Näin unta mun ihastuksesta

inlöööööööööööööv

Tänä yönä näin unta mun ihastuksesta ja se uni oli niin toden tuntuinen.
Oltiin koulussa ja mun porukat tuli hakeen mua, koska oltiin lähössä johonkin reissuun. Menin ulos odottaan niiden tuloa ja huomasin et mun ihastus istu yksin sellasella penkillä. Päätin mennä sen viereen istuun ja sit me juteltiin siinä jotain.
Sit yhtäkkiä mun ihastus kysy "pussataanko?" ja suutelin sitä pitkään. Sitten mua tultiin hakemaan ja en ois halunnu lähtee. Katoin mun ihastusta auton ikkunasta ja huomasin että yks tyttö jota vihaan oli mennyt sen mun ihastuksen luo. Pakotin isääni pysäyttämään auton ja juoksin ihastukseni luo ja potkaisin sitä tyttöä kunnolla. Sitten heräsin ja tajusin ettei se ollutkaan totta:( Olen nähnyt nin monesti tuon tyylisiä unia siitä pojasta ja se on jotain niin ihanaa.
Kertokaa jotain omia unianne ihastuksistanne!

12

4812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peniskooppi

Ihastukseni käveli ohitseni ja sanoi mulle ''moi :)''. Se oli ihanin uni pitkään aikaan. Näen useasti tällaisia unia ja herään aina hymyillen. :))))

• kljlkj

Ihastukseni pyysi minut ulos ja olin niin onnellinen. Uni oli ihana siihen asti kunnes hän teki oharit:(

• 2+4

Kivoi unii:) Mä näin kerran semmosen unen, et mä ja mun ihastus olitii enkuntunnil vierekkäin sitte me vaa puhuttii siel jotain ja ope joutu siirtää meidät ja sitte kaikki vaa alko "Grrr!". Sitte mä olin sen kaa KOKO ajan ja mun bf suuttu;)

• kypsä tyttö

Näin viime yönä sellast unta et koko mun luokka oli menny rinkiin ainoot jotka ei ollu ringissä olivat mä ja mun ihastus unessa olin aikasemmin kuullu et ihastus tykkäs musta. Sitte yks tyttö haki mut ringin keskelle ja joku poika haki sen pojan sinne ringin keskelle. Sitten kaikki alko hiljaa sanoo PUSSAA PUSSAA PUSSAA no meijät työnnettiin toisiimme kii sit mä pussasin sitä poskelle. Sitte kaikki huus et HUULILLE HUULILLE HUULILLE. Mä pussasin sitä ja se lähti siihen mukaan. Me pussattiin siin unes nii pitkään et mun ja sen pojan ope tuli siihen ja sano et se soittaa meijän vanhemmille. Sitte se laitto meijät eri puolille luokkaa. Mut se ope oli seuraavana päivänä siin ringis mukana ja tapahtu ihan sama itä edellisenä päivänä. Mun uni tais olla aika sekava mut yritin selittää mahollisimman selvästi. Oon nähny tota unta kaks KUUKAUTTA putkeen.

• ihastunutihastukseen

No mä näin sellast unta et mä seisoin sellasen matalan aidan toisel puolel ja mun ihastus toisel puolel. Sit me juteltii ja se sano et "tehään se nyt". Sit se silleen kumartu eteenpäin ja pussas mua. Ja se kesti kauan.
      Sit toinen uni oli et mä ja mun ihastus oltii ratikas menos kouluun ja sit se hymyili mulle. Ei sen ihmeempi uni. Mut se jäi mieleen kosk ollaan nyt ns. välirikossa ja siit on pieni ikuisuus ku se on valve-elämäs mulle hymyilly. Sit on näitä muita perus unii.
      Ainii! Yks uni oli et mun serkku pussas sitä mun ihastusta ja ku heräsin olin nii surullinen:(. Mä en tiie miks näin sellasta unta ku mun serkku asuu ihan toisel paikkakunnal kaukana täältä. Oon viimeaikoina nähny melkee joka yö unta just täst samasta pojasta josta oon tykänny jo melkee 3 vuotta.

• 12v poika

Ite oon pari päivää sitten nähny sellasta unta että mun ihastus hymyili mulle ja kysy että tykkäänkö siittä sanoin siin unes joo ja sit me pussattiin.

• ebimies6666

erittöin ebin hei siis oikeesti

• Anonyymi

Näin unta että olimme luokkaretkellä ja luokka meni soutaa kumiveneellä ja sinne mahtui vain kaksi ja sitten minä ja ihastukseni olimme rannassa ja hän laittoi kumiveneen veteen ja meni mukaan ja minä tulin hänen taakseen ja sitten soudimme ja sitten heräsin hymyillen🥰

• Anonyymi

Minäkin näin unta ihastuksestani Jani-Petteristä. Tulin kouluun ja tapansa mukaan Jani-Petteri toivotti kaikille (oikeasti vain minulle) äänekkäästi hyvää huomenta. Rakastelimme koulun keittiön tiskilinjastolla ja saimme yhteisen lapsen, lisäksi sain klamydian.

Terveisin Elli

• Anonyymi

Mä näin viime yönä unta mun ihastuksesta ja me oltiin meillä ja halailtiin ja pussailtiin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Näin semmoista unta ihastuksestani että meillä oli koulussa liikuntaa ja olimme menneet liikuntahallille pyörillä ja kun tunti loppui menin ihastukseni ja kaverin kanssa liikuntahallin ulkopuolelle pyöräilemään ja kaverini ja ihastukseni alkoivat ignooraamaan minua ja jättivät pyörät tien sivuun. Minäkin jätin pyörän ja he kävelivät minun edessä ja minä hiljokseen heidän takana. Ihastukseni otti kaveriani kädestä kiinni ja sanoi hänelle "Mä haluisin olla sun kanssa ihan kahdestaan loputtomiin ja en ikinä haluasi lähteä luotasi " hänen ääni kuulosti siltä kuin hän olisi ollut hieman humalassa. Kaverini mumisi jotain takaisin, kävelin surullisena heidän takana kuullessaan sen ja näin kun he kävelivät rannalle ja uni päättyi siihen kun aloin itkemään unessa. Olen nähnyt ihastuksestani jo 2 unta. Toivon todella että tämä ei ollut enne siihen että jotain tämmöistä tulee tapahtumaan oikeassa elämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe