Kun laitoin muutamia erittäinkin tärkeitä lööppejä koskien metsästyskauden alkamista ja vieläpä koska tekstini sisältö oli hyvinkin asiallista, mutta kärkkäästi kantaa ottavaa, niin täytyy vaan ihmetellä, taikka jopa "naureskelijan" sanoin todeta, jotta ei voi muuta kuin naureskella, koska suoltamani teksti on poistettu. Selvästi jollain metsästäjällä on oman tunnon tuskia, kun täytyy näin julkisesti itkeä ja voivotella. Jos joku haluaa tarkennusta siihen, mitä tarkoitan, niin kernaasti palaan asiaan ja tarkennan. Palaan asiaan joka tapauksessa, heh heh.
Hieman ihmetyttää
4
86
Vastaukset
- Mitä horiset?
Häh?
- ei naurata yhtään
Asialliset viestithän täältä heti poistetaan. Punaniskaisten metsästyshörhöjen, susipelkureiden ym. roskasakin houreet ja sadut saavat kyllä jäädä.
- eipä ole ihme
että poistetaan. vastauksesi kertoo kaiken viestiesi asiallisuudesta raukkaparka.
- paranemaan päin?
Ei naurata? Jatkuvaa hehettelyhän sinun elämäsi tuntuu olevan. Toki sinun naurun aiheet ovat muiden mielestä lähinnä sairaita. Porojen raatelukin saa sinut nauramaan useita viikkoja, mutta jos nyt ei naurta, niin olisiko merkki jonkin asteisesta paranemisesta?
Oletko ehkä saanut uuden lääkityksen? Tuhdimmat dropit noin pahaan tautiin, toki vähän tehoavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000