Hei! Olen 20-vuotias sairaanhoitajaopiskelija-tyttö Tampereen alueelta ja olisin kiinnostunut osa-aikaisesta lastenhoitotyöstä opintojen ohella. Minulla on paljon kokemusta eri-ikäisistä lapsista, eniten kuitenkin alle vuoden vanhoista lapsista.
Olen ollut vapaaehtoistyössä Afrikassa, jossa nuorimmat lapset olivat muutaman tunnin ikäisiä ja vanhimmat kolme vuotiaita. Huolehdin lasten terveydestä ja hyvinvoinnista ruokkimalla heitä, kylvettämällä heitä, vaihtamalla vaippoja, leikkimällä heidän kanssaan sekä auttamalla heitä oppimaan uusia sanoja ja kävelemään. Olen ollut töissä MLL:n lastenhoitajana sekä lastenhoitajana lastenkodissa nyt yli vuoden ajan. MLL:n lastenhoitajana olen tehnyt keikkoja keskimäärin kolme kertaa viikossa. Lapsien ikähaarukka on ollut 2kk-9v. Lastenkodissa hoitamani lapset ovat 4v-15v. Lastenkodissa työnkuvaan on kuulunut nuorimpien lasten kanssa leikkiminen ja kouluikäisten lasten kanssa jutustelu sekä läksyissä avustaminen. Minulla on työkokemusta myös kehitysvammaisista lapsista. Olen ollut vapaaehtoistyössä kehitysvammaisten lasten vertaisilloissa kerran kuukaudessa noin vuoden ajan.
Minä olen todella lapsirakas ja pidän aidosti lasten kanssa puuhailusta ja leikkimisestä. Minä nautin lasten kanssa vietetystä ajasta ja lasten hassuista jutuista ja temmellyksistä. Olen erittäin luotettava, iloinen ja motivoitunut antamaan lapsille iloiset muistot heidän lapsuudestaan. Jos kiinnostuit, otathan yhteyttä!
Lastenhoitaja Tampereella
aurinkoinen
4
287
Vastaukset
- joo..
Heippa. Laita mulle sähköpostia [email protected] ja katsotaan josko sinulle töitä löytyisi.
- ...........
Hei,
Laittaisitko mulle viestiä [email protected] millaisina aikoina olet käytettävissä ja mikä on taksasi :) - Moro
Pääsisitköhän arkipäivänä päiväsaikaan tulemaan? Laittaisitko tietoa taksastasi myös: [email protected]
- töihin
Ota yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku655235Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302306Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1102197HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201895Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151839- 1111760
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531194Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2571155Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.481051- 69966