nerdist
Vapaa kuvaus
Minä en lannistu koskaan.
Aloituksia
42
Kommenttia
386
kives syöpä 13w ?
mulla on vissiin kives syöpä kasseihin sattuu kuseminen sattuu vaikka oon 13w199muijan perhe ei suostu aportiin
siis sain mun tyttö ystävän raskaaks, mä oon 13w se 15w ja sen perhe väittää että se ei voi ottaa aporttia vaikka me ei191syntyvyys historian alin suomessa
mitä helv meiän pitäis tehä kun naisten sytnyvyys on jotai 1.4 lasta per nainen siis suomalaiset kuolee kohta suku puutt078mun ihanne nainen
iso perse (Nicki Minaj) isot huulet (Kylie Jenner) isot tissit (Lisa Ann) söpö naama ei käytä meikkiä/tai mitää feikkii10762murrosikä pelottaa
mä oon 13w ja kaikilla mun kavreilla on isompi muna ku mulla ja niillä on jo äänen murros ja mulla ei oo edes muna karvo5381tartutin mun koiran korona virus koira
moi mulla on korona virus sain sen kun kävin italiasa nyt minun koira koko ajan yskii silläkin on korova virus mitä pitä0127koronan juonti
saanko korona jos juon koronaa minä juon koronaa voinko saada siitä korona viiruksen ?085mitä pitää tehä jos haluu liittyä muslimi uskoon
minä haluan rhtyä islamiksi niin miten teen sen054- 25126
suomi on ihan paska maa
suomi on perseestä ei kulttuuria ei historiaa rumia ihmisiä ruma kieli eikä edse saa ostaa yli 5 prosentista kaljaa270isä taas ulisee niin annoin turpaan
isä oli sillen" wittu sä oot paska äpärä sun ei olis pitänyt syntyä sä aina vaan huumeissa tai känissä " niin annoin nyr070suomi on paska maa
suomi on paska mäa suomene pitää ottaa lisää irak afghanista ja miehiä turkista ja afrikasta ettäs aadaan kulttuuria ja071suomen pitäisi avata rajat auki
niin että ei olisi rajoja olenkaan suomen pitää päästää kaiki turvaa hakevat, ystäviä hakevat, rahaa hakevat ihmiset suo060tsekatkaa mun käytttis
vittu tää käyttäjä oon ollut tääkllä vuodesat 2012 eli oon ollut täälä pidempään kuin te koulussa ja m oon yks parhaista0121miks tää paikka on kuollut
ennen täällä oli vitusti keskustelui ja taikausko palstal oli joka päivä uutta juttua mutta nytt kaikki on menyt pois,..4177- 0336
Onko naisilla sielu?
Hei, mietin vaan, että jos Jumala loi Aatamin omaksi kuvakseen ja Eeva oli vain kylkiluu, niin miksi oletamme, että nais076Eilisillan setit
>ole yksin salilla >vain hetkeä myöhemmin joku 16-18 v. siimasamikääpiö tulee paikalle >nyökkää tervehdykseksi178mulla on tän sivuston paras käyttäjä
mun käyttäjä on tosi vanha ja oon käyttänyt paljon ja mun viestit on enimmäkseen poistettu koska modetiimi = NAISIA!! Oo082Miehet on maailman saasta!!
Kehtaattekin raiskata naisia ja sekaantua alaikäisiin tyttöihin, käyttää seksuaalisesti hyväkseen!! Miten miehet ovat nä486232