En tiennyt pitäskö laittaa aloittelijoiden palstalle, koska olen sellainen, vai sitten tänne, koska ongelma on ulkoisessa kovalevyssä.
Olen siis onnistunut saamaan koneeseen root-viruksen. Olen muutaman kerran klikannut linkkejä, mistä aina ja kaikki varottavat että älä klikkaa :(.
Tallensin kaiken tärkeän ulkoiselle levylle ja nyt kone on pois käytöstä ja uusi tässä nokan edessä.
Pienellä avulla olen nyt saanut tämän uuden koneen toimimaan. Mulla on kuitenkin kaikki valokuvat, videot, asiakirjat nyt siellä ulkoisella levyllä, joka pätkii koko ajan. Sammuu, käynnistyy, sammuu, käynnistyy jne.
Haluaisin kuitenkin edes ne kuvat sieltä talteen kun niitä on niin paljon ja ajattelin että jos korjauttaisin sen laatikon, mutta missä, miten ja paljonko se maksaa. Voiko tuollaista virusta edes ikinä poistaa. Kaikki vaan sanoo että tervemenoa...
Mihin otan yhteyttä. Kertokaa kokemuksia tai ohejita miten tällanen tyhmä vois toimia. Kiitos.
Opin kyllä sen, etten enää klikkaile minne sattuu...
Auta! Ulk.kovalevypropsi
3
187
Vastaukset
- /VVEk1zA
Luultavasti USB portti ei jaksa syöttää riittävästi virtaa. Kokeile nyös muita USB tökkeleitä. Niillä on joskus eroa.
Ellei ole apua niin hanki sellainen johto, joka ottaa lisävirtaa toisesta USB tökkelistä. Vaikka tämmöinen
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/27263/cfxgr/Fuj-tech-USB-virtakaapeli-Y-kaapeli-2-x-A-u-1-x-A-n - ei-tietokoneguru
Koitin muitakin usbiväyliä vaan ei sano laatikko enää mitään. Ei siis herää henkiin vaikka mitä tekis. Eli siis saako jossain tuollaisen enää kuntoon edes sen vertaa että sais kuvat talteen?
- /VVEk1zA
Nytkö se hiljeni kokonaan? Vika saattaa olla myös siinä laatikon sovitinpiirissä. Helpoin tapa testata on ottaa levy pois laatikosta ja kytkeä suoraan koneen emolevyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 621115
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html188909- 43841
- 68757
- 49750
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620