Oletko liian vanha seikkailemaan?

seikkaileva käkkyrä

Minun tekis mieli seikkailla, mutta kun ei oo kettään kaveria kun jokaisella on joku paikka kippee tai sitten lasten ja lastenlasten elämä on niin ykköstärkeä ettei minnekään voi lähtee yhtä iltapäivää pidemmäks aikaa.
En minä mitenkään hurjastelis enkä eläis huonoo elämää vaikka seikkailisinkin, jonnekin ajelisin ja viipyisin jonkun päivän tai tekisin valmismatkan tai menisin vaikka marjamettään tai puusavottaan. Tuskin ne minun kippeet paikkani siitä sen kippeemmiksi tulis kun muutenkin ovat jo kippeet ja vaikka tuliskin niin haittaiskos se mitenkään jos kaverina olis toinen samanmoinen paikoistaan kippee känkkyrä. Juttuseuraa kaipaa känkkyräkin ja toisen kanssa olis paljon mukavampi kaikkea ihmetellä, muutakin kuin kotinurkkia ja naapurien asioita ja mukuloiden pärjäämistä.
Joskus jonnekin deittiinkin olen itestäni ilmoitellut että seikkailua kaipaan mut siellä on kiiluvasilmäset seksipöhelöt ensimmäisinä kimpussa, mitä minä niillä kun joka paikka on kippee tämän tästä ja mikä milloinkin ja käkkyräpäiviä piisaa.
Kannattiko nyt tämmöstäkään kirjottaa.

69

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kan-nattaa

Kantsiskos kuitenkin ihan ekaksi käydä lekurin vastaanotolla?
      Jospa niille kivuille löytyisi helpotusta.
      Jaksaisi sitten paremmin seikkailla?
      Kaikestahan kannattaa kirjoittaa, onhan se jotain hommaa sekin.

• -nattaa

Unohdin ihan vastata kysymykseen. En ole liian vanha, vaan ei ole seikkailutarvetta eikä halua. Kunhan pysyisi tässä.

• av

Pikku viisas anna olla...

• av

Kyllä vain, meitä 60 on varmaan samanlaista kuin kirjoitit. On kuitenkin hyvin vaikea löytää juuri sitä mitä haluaa.

Elämä kuiten kulkee kohti loppua, siksi toiveet ovat ehkä unelmia--tai unelmien toteutumista...

• unelmat on hyviä

Onhan täällä samanlaisia hengenheimolaisia palstalla vaikka kuinka paljon,

Onki eriasia ukskaltaako kukaan täältä tutustua oikeesti kehenkää,

Elämä on menny virtuaaliseksi normaalit ihmissuhteet ovat kadonneet

osa kuolleet, osa muuten vaan vanhentuneet omiin koloihinsa.

onhan se mukava unelmoida vielä kaverista.

• av

Sanoit mitä äitini sanoi kauan sitten ihmisistä siellä---luulen ihmiset hyvään aikaan ovat syntyneet 20 luvulla ja varmaan niin on kaikkialla maailmassa.

Lähes kaikki on nyt pois, sillä luulisin tämän olevan 60 .

• virva-tuulia***

Seikkailuahan se on kirjoittaminenkin. Ainahan voi matkailla ja seikkailla vaikkapa mielikuvituksissaan jos ei muuten jaksa eikä kivuilta kykene.

Pienen kivan matkan voisi tehdä jonnekin kylpylään ja jos tykkää enemmään luonnosta niin ainakin näin syksyisin järjestetään ruskaretkiä. Eläkeläisiä on useinkin retkeilemään lähdössä linja-auto lasti jonnekin suuntaan, joten matkaseuraa on ja samalla voi tutusta matkalaisiin. Tiedän montakin joiden ystävyys on alkanut noilta matkoilta.

Mikäli haluat pelkästään kaksin seikkailemaan niin kysy jotain tuttavaasi mukaasi. Olen itse käynyt marjastamassa parin kolmen tuttavan kanssa. Olemme ottaneet eväät mukaan ja nauttineet samalla luonnossa kulkemisesta.

Kivuitta taitaa 60 jokunen selvitä mutta aika monella on niitäkin kipuja, kenellä enemmän, kenellä vähemmän. Luulempa että eiköpähän melkein kaikki ole lääkäriä puhutelleet jonkin verran että ovat kipuihin lääkettä saaneet. Harmi sinänsä jos kivut haittaa elämää.

Luulisin että jonkinlainen retki onnistuisi ja saisit muuta ajateltavaa, ehkä kivutkin helpottaisi vähäksi aikaa ainakin.

Toivottavasti saat mukaasi elämänmyönteisen, kivan kaverin jolla ei niitä känkkyräpäiviä olisi, ei ainakaan kovin monta ja retkesi onnistuisi. ;-)

• av

100% samaa mieltä.

Minulla on kuitenkin vain purjehdus mielessä.

Toisaalta vastuu painaa tulevaisuus, ja loppu...

• av

Näin jälkeen päin-- kunnia suomalaisille naisille (naiselle) tässäkin asiassa.

• Rimmir tänään

Katsoppas kansalaisopiston antimia nyt syksyllä, jos sieltä löytyisi jokin kiinnostava kurssi ja siellä voisi ystävystyä jonkin samanhenkisen seikkailua kaipaavan henkilön kanssa. Muutenhan on melkein mahdotonta tutustua "ventovieraaseen".

• Tupajumi!

Noin ahtaisiin "seikkailurajoihin" luulisi löytyvät rutkasti "uhkarohkeita" kumppaneita.

Etsi sopiva harrastusryhmä!
      Kuntosuunnistus, kiertomatkat, geokätköily jne.

• Lorena*

On ihan tosi asia, on onnen potku kun löytää samanhenkisen kaverin itselleen. Joltakin excursio matkalta tutustuin henkilöön jolla on mahdollisuus lähteä matkoille maan rajojen ulkopuolelle ja kotimaan retkillekin. Se minua huvittaa kun etsitään "tekosyitä" miksi ei voi lähteä esim yhteiselle päivän retkelle, usein se on omasta tahdosta kiinni.

Ymmärrän hyvin iän mukana tuomat krempat ja kolotukset, ehkä puuttuu rohkeus lähteä mukaan tai sitten saamattomuus. Aina kun lähtee mukaan toisten ihmisten joukkoon siinä saa eväitä tuleville päiville.

Olin 3v sitten Saariselällä ruskan aikaan retkeilemässä. Oli sotilaspakki, kahvit ja tulentekovälineet mukana mukava oli ihailla maisemia kahvia hörppiessä. Ei hassumpaa mennä Kotkan Sapokkaan siitä Kaunissaaren maisemia ihailemaan. Kyllä näitä mahdollisuuksia on vaikka askel olisi hiemen lyhentynyt, lähteminen on aina omasta tahdosta kiinni.
      Tämä samanhenkinen ystäväni on nainen ja olemme lähdössä Costa del Solin aurinkorannikolle viikoksi, mutta Lapin ruskamatkaa ei voita mikään on se niin mahtava "akkujen" lataus retki.

• Kunnon seikkailija on yksinäinen susi joka lähtee kun siltä tuntuu ja löytää seuransa osana seikkailua.

Menoksi vain.

• reissutytöt

Niinhän se on, miltä kannalta asian ottaa. kun on vuosia mittarissa60 ihan turvallisuuden kannalta on kaveri reissulla hyvä olla sykemittarin lisäksi.
        Mitä vaaroja on yksinäisellä samoilijalla, niitä riittää. Kaksin aina kaunihimpi, eipä tarvitse haastella puille, pensaille ja kuukkelille.

• reissutytöt kirjoitti:

Niinhän se on, miltä kannalta asian ottaa. kun on vuosia mittarissa60 ihan turvallisuuden kannalta on kaveri reissulla hyvä olla sykemittarin lisäksi.
        Mitä vaaroja on yksinäisellä samoilijalla, niitä riittää. Kaksin aina kaunihimpi, eipä tarvitse haastella puille, pensaille ja kuukkelille.

Niinpä kyllä, mutta seikkailija löytää mieleistänsä seuraa juuri sieltä missä sattuu kulloinkin olemaan ja voihan siitä eteenpäin jatkaa matkaa yhdessä...

Sohvalta löytää ihmisiä jotka tykkäävät viettää aikaansa siinä. Jos kerran tai pari mukaan lähtevätkin, palaavat yleensä takaisin siihen mistä heidät löysit...

• minnevaan

Uskallan seikkailla,just kattelin kimppakyytejä pohjoiseen.Olen mennytkin ja kaikki on sujunut paremmin kuin hyvin.

Olisin myös valmis koska vaan jonnekkin extemporee,lyhyt kylpylämatka,ulkomaan reissu,kotimaakin käy,minne vaan kunhan ei tarvitse vain olla paikallaan.
      Niin kauan menoksi kun jalka nousee,patikoimaan tms.Lappi tai etelä,kunhan ei ihan 10t lentomatkaa tarvitse istua.

Nuorena likkana liftasin satoja kilometrejä,pääsikin hyvin,se olikin seikkailua,maailma on nyt toisenlainen ja turvallisuuskin epävarmaa.
      Eipä tänne voi tietojaan antaa vaikka sattuisi joku innostumaankin.

• O - O

En ole katsellut, mutta luulisin keskustelupalstoilla olevan edelleenkin myös matkaseuraa etsiville oma palstansa. Olen katsellut joskus huvikseni, mutten ole kokeillut - ainakaan vielä.;)

Pitäisiköhän kokeilla mummoikäisenä liftaamista, kun se on nuorempana jäänyt tekemättä. Voisi olla hauskaa. - Vanhemmat kielsivät ehdottomasti liftaamisen. Jälkikäteen naurettiin, etteivät kuitenkaan kieltäneet ottamasta tarjottua kyytiä vastaan. - Se olisi saattanut olla paljon vaarallisempaa, mutta onneksi osasin intuitiivisesti tehdä oikeat valinnat.

• Elämäni sulostuttajan estyneisyys tropiikin tautien estolääkityksille tuhosi seikkilusuunnitelmamme jo vuosia sitten.

Kaavailtu pallon kiertäminen ajan kanssa, rinkat selässä, jäi toteuttamatta.

Nykyään "seikkailua" edustanee jo vuosikymmeniä sitten omaksutun tavan jatkaminen. Halpislennolla Keski- Eurooppaan, lentoasemalta auto ja viikon, kahden kiertely ilman aikataulua tai ennakkovarauksia.

• Juu, seikkailumatkaa pohjoiseen tässä kovasti suunnittelen, saa nähdä mitä siitäkin tulee.
      Mutta avoimin mielin matkaan lähden.
      Ja pientä seikkailuahan tämä elämä on joka päivä.

Nauratti tuo "kiiluvasilmäinen seksipöhelö", sellaista en minäkään seuraani kaipaa.. :)

• 1943

Näitä pöhelöitähän on. Paras on aloittaa ihan silmät uteliaina vaan.

• 1943 kirjoitti:

Näitä pöhelöitähän on. Paras on aloittaa ihan silmät uteliaina vaan.

Niitä riittää, mutta onneksi myös mukavia, tavallisia ihmisiä, joihin on kiva tutustua ilman mitään sen kummempaa tarkoitusta.
        Näin puhelias ihminen löytää juttuseuraa melkein mistä vaan.

• 1943
        Anceli kirjoitti:

Niitä riittää, mutta onneksi myös mukavia, tavallisia ihmisiä, joihin on kiva tutustua ilman mitään sen kummempaa tarkoitusta.
        Näin puhelias ihminen löytää juttuseuraa melkein mistä vaan.

Tykkään tanssimisesta ja hiljattain olin paikassa, jossa oli myös tanssia. Siellä oli mies, joka yritti pussailla keskellä tanssilattiaa naisia, joita tanssitti. Minua ällötti niin paljon, että häippäsin. Pieni riski oli, että olisi hakenut myös minua.

• 1943 kirjoitti:

Tykkään tanssimisesta ja hiljattain olin paikassa, jossa oli myös tanssia. Siellä oli mies, joka yritti pussailla keskellä tanssilattiaa naisia, joita tanssitti. Minua ällötti niin paljon, että häippäsin. Pieni riski oli, että olisi hakenut myös minua.

Lapsuudenystäväni vieraili luonani ja kertoi käyneensä ensimmäistä kertaa leskeksi jäämisen jälkeen tansseissa. Kukaan ei hakenut ja naistenhaulla hän yhtä miestä kävi hakemassa, tämä ei suostunut. Sanoi että sai olla hänen puolestaan viimeinen kerta, kun tansseihin menee.
        Huonoja löytyy kuulemaa kotikylältäkin, tulevat viinapullon kanssa seuraa etsimään.

Ehkä oli parempi kun häippäsit ajoissa...

• maarina1 ejk
        Anceli kirjoitti:

Lapsuudenystäväni vieraili luonani ja kertoi käyneensä ensimmäistä kertaa leskeksi jäämisen jälkeen tansseissa. Kukaan ei hakenut ja naistenhaulla hän yhtä miestä kävi hakemassa, tämä ei suostunut. Sanoi että sai olla hänen puolestaan viimeinen kerta, kun tansseihin menee.
        Huonoja löytyy kuulemaa kotikylältäkin, tulevat viinapullon kanssa seuraa etsimään.

Ehkä oli parempi kun häippäsit ajoissa...

Saman olen huomannut minäkin, ei siellä kukaan hae. Eikä ole yksin minun hausta kyse, vaan moni sanoi, ettei oo tanssittajia jos ei oo omaa mukana.

• maarina1 ejk kirjoitti:

Saman olen huomannut minäkin, ei siellä kukaan hae. Eikä ole yksin minun hausta kyse, vaan moni sanoi, ettei oo tanssittajia jos ei oo omaa mukana.

Ja pariskunnat tanssii keskenään, etenkin naiset vahtivat miehiään kuin haukka poikasiaan. Tämä ei ole sit minun kokemus, vaan muiden kertomaa.

• 1943
        maarina1 ejk kirjoitti:

Jonkin kerran olen näin varttuneena käynyt ilman kavaljeeria tanssimassa ja seka- tai naistenhaulla olen itse lähtenyt hakemaan, jos olen ollut sillä tuulella. Tuo ettei haettava suostu, ei ole tullut eteeni. Ennen vanhaanhan kieltäytyminen ei tullut kysymykseen, ellei ollut humalassa tuo hakija. Minusta kieltäytyminen on edelleen epäkohteilasta. Viikolla olin ensi kertaa pitkästä aikaa paikassa, jossa tanssittiin ja hain yhtä miestä. Voi olla, että tuo tanssiminen jää ja muu liikunta saa enemmän sijaa elämässäni.

• maarina1 ejk
        Anceli kirjoitti:

Ja pariskunnat tanssii keskenään, etenkin naiset vahtivat miehiään kuin haukka poikasiaan. Tämä ei ole sit minun kokemus, vaan muiden kertomaa.

Totta...

• .
        Anceli kirjoitti:

Äläs höpäjä

Paremminkin miehet vahtivat

• leskifrouva
        . kirjoitti:

Äläs höpäjä

Mä olen kyllä sitä mieltä, että kun vanhempia miehiä on niin paljon vähemmän kuin naisia, niin kyllä ne naiset miehistään kiinni pitävät, ettei niitä vaan kukkaan vie. Monet naiset jäävät ilman tanssittajaa juur sen takia.

• . kirjoitti:

Äläs höpäjä

Minä en höpäjä, sanoin jo ettei ole omaa kokemusta asiasta.
        Isot tytöt ovat tuon mulle kertoneet.

• meeriamanda
        . kirjoitti:

Äläs höpäjä

Olen ollut työntekijänä Iltapäivä hyppelyissä jotka olivat eläkeikäisille. On satavarmaa et ikänaiset vahtivat miehiäänjopa weskin oven vieressä odotellen, ettei vain pääsisi karkuun?

Muutenkin oli ilkeää käyttäytymistä mitä iäkkäämpi daami oli.

Oli pakko mennä väliin nauramaan piiloon, niin typerältä se näytti.

• meeriamanda kirjoitti:

Olen ollut työntekijänä Iltapäivä hyppelyissä jotka olivat eläkeikäisille. On satavarmaa et ikänaiset vahtivat miehiäänjopa weskin oven vieressä odotellen, ettei vain pääsisi karkuun?

Muutenkin oli ilkeää käyttäytymistä mitä iäkkäämpi daami oli.

Oli pakko mennä väliin nauramaan piiloon, niin typerältä se näytti.

Heitteille jätettynä? Vai liekö kyse vaimon liioitellusta itsevarmuudesta?

Edes silloin kun pääsin allasbaarissa minua 15-vuotta nuorempien naisten, fyysisiäkin piirteitä saaneen huomion kohteeksi, ei vaimo reagoinut mitenkään vaikka istui altaan reunalla alle 10M:n päässä!

Eipä ole muulloinkaan vaikuttanut huolestuneelta saati vartioivalta.

• meeriamanda
        laiska-lasse kirjoitti:

Edes silloin kun pääsin allasbaarissa minua 15-vuotta nuorempien naisten, fyysisiäkin piirteitä saaneen huomion kohteeksi, ei vaimo reagoinut mitenkään vaikka istui altaan reunalla alle 10M:n päässä!

En ihmettelekään vaimosi käyttäytymistä? Olette hitsautuneet yhteen, sen aistii jopa näin netin välityksellä.

On miehiä miksei naisiakin jotka ovat luottamuksen antaneita, vaan ompa toisenlaisiakin.

• meeriamanda kirjoitti:

En ihmettelekään vaimosi käyttäytymistä? Olette hitsautuneet yhteen, sen aistii jopa näin netin välityksellä.

On miehiä miksei naisiakin jotka ovat luottamuksen antaneita, vaan ompa toisenlaisiakin.

> meeri

Paljastus! Vajaan kahden vuoden takaisen tapahtuman seuraamuksena oli vaimoni kaksijakoinen mielentila.
        Ollako osaaottava vai vahingoniloinen? Oli samanaikaisesti molempia.

Viihdyttyäni helmikuisen ulkoaltaan allasbaarissa kivipenkillä, napaa myöten vedessä istuen pari tuntia, muistutti nestemäiseen päästöputkeeni iskostunut pöpö seuraavana päivänä olemassaolostaan.
        Päästö oli harmaata ja tiesin kokemuksesta tilanteen hunonevan ilman lääkitystä.
        Se järjestyi pikaisesti mutta vaimoni pääsi empaattisen vahingoniloisena naureskelemaan edellisen päivän iloista.

Ilojen ääritilanne oli vieressä istuvan keskustelukumppanin, uikkareitteni vyötärönauhan alla harhailevan sormen eleetön pysäyttäminen ennen enempää stimulaatiota.
        Pusut sain kohteliaasti käännetyiksi poskilleni.
        Olkavarttani sai hivellä vapaasti.
        Mutta kyllä moinen huomio vanhan miehen egoa hyväili.

• Tarrautujat
        . kirjoitti:

Äläs höpäjä

@ .

Kyllä ne on naiset jotka vahtii miehiää lenkkipolullakin. Oikein naurattaa kun on joku pari tulossa (onkohan joku uusiopari) vastaan vähän kauempana, niin huomaan että nainen ottaa äkkiä miestä kädestä kiinni kuin ilmaistakseen omistuksensa.
        Sitten saatan nähdä myöhemmin kauempana saman parin eikä enää olla käsi kädessä. Tosi naurettavaa ja läpinäkyvää. Täytyy naisten olla todella epävarmoja miesystävästään.

• Tarrautujat kirjoitti:

@ .

Kyllä ne on naiset jotka vahtii miehiää lenkkipolullakin. Oikein naurattaa kun on joku pari tulossa (onkohan joku uusiopari) vastaan vähän kauempana, niin huomaan että nainen ottaa äkkiä miestä kädestä kiinni kuin ilmaistakseen omistuksensa.
        Sitten saatan nähdä myöhemmin kauempana saman parin eikä enää olla käsi kädessä. Tosi naurettavaa ja läpinäkyvää. Täytyy naisten olla todella epävarmoja miesystävästään.

> tarrautuja

Saisihan vaimoni hieman enemmänkin vahtia minua.

Marraskuun lopulla tulee täyteen 9-salivuottani.
        Alkuun yritin houkutella vaimoa mukaan mutta eipä tuo innostunut.
        Osasyynä on lääkityksellä alhaalla pidettävä Hb, tavallisesti -100.

En pidä puhelinta mukana joten näinä vuosina hän on joutunut muutaman kerran tulemaan salille asioissa ja nähnyt hänellekin manitsemani fitness-tytöt ja salin muitakin naisia.
        Salin naiset ovat valtaosin mukavaa juttuseuraa joiden kanssa tarinoin tavatessamme salin ulkopuolellakin.

Eivät edes nuo havainnot saaneet häntä salikaverikseni.
        Ei lihaskuntoilu olisi hänellekään pahasta mutta tyytyy arkiaamupäivisiin lenkkeihin entisen työkaverinsa kanssa.

Välinpitämättömyyden huippuna pidän niitä vuosittaisia 1 - 3:n viikon jaksoja jolloin hän jättää minut yksin kotiin lähtiessään tyttöjen matkoille.
        Pahimpina vuosina kaksikin matkaa.

Paikallaolo hieman pyhittää noita jaksoja.

• kemppiskä
        laiska-lasse kirjoitti:

Muija tietää äijän fyysiset kyvyt .Ei tarvii niin tarkkaan vahtia.

• kemppiskä kirjoitti:

Muija tietää äijän fyysiset kyvyt .Ei tarvii niin tarkkaan vahtia.

Niin tietää. Tietää myös kotiolot!

• 1943

Ootkos ollut tarpeeksi sinnikäs? Tuo oikein hyvän seikkailukaverin löytyminen ei omien kokemusteni mukaan ole lainkaan helppoa.Erilaisia ryhmiä on ja niissä toimiminen on ihan hyvä vaihtoehto.

• Pirre*

Mutta on se maalima muuttunu, eikös, aiemmin ainakin, ollut seuranhaku ilmoituksissa, että: "Seikkailijat älkööt vaivautuko" :))

• mikä on

Minä lapsena luin näitä ilmoituksia ja kuvittelin, että akat. = akaton. Ihmettelin, kun naisetkin olivat akattomia.

• Pirre*
        mikä on kirjoitti:

Minä lapsena luin näitä ilmoituksia ja kuvittelin, että akat. = akaton. Ihmettelin, kun naisetkin olivat akattomia.

He..lapsena sitä teki omia versioitaan nähdystä ja kuullusta, ja siihen aikaan ei ollut tapana kysellä aikuisilta liikoja.., joten monet asiat voi jäädä askarruttamaan pitkäksikin aikaa..

• *muisku

*tälläytyy tanttuunsa ja heittää korin käsivarrelle*

• Kakarana maailmalle, yli 20V. Hagiksessa, luuhaten Kallion kapakoissa (Stadi), jokunen kymmenen seikkailua Pohjoisen erämaissa, nykyinen eläminen monikulttuurisessa Suomessa, huumehörhöineen, alkaa riittää.
      Koska aloituksen päätarkoitus on kuitenkin seksi, niin mainitsen siitäkin vähän, Hagiksen aikoina oli vaarallista antaa ymmärtää että olisi jotenkin heikko, silloin olisi tullut turpaan jatkuvasti. Naisten kanssa ei tarvinnut näytellä mitenkään, senkun hätisteli.
      Nykyään seikkailen antamalla naisten ymmärtää, olisi taas kiva muistella miten niitä hätisteltiin.

H.

• käkkyrä

niin, tuosta mitä kirjoitit, siitä ei nyt alkujansakaan ollutkaan kysymys mutta ehkä sinussa on sitä seksipöhelöyttä vielä sen verran veressä että se säätelee ajatuksen kulun eikä näe metsää puilta. Niissä kallion kapakeissa luhraaminen on ollut varmasti juopottelua mutta siellä erämaissa olet varmasti saanut kokemuksen että olet enempi villi ja vapaa kuin viriili ja hakemassa vastanapaa. Se luonto kun lumoo ihmisen ja ettei ole kiirettä mihinkään kun bussitkaan ei kulje.

• seikakileva käkkyrä

Monen sortin vastausta sain lukkee ja siitä kiitos mutta kyllä niissä semmoinen pysähtyneisyys on monissa, juuri sitä mitä omissa tuttavissa on että kyllä muuten mutta kun ei passaa tämä taikka tuo. Samaa toki on allekirjoittaneessa myöskin. Seikkailu myös merkitsee yhdelle yhtä ja toiselle toista mutta joku oli samaakin mieltä meikäläisen kanssa että semmosta tosi sopivaa seikkalukaveria on melko mahdoton löytää. Niin on. Allekirjoittanut on seurallinen ihminen eikä vaille juttuseuraa jää ja itekseen rohkenee reissata mutta niinkun joku totesi niin iän myötä kynnys nousee ja on turvaisampaa lähteä kaverin kanssa, onpa mies taikka nainen, ja muutenkin mukavampi. Jokunen vuosi sitten sattunut turma jätti myös jälkensä ja siihen on vaan tottuminen ettei tule enää entiselle vaan on otettava uudet konstit käyttöön. Se ei ole kynnyskysymys silloin kun matkassa on toinen saman moinen vähän käkkyrä. Silti ei reissu saa olla sairaskertomusten lukua ja vaivojen vaikertamista, ei kolotukseen kuole. Kaipa semmosen lievemän seksipöhelönkin kestäis kun ensin sais rauhassa tutustua eikä heti olis kimppuun käymässä, ainakaan käkkyräpäivänä, heh. Huumorimielessä alkujaan kirjoitin mutta paljon siihen livahti totta ja vakaavaa mukaan. Mukavaa syksyä ikätoverit.

• laiska-lasse

> käkkyrä

Yksitoikkoisen elämäni tylsistyttämänä rajoituin ajattelemaan seikkailua vain suppeasti, liikkumiseen liittyvänä toimintona.

Kotiparittelussa ei juurikaan ole seikkailun tuntua. Hyvä kunhan on edes vaihtelua.

Aina ei kaverivalinta näytä onnistuvan.
        Eräällä pakettimatkalla muinaisuudessa oli kahden herran yhteisen huoneen toinen asukki aamulla nukkumassa hotskun käytävässä.
        Toisella herroista oli jalkaproteesi, toisella vastaavasti käsivarren korvike.
        Jälkiselvityksessä ilmeni että herrat olivat piristeissään ryhtyneet ratkomaan asumisjärjettelyjä hakkaamalla toisiaan proteeseillaan.
        Minulle jäi epäselväksi kumpi voitti.

• "seikakileva käkkyrä"

Totta, monet dokumentit ovat todistaneet että vammaiset tarvitsevat bordelleja.
      Sit on toisia dokumentteja jotka yrittävät todistaa että se on jumalan tahto.
      Ja kolmannet dokumentit todistavat että on laastareita ja pillereitä joilla voi yrittää tehdä parhaansa.
      Minä seikkailen nyt pillereillä, vaan seksipöhelöt eivät suostu niitä syömään, he kun ovat niin laastaroituja. :)

H.

• Lorena*

H @
        Oletko saanut verenpainetta alentavaa rohtoa, ota hyvin maltillisesti voi pian huimaus näyttäytyä kävellessä. Ei auta muuta kun lähetyssaarnaaja asentoon käpertyminen! Oletko kokeillut ja tää ei ole mikään vihje joka viittaisi johonkin toimintaan.

• Lorena* kirjoitti:

H @
        Oletko saanut verenpainetta alentavaa rohtoa, ota hyvin maltillisesti voi pian huimaus näyttäytyä kävellessä. Ei auta muuta kun lähetyssaarnaaja asentoon käpertyminen! Oletko kokeillut ja tää ei ole mikään vihje joka viittaisi johonkin toimintaan.

"Lorena*"

Lisipril on minulle päivän saarnani.
        Tukena on Levitra.
        Panepa...paremmaksi.

Se aika on mennyt jolloin laitoin siltapilarin vinoonkin, molempiin suuntiin, ja se kesti mitä vain.
        Nyt on homma kuin Siilillä, varovasti ja harkiten. :)
        Ettei pistä pyllyyn.
        Sen verran on huojuvaa nykyään.

H.

• Lorena*
        hunksz kirjoitti:

"Lorena*"

Lisipril on minulle päivän saarnani.
        Tukena on Levitra.
        Panepa...paremmaksi.

Se aika on mennyt jolloin laitoin siltapilarin vinoonkin, molempiin suuntiin, ja se kesti mitä vain.
        Nyt on homma kuin Siilillä, varovasti ja harkiten. :)
        Ettei pistä pyllyyn.
        Sen verran on huojuvaa nykyään.

H.

H @
        Sorry, en tarkoittanut pistellä kenenkään peruselintoimintoja lääkityksineen. Tiedän hyvin kummankin vaikutuksen.

Tuo "lähetyssaarnaaja -juttu" tuli mieleeni kun olen hyvin kuumassa ilmastossa hipoo 30 astetta ja ylikin alkaa huimata ja ei auta kun painaa pää polviin RR tasoittamiseksi. En siedä polttavaa kuumuutta, myös ennen ukkosta en voi oikein hyvin. Ja nämä oireet ovat kulkeneet mukana koko elämän ajan, jos nyt vanhetessa helpottaisi.

Elopaino on hyvä pitää kondiksessa kuntoillessa sykemittari ranteessa. Siksi toin esille hyvä on olla kaveri mukana retkeillessä

• Lorena* kirjoitti:

H @
        Sorry, en tarkoittanut pistellä kenenkään peruselintoimintoja lääkityksineen. Tiedän hyvin kummankin vaikutuksen.

Tuo "lähetyssaarnaaja -juttu" tuli mieleeni kun olen hyvin kuumassa ilmastossa hipoo 30 astetta ja ylikin alkaa huimata ja ei auta kun painaa pää polviin RR tasoittamiseksi. En siedä polttavaa kuumuutta, myös ennen ukkosta en voi oikein hyvin. Ja nämä oireet ovat kulkeneet mukana koko elämän ajan, jos nyt vanhetessa helpottaisi.

Elopaino on hyvä pitää kondiksessa kuntoillessa sykemittari ranteessa. Siksi toin esille hyvä on olla kaveri mukana retkeillessä

"Lorena*"

Et ole suinkaan ensimmäinen joka lääkitykseni riittävyyttä epäilee.
        Mutta yksi monista, joka haluaisi näytteeni purkkiinsa. :)

Ainahan minä olen kehoittanut kaikkia käymään iholleni.
        Sinuakin koskee sama lupa.

Ole hyvä vaan, ja jatka. Keskustelu on aina mukavaa.
        H.

• Mene vaikka campingalueelle, vuokraa mökki tai asu teltassa.Saat nopeasti juttukavereita, illalla nuotiolla istuessasi tai muuta touhutessasi.

Seikkailu on siinä ovesi ulkopuolella, sen kun lähdet katsomaan millainen se on tänään.

Kotoa ei ketään haeta.

• käkyrä

no menen menen, koko ajan menen jonnkin mutta yritin vaan kysellä ajatustanne että oletteko te täällä muut liian vanhoja seikkailemaan? Camping alueella ei ollut kettään mutta sytytin itselle tulet vanha metsärosvo kun olen ja ihan palasi armeijan muistot mieleen.

• camping-lenkki
        käkyrä kirjoitti:

no menen menen, koko ajan menen jonnkin mutta yritin vaan kysellä ajatustanne että oletteko te täällä muut liian vanhoja seikkailemaan? Camping alueella ei ollut kettään mutta sytytin itselle tulet vanha metsärosvo kun olen ja ihan palasi armeijan muistot mieleen.

Eikö edes romaaneita?

• ?
        camping-lenkki kirjoitti:

Eikö edes romaaneita?

Harvoin kai siellä on kirjastoja?

• camping-lenkki
        ? kirjoitti:

Harvoin kai siellä on kirjastoja?

Meinaan Rumanian rumaneita.

• ?
        camping-lenkki kirjoitti:

Meinaan Rumanian rumaneita.

Olin lukevinani, että heistä moni on palannut kotimaahansa?
        Vai oliko uutisankka?

• camping-lenkki
        ? kirjoitti:

Olin lukevinani, että heistä moni on palannut kotimaahansa?
        Vai oliko uutisankka?

Enpä tiedä. Ovat levittäytyneet pks:lta pohjoisemmaksi. Näkyilee yllättävissä paikoissa.

• käkyrä kirjoitti:

Seikkaile sinä käkkyrä, niin paljon kuin ikinä haluat ja jaksat ja kerkiät, äläkä erehdyksissäkään kysy lupaa tai "mitä mieltä siitä ollaan" keneltäkään totiselta toverilta! Seikkaillen elämässäsi on makua ja mausteita ja kolotuksetkin tuntuvat pienemmiltä, jos niitä sattuu tulemaan. Koska seikkailisit, ellet juuri nyt! Tee sitä, mikä sinusta on kivaa. Näin yritän itse tehdä ... aika vain ei aina tahdo riittää kaikkeen, mitä haluaisi tehdä.

• käkyrä kirjoitti:

emme ollenkaan, mutta en voi vaatia kaikkia muita seikkailemaan samalla tavalla kuin itse teen.
        Siksi koetin etsiä sinulle miedon tavan aloittaa ?

• Mää oon lähärös seikkailemaan muutaman viikon päästä, saas nähdä mitä tapahtuu.
      Ite oon rauhallinen ja tasaanen, mutta mun ystävätär tuppaa olemaan ku elohopia, on varmaan mulle ihan ainutlaatuunen seikkaalu.
      En millään taho jaksaa orottaa niin kauvvan.

• En usko tulevani koskaan liian vanhaksi (muita esteitä voi tulla) lähtemään seikkailumatkalle lähelle tai kauemmaksi, Suomessa tai ulkomaille. Olen harrastanut niitä ikäni, yksin, kaksin ja joskus suuremmallakin joukolla. Joskus olen järjestellyt matkoja muillekin. Pitkiäkin matkoja voisin kuvitella tekeväni, mutten pitkiä lentomatkoja pätkimättä niitä lyhyemmiksi. - Olen viimeaikoina todennut, että elämäni seikkailut päättyvät, kun lähden sille viimeiselle tutkimusmatkalleni.;)

Jokainen matka on tarjonnut monenlaisia iloja ja uusia kokemuksia jossain muodossa. Uusiin ympäristöihin tutustuminen ja ihmisten kohtaaminen on mielestäni aina ilo. Juttukavereita löytyy kaikkialta, ja joskus yllättävä kohtaaminen saattaa johtaa mielenkiintoiseen tutustumiseen. Erityisesti kumppanin kanssa liikkuessa on helppo vastata monenlaisiin yllättäviin kutsuihin myöntävästi. Yksin liikkuessa pitää harkita asioita vähän tarkemmin, varsinkin naisen. "Haku päällä" -seikkailuja en ole maailmalla liikkuessani koskaan harrastanut, enkä suunnittele sellaisiin ryhtyväni.

Hyvän matkakumppanin kanssa lähtemiskynnys laskee ja matkalla voi käyttäytyä välittömämmin ja rennommin, kun ei tarvitse miettiä mahdollisten väärinkäsitysten mahdollisuutta. - Ikä ja ulkonäkö alkaa varmaan jo vähitellen suojella sellaisilta muutenkin.

Vähemmän mukava matkakumppani voi riistä matkalta osan ilosta, tai ainakin paljon mahdollisuuksia siihen. Jos viikon tai parin matkalla mielenkiinnonkohteet ovat erilaiset, ja kaikki aika pitäisi viettää yhdessä matkukumppanin kanssa, lyhytkin matka voi alkaa tuntua pitkältä. Hyvien ystävien kanssa matkan onnistuminen on paljon todennäköisempää ja tarjoaa monenlaista etua, kun voi jakaa yhteisiä kokemuksia ja on aina hyvää seuraa tarjolla.;)

Olin kerran yhden tutun naisihmisen kanssa matkalla, ja "säännöistä" oli sovittu etukäteen. Olin kertonut etukäteen suunnitelmista, jotka haluan toteuttaa ja asioista, joihin en halua osallistua. Rouva kertoi omistaan, ja kertoi olevansa valmis lähtemään yksinkin järjestetyille retkille ja shoppailemaan - Matkalla huomasin matka-ajasta kuluneen paljonkin aikaa vähemmän kiinnostaviin asioihin esim. tuntitolkulla kaupoissa kuljeksimiseen, joka on mielestäni vihonviimeinen tapaa kuluttaa aikaa. Toisen toiveita ja vetoomuksia on vaikea tyrmätä yhteisellä matkalla, ja sellainen saattaisi vaikuttaa paljonkin yhteiseen viihtymisen.

Vakikumppanien kanssa on aina sovittu, että kumpikin voi halutessaan toteuttaa ihan omia juttujaan välillä. Yleensä yksin liikkuminen on jäänyt kuitenkin todella vähiin, koska samat asiat ovat kiinnostaneet molempia, tai kumpikin on ollut sitä mieltä, että lyhyemmät piipahdukset myös vähemmän kiinnostavissa paikoissa voivat olla molemmille ihan mukavia.

Tutun ryhmän kanssa liikkuessa voi "vapaa-aikana" kulua joskus paljonkin aikaa turhaan pähkäilyyn siitä, minne ryhmä lähtisi vaikkapa syömään, iltaa viettämään, tms.

Seksihörpelöiden torjumiseen riittää mielestäni missä tahansa ympäristössä selkeät sanat, suora ryhti ja vakaa rohkea katse. - Naiset vaan taitavat useinkin antaa ymmärtää, vaikkei olisi pienintäkään aikomusta antaa. - Sellainen voi johtaa joskus epämiellyttäviin tilanteisiin.

Suomessa on varmasti paljon aikuisia, jotka toivoisivat löytävänsä itselleen hyvän kumppanin. Jos sellaista toivoo, kannattaa ryhtyä aikailematta toimeen. Jos liikkuu avoimin silmin ja avoimin mielin, mukaviin ihmisiin voi tutustua missä tahansa ympäristössä, myös deittipalvelujen kautta on ilmeisesti alkanut paljonkin hyviä parisuhteita. Jos tietää mitä haluaa, onnistumisen mahdollisuudet paranevat - heti kun ryhtyy toimeen.;))

• neitzykkä ***

Minkälainen seikkailu kaveri sinä olet, oletko mies vai nainen,
      mä voisin seikkailla mukavan symppikksen kanssa,

• Alternative Tour

Minä olen parin päivän päästä lähdöddä yhteen isoon kaupunkiin yksin, mutta en ole osannut pitää sitä minään erityisenä seikkailuna ennen kuin luin tämän ketjun.
      Aion kuljeksia laitakaupungin syrjäkujia tms. vaihtoehtopaikkoja, kylläkin vain valoisaan aikaan ja sitäpaitsi en käytä alkoholia. En välttämättä edes halusisi kettään mukaan matkalle, koska samanhenkistä suht samaniikäistä seuraa tuskin on. Ne jotka ovat kiinnostuneita samantyyppisisistä asioista, ovat vähintään 30 vuotta nuorempia.

• "Alternative Tour"

Dödä dödä...
        Interrail mielessäin, toisin kuin Mäntsälä.
        Toivotan onnea retkellesi, nuoruuteen on helppo palata, vaan palaaminen aikuisuuteen sattuu aina.
        Enemmän kuin syrjäkujat.

H.

• Alternative Tour

Ei päätä eikä häntää sun vastauksessa.

Tosin ei sitä ole aina elämässäkään. Mutta jos ei ole mitään sanottavaa, niin kannattaako kirjoittaa vastausta?

• "Alternative Tour"

Pääasia on että vastataan, kuten sinäkin vastasit.

Ja kaikki ovet eivät kaikille aukene, ja vaikka ovi aukeaisikin, on huone usein liian ahdas.

H.

• tuukko kyytiin,,,

alottajalle,:

oikein sopiva oisin sun kaa seikkaileen, toinen jalka on haudassa ja toinen haudanpataalla,,
      mutta hyvin menee ku " rahalla saa ja autolla pääsee "

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      854
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      803
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      48
      677
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      228
      675
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      46
      599
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      560
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      530
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      526
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      40
      508
    Aihe