Jeesus on meidän Pelastajamme

Jeesuksen nimi jo tarkoittaa, että Hän on Pelastaja ja Hän on meitä ihan lähellä ja riittää, että ainoastaan huokaamme Jeesuksen puoleen: Herra auta minua, jos sinä et minua auta niin minä hukun. Jeesus kuulee jokaisen tällaisen huokauksellisen huudon. Jeesus haluaa tulla jokaisen meidän sydämeen, antaa syntimme anteeksi ja pelastaa meidät ja viedä meidät Taivaaseen. Sitä varten Hän tuli maailmaan, ettei yksikään, joka Häneen uskoo hukkuisi ja joutuisi kadotukseen vaan saisi iankaikkisen elämän. Se oli Hänen tärkein tehtävänsä.

7

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristinuskon kirja.

vigilance

Kirkon uskontunnuksesta , " istuu Jumalan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan niin eläviä kuin kuolleita ".

Hyvin on tämän mukaisesti toiminutkin aina pikkulapsista alkaen ja nyt puheena ollessta Breivik tapauksestakin päätellen. Entä maailmansodat ja muut ?

• 8

voi että kun sä et vaan tajua... mitä voi tehä :(

• _Mikael_

Huomenna kirkoissa on aiheena "Jeesus, parantajamme."

"Elämän läpi voi kulkea vain haavaisin jaloin", on teologi Martti Lindqvist sanonut.
      Päivän evankeliumissa Jeesus näyttäytyy hädässä olevien ihmisten auttajana, haavoitettujen hoitajana. Jeesuksen teot todistavat hänen rakkaudestaan ja voimastaan auttaa hädässä olevia.

Minulle Martti Lindqvistin tapa kirjoittaa koskettavistakin asiaoista tekee vaikutuksen. Olen lukenut useita hänen kirjojaan. "Kuolemaa väkevämpi", sekä "Näkymättömän paino." Nämä teokset on koskettavaa luettavaa surusta, läheisen menettämisestä, sekä taistelemisesta jokapäiväisessä elämässä. Kaikesta kumminkin selviää, vaikka vaikeaa se välillä on.

Hyvää sunnuntaita kaikille Mikael

• yllättävällä tavalla

uskovia vainotaan, koska he kertovat totuuden.

• Jumalallasuunnitelma

Jeesus tule tosiaan pelastaman meidät pian, kuinka pian se on maalliselta kannalta lienee lopulta yhdentekevää kun sitä vertaa ikuisuuteen, ja sillä ei ole loppua. Makan mielelläni haudassa vaikka tuhat vuotta, koska se on sama asia kuin nukkuisi 9h uuteen heräävän kannalta.

• _Mikael_

Ketjun aloittajan aihe käsittelee myös tämän päivän aihetta, "Jeesus, parantajamme."

Vilppu-pappi on myös aloittanut ketjun. Harmikseni voi vain todeta, ettei nämä ole herättänyt keskustelua.

Mikael

• näin on

Jeesus vie meidät taivaaseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe