Etsin ystäviä, pääasiassa muista masentuneista tai muuten sairastuneista ja mahdollisesti syrjäytyneistä Oulun seudulta.
Ei tarvitse olla samantyyppinen kanssani, odotan vain että väliltä löytyisi kunnioitusta ja ymmärrystä.
Saat olla vapaasti hiljainen, ujo, mielestäsi outo; tylsä tms..
Menestymiselläsi elämässä ei ole ystävyyden kannalta merkitystä.
Minulle on merkitystä sillä miten ajattelee itsestään ja etenkin kanssaihmisistä, hyvin erilaisistakin sellaisista.. että on kunnioittava, pyrkii ymmärtämään muita ja välttää sortumista ylimielisyyteen.
Joku, joka ei hätkähdä vähästä..jonka kanssa ei siis tarvitse miettiä kamalasti mitä saa puhua.
Haluaisin vain vähän normaalimpaa elämää, löytää hyvän ystävän, jonka kanssa jakaa kaikki hyvä ja huono elämässä.. että joku päivä minua arvostetaan, eikä tarvis olla yksin.
Oulusta..?
7
198
Vastaukset
Voisin kyllä haluta tutustua teihin, tosin viikkoon en vielä ole oulussa mut sitten olen. Mese-osoite löytyy profiilista ja voi sinne sähköpostiakin laittaa, jos haluat tutustua. Ittellä ei ole ainuttakaan kaveria kyseisessä kaupungissa.
- ...nainen 36v...
Voisin kirjoittaa vastaavan kuin aloitus, mutta koskien Espoota/muuta pk-seutua...
Onkohan täällä masentuneita yksinäisiä? Kyllähän tää yksinäisyys masentaa välillä. Ei auta muu kuin jaksaa vaan.
- ?
Miksi jotkut on miinustaneet tätä? Mitä se ketään haittaa, jos joku yrittää löytää ystäviä?
- :-:
Jotkut on kateellsia jos vaikka joku saattais päästä yksinäisyydestä eroon. Suomalaiset on kateellista kansaa meinaan. Onnellisuutta ei toisille haluta antaa.
- kummallista
Voisiko miinusten antajat mahdollisesti perustella miinuksensa? Itse en ainakaan tajua mikä tuossa oli miinuksen arvoista.
- miinustaja
Jos et tajua, et vaan tajua.
Ps. Annoin viestillesi miinuksen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416