Ventossa toimii vain puhaltimen suurin nopeus. Missä vika? Miten korjataan? Kenelläkään ajatuksia? Kiitos jo etukäteen.
Venton puhallinvika
8
1163
Vastaukset
- Nimimerkki10
Todennäköisimmin puhaltimen esivastus rikki kun puhaltimen laakeri jumittaa. Vastus on siinä moottorin kyljessä hanskalokeron alapuolella.
- V. Ento
Voitko vielä vihjata, miten sinne pääsee helpoimmin käsiksi? Kiitos!
- Eiku töihin
V. Ento kirjoitti:
Voitko vielä vihjata, miten sinne pääsee helpoimmin käsiksi? Kiitos!
Vastuspaketti noin 6-7 senttiä leveä, ja puolitoista senttiä paksu paketti, ja sijaitsee hanskakotelon alla ihan perällä. Väli hanskakotelon pohjassa on niin pieni, että pitää kädellä hiukan taivuttaa kotelon pohjaa että paketti mahtuu loppuvaiheessa tulemaan ulos. ( tulee ihan vetämällä ulos, ei ole mitään lukituksia, on vain niin jämpti). Helppo on ottaa myös hanskakotelo irtikin, muistaakseni 3 ruuvia ylhäällä ja kasi sivuilla.
- veeweegolff
Ilmeisesti joku tuonnäköinen osa on kyseessä..
http://www.bidorbuy.co.za/item/57159499/VW_GOLF_3_BLOWER_FAN_RESISTOR.html
Motonetissä maksaa pari kymppiä..- Mittaa ensin
Mittaa kuitenkin ohmimittarilla onko vastuspaketti todella rikki. Kaikki vastukset ovat sarjassa, joten jokaisesta välistä pitäisi tulla eri lukema kun pidät koko ajan toisen mittajohdon liittimessä joka menee moottorille ja toista sitten vaihdat eri nastoille
On oikean näköinen paketti kuvassa.
- pätkittää...
mikähän mahtaa olla vikana kun puhaltimen laittaa päälle niin välillä toimii ihan hienosti.välillä pätkimällä ja jossakin vaiheessa rupeaa tulemaan sellainen palaneen muovin katku. olisikohan moottori lopussa? lämpee kyllä ihan normaalisti ja jokainen nopeus toimii. onkohan tuollainen moottori vaikea vaihtaa ja missä se sijaitsee? omassa focuksessa oli hansikaslokeron takana ja koko operaatioon meni aikaa 20 min.
- Pätkii & haisee
Puhallinmoottori on hanskakotelon alapuolella hiukan auton nokkaan päin. Moottorin saa pois hanskakoteloa irrottamattakin, mutta ensin pitää poistaa ohut muovi peite. Moottoria pääsee tosin kurkistamaan hiukan raottamalla peitettä. Itse moottori irtoaa sitä pyöräyttämällä noin ¼ kierrosta, jonka jälkeen on vapaasti irti, en tarkalleen muista, pitääkö jotain lukitusnastaa samanaikaisesti painaa tai nostaa, että pääsee pyörähtämään. Siitä hajusta ja pätkimisestä, ensikerralla kun pätkii niin nurjuta sitä säätöpyörää josta saa ne eri nopeudet. Jos nyrjytys vaikuttaa toimintaan, niin tässä säätimessä vika. Kun taasen haisee palaneelta muovilta, haistele tuleeko haju juuri tästä säätimestä.
- pätkittää...
tarvii kokeilla...kiitoksia vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2772509Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001344- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi921155- 441022
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67927Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22880- 33787