Lentokentältä Budabestin keskustaan?

Budaan ekaa kertaa

Olen tilannut matkan Budabestiin Ryanairilta ja nyt pähkäilen että missä se lentokentän bussi siellä keskustassa oikein pysähtyy? Mikä on sen bussin nro 200 pääteasema siellä keskustassa? Haluaisin varata nyt jonkun edullisen hotellin aivan tämän pääteaseman läheisyydestä kun en viitsi kovin myöhään illalla kovin pitkää matkaa yksin kävellä asemalta hotelliin. Olen etsiskellyt jotain n 20-30e huonetta aamiaisella.

17

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Budabestof...

      Mikä helevetin Budabest? Kas kun ei Budasecondbest...

    • Et löydä

      Esim. booking.comin karttahaulla voi katsella mitä hotellit maksaa. 20€lla ei taida hotellihuonetta löytyä...

      • Budabestiin ehkä

        No voi hemmetti, eihän mulla nyt sitten olekaan varaa olla tuolla Budabestissa. Lentolipun lisäksi olin budjetoinut tuon 20 - 30 euroa huoneen aamiaisella, jolloin mun ei tarvitse syödä ollenkaan siellä ostoruokaa. Jos tuohon hintaan ei löydy huonetta ja ruokaa, niin ei ole kyllä yhtään varaa lähteä :(
        Löytyykö Budabestista esim jotakin erittäin halpaa kiertolaisten yömajoitusta ja saako sellaisesta jotakin syötävää? Kuitenkin lentojen mukaan pitäisi olla vajaa viikko siellä. Nyt kauhistuttaa että miten mun käy ja uskallanko edes lähteä. Ylimääräistä nimittäin ei ole yhtään tuon budjetin lisäksi tilillä. Ai niin unohdin että bussit ja metrotkin tietty maksaa jotkain ei kyllä nyt hyvältä näytä mun lomareissu :(


      • Aaa aloittaja
        Budabestiin ehkä kirjoitti:

        No voi hemmetti, eihän mulla nyt sitten olekaan varaa olla tuolla Budabestissa. Lentolipun lisäksi olin budjetoinut tuon 20 - 30 euroa huoneen aamiaisella, jolloin mun ei tarvitse syödä ollenkaan siellä ostoruokaa. Jos tuohon hintaan ei löydy huonetta ja ruokaa, niin ei ole kyllä yhtään varaa lähteä :(
        Löytyykö Budabestista esim jotakin erittäin halpaa kiertolaisten yömajoitusta ja saako sellaisesta jotakin syötävää? Kuitenkin lentojen mukaan pitäisi olla vajaa viikko siellä. Nyt kauhistuttaa että miten mun käy ja uskallanko edes lähteä. Ylimääräistä nimittäin ei ole yhtään tuon budjetin lisäksi tilillä. Ai niin unohdin että bussit ja metrotkin tietty maksaa jotkain ei kyllä nyt hyvältä näytä mun lomareissu :(

        He he, sinä minuna esiinnyt? mutta ei se mitään sillä itsekkin melko usein teen juuri noin ja saan makeat naurut arkiseen elämääni:) Nää jutut täällä on mun mielestä sitä parasta huumoria ja usein mahan saa todella kipeäksi naurulla:)


      • Kaikki maat kiertäny

        Ei millään pahalla, mutta ihan kyllä löytyy huone joka maksaa 42e aamiaisella ja vielä 2 yötä! Siis 42e kahdesta yöstä aamiaisella!


      • BUDA IS BEST
        Budabestiin ehkä kirjoitti:

        No voi hemmetti, eihän mulla nyt sitten olekaan varaa olla tuolla Budabestissa. Lentolipun lisäksi olin budjetoinut tuon 20 - 30 euroa huoneen aamiaisella, jolloin mun ei tarvitse syödä ollenkaan siellä ostoruokaa. Jos tuohon hintaan ei löydy huonetta ja ruokaa, niin ei ole kyllä yhtään varaa lähteä :(
        Löytyykö Budabestista esim jotakin erittäin halpaa kiertolaisten yömajoitusta ja saako sellaisesta jotakin syötävää? Kuitenkin lentojen mukaan pitäisi olla vajaa viikko siellä. Nyt kauhistuttaa että miten mun käy ja uskallanko edes lähteä. Ylimääräistä nimittäin ei ole yhtään tuon budjetin lisäksi tilillä. Ai niin unohdin että bussit ja metrotkin tietty maksaa jotkain ei kyllä nyt hyvältä näytä mun lomareissu :(

        JOS EI OLE RAHAA NIIN EI KANNATA LÄHTEÄKÄÄN


      • zirkkisvv

        yömaja voi löytyä 2 kympillä...


    • Perliini

      Bysyttele kotonasi vaan

    • BpBpBpBp

      Ihme porukkaa? Onko teillä joku B synrooma?

    • Palaton- järvi

      Pudabest on hieno kaupunki. Ja viikon reissulla kannattaa käydä Palaton- järvelläkin...

      No, huonoja vitsejä nuo nimiväännökset. Mutta maa on oikeasti ihana!

      • Braha

        Ja ehdottomasti lennot Airpussilla...


      • Mää ainaskin
        Braha kirjoitti:

        Ja ehdottomasti lennot Airpussilla...

        Kyl Putolevi on parempi.


    • KATSOPPA MATKAILU---EUROOPPA--UNKARI SIVUA


      SIELTÄ LÖYTYY INFOA

      HOTELLI CHARLES ON HYVÄ MAJOITUSPAIKKA

      VARO VACI UTCAN HUIJAREITA JA HUIJARITAKSEJA

      • Onko kyse

        unkarilaisesta herkkuruuasta, kun huusit KATSOPPA?


    • matkalle_

      Ilmeisesti kukaan tätäkään ketjua kommentoineista ei oo ikinä Budapestissä käyny eikä myöskään booking.com sivustolla. Just itse varasin matkat ja hotellin. Huoneet näyttivät maksavan 10 eurosta ylospäin. Sänkypaikan makuusalista olis saanut vieläkin halvemmalla. Itse maksoin huoneesta 32 euroa yöltä siältäen aamiaisen ja hotelli keskustassa.

      • Vähintään ***

        5 kertaa, parin vuoden sisään voisi käydä taas...
        Tosin minä rajaan tuon tasoiset majoitukset heti pois, ei kiinnosta tuon tasoiset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe