Olen tilannut matkan Budabestiin Ryanairilta ja nyt pähkäilen että missä se lentokentän bussi siellä keskustassa oikein pysähtyy? Mikä on sen bussin nro 200 pääteasema siellä keskustassa? Haluaisin varata nyt jonkun edullisen hotellin aivan tämän pääteaseman läheisyydestä kun en viitsi kovin myöhään illalla kovin pitkää matkaa yksin kävellä asemalta hotelliin. Olen etsiskellyt jotain n 20-30e huonetta aamiaisella.
Lentokentältä Budabestin keskustaan?
17
446
Vastaukset
- Budabestof...
Mikä helevetin Budabest? Kas kun ei Budasecondbest...
- BudaBBBBBest
Bussi nro 200 ei mene keskustaan vaan metron päätepysäkille : http://bkv.hu/en/terkep/316/B/1
Jatkat siis M3-metrolla BudaBestin keskustaa kohti: http://bkv.hu/en/terkep/60/A/1
- Et löydä
Esim. booking.comin karttahaulla voi katsella mitä hotellit maksaa. 20€lla ei taida hotellihuonetta löytyä...
- Budabestiin ehkä
No voi hemmetti, eihän mulla nyt sitten olekaan varaa olla tuolla Budabestissa. Lentolipun lisäksi olin budjetoinut tuon 20 - 30 euroa huoneen aamiaisella, jolloin mun ei tarvitse syödä ollenkaan siellä ostoruokaa. Jos tuohon hintaan ei löydy huonetta ja ruokaa, niin ei ole kyllä yhtään varaa lähteä :(
Löytyykö Budabestista esim jotakin erittäin halpaa kiertolaisten yömajoitusta ja saako sellaisesta jotakin syötävää? Kuitenkin lentojen mukaan pitäisi olla vajaa viikko siellä. Nyt kauhistuttaa että miten mun käy ja uskallanko edes lähteä. Ylimääräistä nimittäin ei ole yhtään tuon budjetin lisäksi tilillä. Ai niin unohdin että bussit ja metrotkin tietty maksaa jotkain ei kyllä nyt hyvältä näytä mun lomareissu :( - Aaa aloittaja
Budabestiin ehkä kirjoitti:
No voi hemmetti, eihän mulla nyt sitten olekaan varaa olla tuolla Budabestissa. Lentolipun lisäksi olin budjetoinut tuon 20 - 30 euroa huoneen aamiaisella, jolloin mun ei tarvitse syödä ollenkaan siellä ostoruokaa. Jos tuohon hintaan ei löydy huonetta ja ruokaa, niin ei ole kyllä yhtään varaa lähteä :(
Löytyykö Budabestista esim jotakin erittäin halpaa kiertolaisten yömajoitusta ja saako sellaisesta jotakin syötävää? Kuitenkin lentojen mukaan pitäisi olla vajaa viikko siellä. Nyt kauhistuttaa että miten mun käy ja uskallanko edes lähteä. Ylimääräistä nimittäin ei ole yhtään tuon budjetin lisäksi tilillä. Ai niin unohdin että bussit ja metrotkin tietty maksaa jotkain ei kyllä nyt hyvältä näytä mun lomareissu :(He he, sinä minuna esiinnyt? mutta ei se mitään sillä itsekkin melko usein teen juuri noin ja saan makeat naurut arkiseen elämääni:) Nää jutut täällä on mun mielestä sitä parasta huumoria ja usein mahan saa todella kipeäksi naurulla:)
- Kaikki maat kiertäny
Ei millään pahalla, mutta ihan kyllä löytyy huone joka maksaa 42e aamiaisella ja vielä 2 yötä! Siis 42e kahdesta yöstä aamiaisella!
- BUDA IS BEST
Budabestiin ehkä kirjoitti:
No voi hemmetti, eihän mulla nyt sitten olekaan varaa olla tuolla Budabestissa. Lentolipun lisäksi olin budjetoinut tuon 20 - 30 euroa huoneen aamiaisella, jolloin mun ei tarvitse syödä ollenkaan siellä ostoruokaa. Jos tuohon hintaan ei löydy huonetta ja ruokaa, niin ei ole kyllä yhtään varaa lähteä :(
Löytyykö Budabestista esim jotakin erittäin halpaa kiertolaisten yömajoitusta ja saako sellaisesta jotakin syötävää? Kuitenkin lentojen mukaan pitäisi olla vajaa viikko siellä. Nyt kauhistuttaa että miten mun käy ja uskallanko edes lähteä. Ylimääräistä nimittäin ei ole yhtään tuon budjetin lisäksi tilillä. Ai niin unohdin että bussit ja metrotkin tietty maksaa jotkain ei kyllä nyt hyvältä näytä mun lomareissu :(JOS EI OLE RAHAA NIIN EI KANNATA LÄHTEÄKÄÄN
- zirkkisvv
yömaja voi löytyä 2 kympillä...
- Perliini
Bysyttele kotonasi vaan
- BpBpBpBp
Ihme porukkaa? Onko teillä joku B synrooma?
- Palaton- järvi
Pudabest on hieno kaupunki. Ja viikon reissulla kannattaa käydä Palaton- järvelläkin...
No, huonoja vitsejä nuo nimiväännökset. Mutta maa on oikeasti ihana!- Braha
Ja ehdottomasti lennot Airpussilla...
- Mää ainaskin
Braha kirjoitti:
Ja ehdottomasti lennot Airpussilla...
Kyl Putolevi on parempi.
KATSOPPA MATKAILU---EUROOPPA--UNKARI SIVUA
SIELTÄ LÖYTYY INFOA
HOTELLI CHARLES ON HYVÄ MAJOITUSPAIKKA
VARO VACI UTCAN HUIJAREITA JA HUIJARITAKSEJA- Onko kyse
unkarilaisesta herkkuruuasta, kun huusit KATSOPPA?
- matkalle_
Ilmeisesti kukaan tätäkään ketjua kommentoineista ei oo ikinä Budapestissä käyny eikä myöskään booking.com sivustolla. Just itse varasin matkat ja hotellin. Huoneet näyttivät maksavan 10 eurosta ylospäin. Sänkypaikan makuusalista olis saanut vieläkin halvemmalla. Itse maksoin huoneesta 32 euroa yöltä siältäen aamiaisen ja hotelli keskustassa.
- Vähintään ***
5 kertaa, parin vuoden sisään voisi käydä taas...
Tosin minä rajaan tuon tasoiset majoitukset heti pois, ei kiinnosta tuon tasoiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625