Mitä mahtaa maksaa tuon testin teettäminen? Kumma ettei hinnastoa voi laittaa nettisivuille.
Fiv/Felv-hinta
5
4986
Vastaukset
- soita ja kysy
Sen voi kysyä soittamalla klinikalle, hintoja on joillakin esillä mutta siihen vaikuttaa moni asia, eikä lopullista hintaa voi tietää. On olemassa pikatesti joka tehdään klinikalla ja on olemassa testi joka lähetetään muualle testattavaksi. Hinnat näissä on ihan eri luokkaa. Pikatestejä ei kaikilla ole varastossa, joten siksikin kannattaa soittaa ja kysyä. Klinikat tilaa sitten testejä tarpeen mukaan, ne kun ei kestä ikuisuuksia kelvollisina. Hintaan vaikuttaa myös se, saako testin otettua (veren) ilman rauhoitusta vai joudutaanko kissa rauhoittamaan ottoa varten. Rauhoitus laskee verenpainetta ja hankaloittaa näytteen ottamista. Rauhoituksesta tulee lisäkulukja lääkkeiden ja välineiden muodossa sekä lisäajan muodossa (rauhoitus ja herätys).
Vaikka ne hinnat olisi sivuilla nähtävillä, ei se tarkoita että se hinta on lopullinen. Se hinta voi olla vain testin hinta, johon tulee sitten lisäksi muita kuluja. Parasta on siis soittaa ja kysyä, samalla saa paremman arvion kokonaishinnasta.- ................
Juu niinpä,mutta olisin tarvinnut tietää hinnan pikaisesti eli tuumin jos joku osaisi kertoo.
- ............edelleen
Soitin ja kysyin, pyydettiin laittamaan sähköpostia ja mukavastaavat sitten. Ei ole vastausta tullut, lienenkö valinnut väärin klinikan...
- .................
............edelleen kirjoitti:
Soitin ja kysyin, pyydettiin laittamaan sähköpostia ja mukavastaavat sitten. Ei ole vastausta tullut, lienenkö valinnut väärin klinikan...
Siis kertokaapas nyt Lappeenrannasta paras eläinlääkäri ja paikka.
Tuo ei sitten kai sitä ollut vaikka minulle suositeltiin sitä. - testattupoikakisu
................. kirjoitti:
Siis kertokaapas nyt Lappeenrannasta paras eläinlääkäri ja paikka.
Tuo ei sitten kai sitä ollut vaikka minulle suositeltiin sitä.Täällä Tampereella tehty testi maksoin jotain 120 euroa, ei nukutettu, testi ei ollut pikatesti, vaan kunnon testi.
Lappeentantaa en tunne ollenkaan, mutta kahdet hyvännäköiset nettisivut aukesi googlesta, Focus ja Tikka.
Eiköhän ole ihan sama onko kymppi sinne tai tänne, kun on kissan hankkinut ja siitä huolehtii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968