Prisman verkkokauppa

Paukkokauppa

Olipa hyvä konsolitarjous Prisman verkkokaupassa, mutta mitäs sen väliä kun tuotteita ei ole myynnissä. Myynti piti aloittaa klo 7 tänä aamuna ja samalla minuutilla oston aloitinkin, mutta kassalle päästyä tuote olikin jo loppu....soitto vielä asiapalveluun perään ja tosiaan loppuhan se oli. Ei sitten millään viitsisi uskoa moista suurelta S-kauppiaalta, mutta jäipähän melkoinen kusetuksen maku suuhun. Hehkuteltu viikko kaupalla halpaa hintaa ja olisikohan sitten 10kpl varastossa. Selitä tätä sitten teinarille, joka on vielä onneksi nukkumassa, huh ja puh, lienee parasta kadota paikalta. No ens kerralla en laita varta vasten prismaa varten kelloa soimaan, mitään en kyllä tuolta enää tarvitse.

11

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timpainen

      Sama homma kävi mulle. Verkkokauppa tökki huolella heti klo 7 ja kassalle päästyä ei tuotetta enää ollutkaan. Liekö kappalemääriäkään rajoitettu? Parin päivän kuluttua jobbarit kauppaavat konsolia hyvällä voitolla verkkohuutokaupoissa...

    • vellu741

      Paljonko oli hinta? Monta pettynyttä asiakasta näköjään on.

    • TTorvi

      Itsellä kävi niin, että olin tikkana klo 7 tilausta tekemässä.
      Tökki tosiaan viimeisen päälle, mutta sain kuin sainkin PS3:n oskoskoriin.
      Mutta sitten kohdassa, jossa valitaan toimitustapa, puuttui valintamahdollisuus ja jos valitsi "jatka", niin tuli ilmoitus "verkkokaupassa tapahtui virhe, valitse toimitustapa". Eikä auttanut, vaikka välillä sulki ja avoi ostoskorin uudestaan; sama ilmoitus vaan paukahti ruutuun.
      Että tällainen tapaus, taisi jäädä viimeiseksi asioinniksi kys. verkkokaupassa.
      Niin ja tarjoushinta oli 149e.

      • Pettynyt Prismaan

        Sama homma kävi mullakin. Sain ostoskoriin, mutta ei voinu valita toimitustapaa. Tilaus jäi sitten siihen. Vähä V***tti, kun heräs varta vasten...


    • pleikkarimies
      • Onnistuja lauantaina

        Minäkin onnistuin. Klo 7.00 sain sen ostoskoriin. Ja maksoin OP:n tililtä suoraan, kun ajattelin että VISA voi olla kuormitetumpi ja hankalampi ja kaikki meni parissa minuutissa ihan hyvin ilman uudelleenyrityksiä, vaikka sivuilta huomasikin tahmeutta.

        Heti saatuani tilauksen valmiiksi sivujen lataaminen alkoi välillä epäonnistuakin kun katsoin että näkyyhän se tilauksissani. Menin sitten takaisin nukkumaan.


    • Pirsmaatikko

      Xbox360 oli myös tarjouksessa tiistaina 21.8 99€. Myytiin myös loppuun hetkessä, sain onneksi itselleni äxboksin. Silloin ei kyllä maksu tökkinyt lainkaan.

    • haaaaaa

      mä sain tilattua 2 pleikkaria =) toinen itelle makkaripleikkariks ja toisen annan lahjaks.

    • banaaninkuori

      Tuona päivänä sain laitteen koriin, mutta sitten tökki ja laite hävisi ostoskorista.

      Suuttuneena reklamoin palautelinkin kautta.

      Parin päivän päästä tuli hyvin yllättävä vastaus. Pahoittelivat tapahtumaa ja kertoivat tilaavansa lisää laitteita. Kun saavat tavaraa varastoon, lähettävät minulle koodin, jolla saan laitteen alennettuun hintaan!!

      Tuli toinen vastaus, jossa pahoittelivat, etteivät saa samaa laitetta enää ja että aikovat tilata 320G:n laitteita ja kun saavat ne lähetävät luvatun koodin minulle.

      2 viikkoa meni ilman koodia. Kyselin sähköpostitse koodin perään ja parin päivän päästä tuli viesti, jossa koodi oli. Aikaa sen käyttämiseen oli 3 päivää.


      Kuukausi laitteen saamisessa meni, mutta sain kuin sainkin sen siihen 149e:n hintaan vaikkakin jouduin pariin kertaan kyselemään sen perään.

      Nähtävästi joskus kannatta reklamoida :)

    • Anonyymi

      SOK ja tämä Prisman verkkokauppa on täyttä humpuukia. Eivät pysty hyvittämään toimittamattomia tuotteita eikä tilattuja tuotteita sitten olekaan. Toimitusmaksuksi jää enemmän kuin toimitetun tavaran arvo. Asikaspalvelu ei vastaa eikä rahaa saa takaisin. Älkää hyvät ihmiset menkö tuohon epätoivoiseen rumbaan Prisman verkkokaupassa..

    • Anonyymi

      On kyllä surkeaa toimintaa. Toimitusaika kestää ikuisuuden. Muista saa seuraavana arkipäivänä tai viimeistään ylihuomenna. Itsellä mennyt tilauksesta jo kaksi viikkoa enkä ole kirjaani vieläkään saanut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe