Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Minä en lannistu koskaan.

Aloituksia

42

Kommenttia

386

  1. kives syöpä 13w ?

    mulla on vissiin kives syöpä kasseihin sattuu kuseminen sattuu vaikka oon 13w
    Terveys
    1
    57
  2. muijan perhe ei suostu aportiin

    siis sain mun tyttö ystävän raskaaks, mä oon 13w se 15w ja sen perhe väittää että se ei voi ottaa aporttia vaikka me ei
    Perhe
    1
    58
  3. syntyvyys historian alin suomessa

    mitä helv meiän pitäis tehä kun naisten sytnyvyys on jotai 1.4 lasta per nainen siis suomalaiset kuolee kohta suku puutt
    Yhteiskunta
    0
    46
  4. mun ihanne nainen

    iso perse (Nicki Minaj) isot huulet (Kylie Jenner) isot tissit (Lisa Ann) söpö naama ei käytä meikkiä/tai mitää feikkii
    Ihannenainen
    10
    636
  5. murrosikä pelottaa

    mä oon 13w ja kaikilla mun kavreilla on isompi muna ku mulla ja niillä on jo äänen murros ja mulla ei oo edes muna karvo
    Nuoret
    5
    295
  6. tartutin mun koiran korona virus koira

    moi mulla on korona virus sain sen kun kävin italiasa nyt minun koira koko ajan yskii silläkin on korova virus mitä pitä
    Terveys
    0
    78
  7. koronan juonti

    saanko korona jos juon koronaa minä juon koronaa voinko saada siitä korona viiruksen ?
    Terveys
    0
    52
  8. mitä pitää tehä jos haluu liittyä muslimi uskoon

    minä haluan rhtyä islamiksi niin miten teen sen
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    30
  9. olen vampyyri

    kysykää mitä vaan olen 13wuotias ja vamppyyri
    Taikausko
    25
    74
  10. suomi on ihan paska maa

    suomi on perseestä ei kulttuuria ei historiaa rumia ihmisiä ruma kieli eikä edse saa ostaa yli 5 prosentista kaljaa
    Yhteiskunta
    2
    38
  11. isä taas ulisee niin annoin turpaan

    isä oli sillen" wittu sä oot paska äpärä sun ei olis pitänyt syntyä sä aina vaan huumeissa tai känissä " niin annoin nyr
    Perhe
    0
    35
  12. suomi on paska maa

    suomi on paska mäa suomene pitää ottaa lisää irak afghanista ja miehiä turkista ja afrikasta ettäs aadaan kulttuuria ja
    Yhteiskunta
    0
    40
  13. suomen pitäisi avata rajat auki

    niin että ei olisi rajoja olenkaan suomen pitää päästää kaiki turvaa hakevat, ystäviä hakevat, rahaa hakevat ihmiset suo
    Yhteiskunta
    0
    38
  14. tsekatkaa mun käytttis

    vittu tää käyttäjä oon ollut tääkllä vuodesat 2012 eli oon ollut täälä pidempään kuin te koulussa ja m oon yks parhaista
    Ajanviete
    0
    53
  15. miks tää paikka on kuollut

    ennen täällä oli vitusti keskustelui ja taikausko palstal oli joka päivä uutta juttua mutta nytt kaikki on menyt pois,..
    Taikausko
    4
    139
  16. eka postaaja

    oon eka joka teki langan tänne ps mitä helvettiä on kveenit
    Kveenit
    0
    303
  17. Onko naisilla sielu?

    Hei, mietin vaan, että jos Jumala loi Aatamin omaksi kuvakseen ja Eeva oli vain kylkiluu, niin miksi oletamme, että nais
    Yhteiskunta
    0
    53
  18. Eilisillan setit

    >ole yksin salilla >vain hetkeä myöhemmin joku 16-18 v. siimasamikääpiö tulee paikalle >nyökkää tervehdykseksi
    Urheilu ja kuntoilu
    1
    50
  19. mulla on tän sivuston paras käyttäjä

    mun käyttäjä on tosi vanha ja oon käyttänyt paljon ja mun viestit on enimmäkseen poistettu koska modetiimi = NAISIA!! Oo
    Ajanviete
    0
    55
  20. Miehet on maailman saasta!!

    Kehtaattekin raiskata naisia ja sekaantua alaikäisiin tyttöihin, käyttää seksuaalisesti hyväkseen!! Miten miehet ovat nä
    Feminismi
    48
    6205