Lastenhoitaja Tampereella

aurinkoinen

Hei! Olen 20-vuotias sairaanhoitajaopiskelija-tyttö Tampereen alueelta ja olisin kiinnostunut osa-aikaisesta lastenhoitotyöstä opintojen ohella. Minulla on paljon kokemusta eri-ikäisistä lapsista, eniten kuitenkin alle vuoden vanhoista lapsista.

Olen ollut vapaaehtoistyössä Afrikassa, jossa nuorimmat lapset olivat muutaman tunnin ikäisiä ja vanhimmat kolme vuotiaita. Huolehdin lasten terveydestä ja hyvinvoinnista ruokkimalla heitä, kylvettämällä heitä, vaihtamalla vaippoja, leikkimällä heidän kanssaan sekä auttamalla heitä oppimaan uusia sanoja ja kävelemään. Olen ollut töissä MLL:n lastenhoitajana sekä lastenhoitajana lastenkodissa nyt yli vuoden ajan. MLL:n lastenhoitajana olen tehnyt keikkoja keskimäärin kolme kertaa viikossa. Lapsien ikähaarukka on ollut 2kk-9v. Lastenkodissa hoitamani lapset ovat 4v-15v. Lastenkodissa työnkuvaan on kuulunut nuorimpien lasten kanssa leikkiminen ja kouluikäisten lasten kanssa jutustelu sekä läksyissä avustaminen. Minulla on työkokemusta myös kehitysvammaisista lapsista. Olen ollut vapaaehtoistyössä kehitysvammaisten lasten vertaisilloissa kerran kuukaudessa noin vuoden ajan.

Minä olen todella lapsirakas ja pidän aidosti lasten kanssa puuhailusta ja leikkimisestä. Minä nautin lasten kanssa vietetystä ajasta ja lasten hassuista jutuista ja temmellyksistä. Olen erittäin luotettava, iloinen ja motivoitunut antamaan lapsille iloiset muistot heidän lapsuudestaan. Jos kiinnostuit, otathan yhteyttä!

4

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo..

Heippa. Laita mulle sähköpostia [email protected] ja katsotaan josko sinulle töitä löytyisi.

• ...........

Hei,

Laittaisitko mulle viestiä [email protected] millaisina aikoina olet käytettävissä ja mikä on taksasi :)

• Moro

Pääsisitköhän arkipäivänä päiväsaikaan tulemaan? Laittaisitko tietoa taksastasi myös: [email protected]

• töihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      100
      4492
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2385
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      108
      2184
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2179
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      406
      1903
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      169
      1493
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1269
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1075
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      850
    Aihe