Miten on?
Oletko häpeäksi paikkakunnallesi?
29
116
Vastaukset
- tarkennusta?
Onx pakko sanoo paikkakunta?
- tämä selväääää
Paikkakunnan sanominen on tärkeää tai ainakin kokoluokka, koska onhan täysin eriasia olla vaikkapa urbaani Helsinkiläinen kun juntti Orimattilalainen.
- tarkennusta?
tämä selväääää kirjoitti:
Paikkakunnan sanominen on tärkeää tai ainakin kokoluokka, koska onhan täysin eriasia olla vaikkapa urbaani Helsinkiläinen kun juntti Orimattilalainen.
Onko pakko puhua totta?
- oooooooooooooooooooo
tarkennusta? kirjoitti:
Onko pakko puhua totta?
Kukas sen tietää vaikka puhuisit palturia?
- Sossupummi
tämä selväääää kirjoitti:
Olen häpeäksi koko Suomelle, koska elän sosiaalitukien ja -palvelujen varassa. Häpeän vuoksi ei voi edes tutustua keneenkään.
- sossupummi2
Sossupummi kirjoitti:
Olen häpeäksi koko Suomelle, koska elän sosiaalitukien ja -palvelujen varassa. Häpeän vuoksi ei voi edes tutustua keneenkään.
Et ole ainoa. Meitä on paljon.
sossupummi2 kirjoitti:
Et ole ainoa. Meitä on paljon.
Entisenä sossupummina haluaisin valaa teihin uskoa siitä, että se voi muuttua. Ja te olette se jolla moinen muuttamisen valta on hallussaan.
On se kyllä välillä vitun rasittavaa olla omalla nimellään ja naamallaan täällä... Mutta ihan sinun arvon "nainen olasta"... haha... vuoksi en sitä lopeta.
Kyllähän tämä paikkakunta on yks persläpi, mutta sama kai se on millä paikkakunnalla yönsä nukkuu ja pihaansa kuokkii...
Kyllä se on tää alkuperäisväestö, joka tän paikkakunnan "mainetta" ylläpitää. Aika harva muualta muuttanut täällä vuotta paria pidempään viipyy. Jaa se kokoluokka...yli 10 tuhatta alle 20 tuhatta.Eipä mua missään asuttamallani paikkakunnalla ole juuri kukaan tuntenut. Mä en ole kovinkaan social butterfly. Eli en usko olevani tai olleeni milloinkaan. :)
- muna pilluun
Mistä tulee nimimerkkisi voopotin?
muna pilluun kirjoitti:
Mistä tulee nimimerkkisi voopotin?
Voopotin on semmonen otus joka voopottaa mennä. Kuvaava nimi. :)
Toiset kävelee, mä voopotan.- Paha kysymys
voopotin kirjoitti:
Voopotin on semmonen otus joka voopottaa mennä. Kuvaava nimi. :)
Toiset kävelee, mä voopotan.Onko sua pantu koskaa Olan kovisten toimesta?
Paha kysymys kirjoitti:
Onko sua pantu koskaa Olan kovisten toimesta?
Ei, mä en vällää koviksista. :)
Tykkään herttasemmista miehistä, joiden ei tartte uhota ja uhkua kovuutta.- Paha kysymys
voopotin kirjoitti:
Ei, mä en vällää koviksista. :)
Tykkään herttasemmista miehistä, joiden ei tartte uhota ja uhkua kovuutta.No onko sua pantu Olan jätkien toimesta ollenkaan?
Paha kysymys kirjoitti:
No onko sua pantu Olan jätkien toimesta ollenkaan?
Olen seurustellut nuorempana kyllä Olalaisten kanssa. :) Onko se jotenkin oleellista tässä?
- Kyöstix
Minen oo mistään kotoisin :)
- Olet kotoisin
Sinä olet keskisuomesta pk-seudulle muuttanut ja kaipaat kotimaisemiin, sinne landelle
- Kyöstix
Olet kotoisin kirjoitti:
Sinä olet keskisuomesta pk-seudulle muuttanut ja kaipaat kotimaisemiin, sinne landelle
Totuus on etten ole tuntenu kuuluvani millekkään paikkakunnalle.
Olen ns. paikkakunta isänmaaton :)
- urpo Malmilta
Häpeäksi? Tänne Stadiin mahtuu muitakin urpoja kuin mä.
- fhjbösf
En ole, mutta ei välttämättä hyötyäkään.
- IRL;)
Kuka palstalaisista ei olisi häpeäksi? Kysymyksen asettelu oikeampi näin päin.
- tappiota tulee
Olen, vaikka ei sitä ulospäin välttämättä heti huomaa.
- ~ciss~
Entinen kotipaikkakuntani on mulle häpeäksi, siksi pidänkin asian visusti salassa.
Tamperetta taas ei tarvi hävetä, koska junttikin saa olla kunhan on ystävällinen. - anteeksi jumala
olen niin häpeäksi että käytän naamaria ja välttelen kaikenlaista huomiota.
- attiir-asiil
Näin mitä ilmeisimmin on, ja myös suvulle. Siitäpä saavat kaikki buahahaaaa!
Olen, sillä en tuota suuria veroeuromääriä kunnalleni. Olen kuitenkin siinä täysin häpeämätön.
- ???
ONKO SINUA PANTU IKINÄ?
- not me
Kyllä ne on eri henkilöt, jotka lehtien sivuilla komeilee ruusupuskineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058879Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723308- 171774
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65930