En tiennyt pitäskö laittaa aloittelijoiden palstalle, koska olen sellainen, vai sitten tänne, koska ongelma on ulkoisessa kovalevyssä.
Olen siis onnistunut saamaan koneeseen root-viruksen. Olen muutaman kerran klikannut linkkejä, mistä aina ja kaikki varottavat että älä klikkaa :(.
Tallensin kaiken tärkeän ulkoiselle levylle ja nyt kone on pois käytöstä ja uusi tässä nokan edessä.
Pienellä avulla olen nyt saanut tämän uuden koneen toimimaan. Mulla on kuitenkin kaikki valokuvat, videot, asiakirjat nyt siellä ulkoisella levyllä, joka pätkii koko ajan. Sammuu, käynnistyy, sammuu, käynnistyy jne.
Haluaisin kuitenkin edes ne kuvat sieltä talteen kun niitä on niin paljon ja ajattelin että jos korjauttaisin sen laatikon, mutta missä, miten ja paljonko se maksaa. Voiko tuollaista virusta edes ikinä poistaa. Kaikki vaan sanoo että tervemenoa...
Mihin otan yhteyttä. Kertokaa kokemuksia tai ohejita miten tällanen tyhmä vois toimia. Kiitos.
Opin kyllä sen, etten enää klikkaile minne sattuu...
Auta! Ulk.kovalevypropsi
3
132
Vastaukset
- /VVEk1zA
Luultavasti USB portti ei jaksa syöttää riittävästi virtaa. Kokeile nyös muita USB tökkeleitä. Niillä on joskus eroa.
Ellei ole apua niin hanki sellainen johto, joka ottaa lisävirtaa toisesta USB tökkelistä. Vaikka tämmöinen
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/27263/cfxgr/Fuj-tech-USB-virtakaapeli-Y-kaapeli-2-x-A-u-1-x-A-n - ei-tietokoneguru
Koitin muitakin usbiväyliä vaan ei sano laatikko enää mitään. Ei siis herää henkiin vaikka mitä tekis. Eli siis saako jossain tuollaisen enää kuntoon edes sen vertaa että sais kuvat talteen?
- /VVEk1zA
Nytkö se hiljeni kokonaan? Vika saattaa olla myös siinä laatikon sovitinpiirissä. Helpoin tapa testata on ottaa levy pois laatikosta ja kytkeä suoraan koneen emolevyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934317
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3742562Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711078Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28803
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779