli
5
556
Vastaukset
tai voitte olla tyynysotaa yläosattomissa ja ottakaa vaikka se sauva mukaan
- en ole trolli
heh heh
- Typeriä vanhempia
"en ole trolli" kuinka moni äiti/isä edes tietää mikä on trolli? No mutta jos näin on niin varastat tietenkin sen sauvan ja käytät itse, oletpa hölmö..
- en ole trolli
Anna sen olla jos takavarikoit sen hän alkaa miehen kanssa
- Äiti, jolla tyttöjä
On helpompi elää, jos et kaivele 16-vuotiaan tyttäresi laatikoita. Myös nuorilla täytyy olla yksityisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402