Olen tilannut matkan Budabestiin Ryanairilta ja nyt pähkäilen että missä se lentokentän bussi siellä keskustassa oikein pysähtyy? Mikä on sen bussin nro 200 pääteasema siellä keskustassa? Haluaisin varata nyt jonkun edullisen hotellin aivan tämän pääteaseman läheisyydestä kun en viitsi kovin myöhään illalla kovin pitkää matkaa yksin kävellä asemalta hotelliin. Olen etsiskellyt jotain n 20-30e huonetta aamiaisella.
Lentokentältä Budabestin keskustaan?
17
338
Vastaukset
- Budabestof...
Mikä helevetin Budabest? Kas kun ei Budasecondbest...
- BudaBBBBBest
Bussi nro 200 ei mene keskustaan vaan metron päätepysäkille : http://bkv.hu/en/terkep/316/B/1
Jatkat siis M3-metrolla BudaBestin keskustaa kohti: http://bkv.hu/en/terkep/60/A/1
- Et löydä
Esim. booking.comin karttahaulla voi katsella mitä hotellit maksaa. 20€lla ei taida hotellihuonetta löytyä...
- Budabestiin ehkä
No voi hemmetti, eihän mulla nyt sitten olekaan varaa olla tuolla Budabestissa. Lentolipun lisäksi olin budjetoinut tuon 20 - 30 euroa huoneen aamiaisella, jolloin mun ei tarvitse syödä ollenkaan siellä ostoruokaa. Jos tuohon hintaan ei löydy huonetta ja ruokaa, niin ei ole kyllä yhtään varaa lähteä :(
Löytyykö Budabestista esim jotakin erittäin halpaa kiertolaisten yömajoitusta ja saako sellaisesta jotakin syötävää? Kuitenkin lentojen mukaan pitäisi olla vajaa viikko siellä. Nyt kauhistuttaa että miten mun käy ja uskallanko edes lähteä. Ylimääräistä nimittäin ei ole yhtään tuon budjetin lisäksi tilillä. Ai niin unohdin että bussit ja metrotkin tietty maksaa jotkain ei kyllä nyt hyvältä näytä mun lomareissu :( - Aaa aloittaja
Budabestiin ehkä kirjoitti:
No voi hemmetti, eihän mulla nyt sitten olekaan varaa olla tuolla Budabestissa. Lentolipun lisäksi olin budjetoinut tuon 20 - 30 euroa huoneen aamiaisella, jolloin mun ei tarvitse syödä ollenkaan siellä ostoruokaa. Jos tuohon hintaan ei löydy huonetta ja ruokaa, niin ei ole kyllä yhtään varaa lähteä :(
Löytyykö Budabestista esim jotakin erittäin halpaa kiertolaisten yömajoitusta ja saako sellaisesta jotakin syötävää? Kuitenkin lentojen mukaan pitäisi olla vajaa viikko siellä. Nyt kauhistuttaa että miten mun käy ja uskallanko edes lähteä. Ylimääräistä nimittäin ei ole yhtään tuon budjetin lisäksi tilillä. Ai niin unohdin että bussit ja metrotkin tietty maksaa jotkain ei kyllä nyt hyvältä näytä mun lomareissu :(He he, sinä minuna esiinnyt? mutta ei se mitään sillä itsekkin melko usein teen juuri noin ja saan makeat naurut arkiseen elämääni:) Nää jutut täällä on mun mielestä sitä parasta huumoria ja usein mahan saa todella kipeäksi naurulla:)
- Kaikki maat kiertäny
Ei millään pahalla, mutta ihan kyllä löytyy huone joka maksaa 42e aamiaisella ja vielä 2 yötä! Siis 42e kahdesta yöstä aamiaisella!
- BUDA IS BEST
Budabestiin ehkä kirjoitti:
Löytyykö Budabestista esim jotakin erittäin halpaa kiertolaisten yömajoitusta ja saako sellaisesta jotakin syötävää? Kuitenkin lentojen mukaan pitäisi olla vajaa viikko siellä. Nyt kauhistuttaa että miten mun käy ja uskallanko edes lähteä. Ylimääräistä nimittäin ei ole yhtään tuon budjetin lisäksi tilillä. Ai niin unohdin että bussit ja metrotkin tietty maksaa jotkain ei kyllä nyt hyvältä näytä mun lomareissu :(JOS EI OLE RAHAA NIIN EI KANNATA LÄHTEÄKÄÄN
- zirkkisvv
yömaja voi löytyä 2 kympillä...
- Perliini
Bysyttele kotonasi vaan
- BpBpBpBp
Ihme porukkaa? Onko teillä joku B synrooma?
- Palaton- järvi
Pudabest on hieno kaupunki. Ja viikon reissulla kannattaa käydä Palaton- järvelläkin...
No, huonoja vitsejä nuo nimiväännökset. Mutta maa on oikeasti ihana!- Braha
Ja ehdottomasti lennot Airpussilla...
- Mää ainaskin
Braha kirjoitti:
Ja ehdottomasti lennot Airpussilla...
Kyl Putolevi on parempi.
KATSOPPA MATKAILU---EUROOPPA--UNKARI SIVUA
SIELTÄ LÖYTYY INFOA
HOTELLI CHARLES ON HYVÄ MAJOITUSPAIKKA
VARO VACI UTCAN HUIJAREITA JA HUIJARITAKSEJA- Onko kyse
unkarilaisesta herkkuruuasta, kun huusit KATSOPPA?
- matkalle_
Ilmeisesti kukaan tätäkään ketjua kommentoineista ei oo ikinä Budapestissä käyny eikä myöskään booking.com sivustolla. Just itse varasin matkat ja hotellin. Huoneet näyttivät maksavan 10 eurosta ylospäin. Sänkypaikan makuusalista olis saanut vieläkin halvemmalla. Itse maksoin huoneesta 32 euroa yöltä siältäen aamiaisen ja hotelli keskustassa.
- Vähintään ***
5 kertaa, parin vuoden sisään voisi käydä taas...
Tosin minä rajaan tuon tasoiset majoitukset heti pois, ei kiinnosta tuon tasoiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908