En tiennyt pitäskö laittaa aloittelijoiden palstalle, koska olen sellainen, vai sitten tänne, koska ongelma on ulkoisessa kovalevyssä.
Olen siis onnistunut saamaan koneeseen root-viruksen. Olen muutaman kerran klikannut linkkejä, mistä aina ja kaikki varottavat että älä klikkaa :(.
Tallensin kaiken tärkeän ulkoiselle levylle ja nyt kone on pois käytöstä ja uusi tässä nokan edessä.
Pienellä avulla olen nyt saanut tämän uuden koneen toimimaan. Mulla on kuitenkin kaikki valokuvat, videot, asiakirjat nyt siellä ulkoisella levyllä, joka pätkii koko ajan. Sammuu, käynnistyy, sammuu, käynnistyy jne.
Haluaisin kuitenkin edes ne kuvat sieltä talteen kun niitä on niin paljon ja ajattelin että jos korjauttaisin sen laatikon, mutta missä, miten ja paljonko se maksaa. Voiko tuollaista virusta edes ikinä poistaa. Kaikki vaan sanoo että tervemenoa...
Mihin otan yhteyttä. Kertokaa kokemuksia tai ohejita miten tällanen tyhmä vois toimia. Kiitos.
Opin kyllä sen, etten enää klikkaile minne sattuu...
Auta! Ulk.kovalevypropsi
3
146
Vastaukset
- /VVEk1zA
Luultavasti USB portti ei jaksa syöttää riittävästi virtaa. Kokeile nyös muita USB tökkeleitä. Niillä on joskus eroa.
Ellei ole apua niin hanki sellainen johto, joka ottaa lisävirtaa toisesta USB tökkelistä. Vaikka tämmöinen
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/27263/cfxgr/Fuj-tech-USB-virtakaapeli-Y-kaapeli-2-x-A-u-1-x-A-n - ei-tietokoneguru
Koitin muitakin usbiväyliä vaan ei sano laatikko enää mitään. Ei siis herää henkiin vaikka mitä tekis. Eli siis saako jossain tuollaisen enää kuntoon edes sen vertaa että sais kuvat talteen?
- /VVEk1zA
Nytkö se hiljeni kokonaan? Vika saattaa olla myös siinä laatikon sovitinpiirissä. Helpoin tapa testata on ottaa levy pois laatikosta ja kytkeä suoraan koneen emolevyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun453151Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si791712- 181512
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1161167UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1111135