Oletko keraamikko jolla on keramiikkauuni, muttei työ- ja/tai myyntipaikkaa? Minulla on työtilat ja galleria Helsingin keskustassa, muttei uunia. Saat ilmaiset työ- ja myyntitilat uuninkäyttöoikeutta vastaan. Kokeillaanko? Pirjo
KERAAMIKKO Haluaisitko yhteistyötä
6
1199
Vastaukset
- posliininmaalari
Kyselisin vähän tarkemmin tarpeitasi...
Minkätyyppinen uuni olisi sopiva, mulla on posliininmaalaukseen tarkoitettu keramiikkauuni
POLTA7, jonka max lampö 1050C.
Jos lämpö riittää, kuinka usein suunnilleen sitä tarvitsisit ja oliko tarkoitus, että uuni olisikin liikehuoneistossasi, vai mikä oli jutun juoni?
Asustelen itä-Helsingissä, ja uuni pysyy täällä.
Kerroppa tarkemmin toiveistasi!- Pirjo
Moi
Kiitos vastauskestasi. Juu, kyllä kovasti haluaisin uunin tiloihini keskustaan, jossa minulla on liike- ja työhuone. Ehkäpä posliiniuunissakin voisi ainakin matalan polton keramiikkaa polttaa. Itselläni on kokemusta vain korkeanpolton savitöistä. Jutun juju on se, että olen päivät liikkeessä ja teen keramiikkaa siinä ohessa. Minulla on paikkoja, missä voin käydä polttamassa, mutta kuljettaessa työt tuppaavat särkymään. Tarkoitukseni on tehdä keramiikkaa jatkossa vakituisemmin, mutta juuri tällähetkellä en voi hankkia omaa uunia. Jos jollain keraamikolla taas on tiukaa työtilan ja myyntikanavan suhteen, saattaisi yhteistyö sopia. Ei taida sinun tilanteesi olla sellainen? Mutta jos haluat kokeilla myydä tuotantoasi galleriani myyntipaikalla, tervetuloa tutustumaan Kauppakeskus Kluuviin, jossa Galleria Ajatuksenpoikanen sijaistsee (ainakin toistaiseksi). - posliininmaalari
Pirjo kirjoitti:
Moi
Kiitos vastauskestasi. Juu, kyllä kovasti haluaisin uunin tiloihini keskustaan, jossa minulla on liike- ja työhuone. Ehkäpä posliiniuunissakin voisi ainakin matalan polton keramiikkaa polttaa. Itselläni on kokemusta vain korkeanpolton savitöistä. Jutun juju on se, että olen päivät liikkeessä ja teen keramiikkaa siinä ohessa. Minulla on paikkoja, missä voin käydä polttamassa, mutta kuljettaessa työt tuppaavat särkymään. Tarkoitukseni on tehdä keramiikkaa jatkossa vakituisemmin, mutta juuri tällähetkellä en voi hankkia omaa uunia. Jos jollain keraamikolla taas on tiukaa työtilan ja myyntikanavan suhteen, saattaisi yhteistyö sopia. Ei taida sinun tilanteesi olla sellainen? Mutta jos haluat kokeilla myydä tuotantoasi galleriani myyntipaikalla, tervetuloa tutustumaan Kauppakeskus Kluuviin, jossa Galleria Ajatuksenpoikanen sijaistsee (ainakin toistaiseksi).Joo, eipä taida lämpö saven polttoon riittää. Itse olen kokeillut joskus matalapolttoista savea, sekä ns. posliinisavea, mutta tiedän, että korkeapolttoinen savi vaatii aikamoiset lämpötilat.
Täytyypä joskus tulla Kluuviin muuten "kurkkaamaan". Jos käsiisi sattuu jossain lehti:PosliiniPlus nro 6/2004, on mm. siinä lehdessä kuvattuna tekeleitäni, lähinnä muotokuvia/miniatyyrejä. Puuha on kuitenkin (toistaiseksi) harrastuspohjalla, ja tavarat on melkeinpä myyty sitä mukaa, kun päätyöltä on ehtinyt tekemään.
..,mutta tulen moikkaamaan, jos poikkean Kluuviin :)) - Pirjo
posliininmaalari kirjoitti:
Joo, eipä taida lämpö saven polttoon riittää. Itse olen kokeillut joskus matalapolttoista savea, sekä ns. posliinisavea, mutta tiedän, että korkeapolttoinen savi vaatii aikamoiset lämpötilat.
Täytyypä joskus tulla Kluuviin muuten "kurkkaamaan". Jos käsiisi sattuu jossain lehti:PosliiniPlus nro 6/2004, on mm. siinä lehdessä kuvattuna tekeleitäni, lähinnä muotokuvia/miniatyyrejä. Puuha on kuitenkin (toistaiseksi) harrastuspohjalla, ja tavarat on melkeinpä myyty sitä mukaa, kun päätyöltä on ehtinyt tekemään.
..,mutta tulen moikkaamaan, jos poikkean Kluuviin :))Jos joskus teet enemmän kuin nurkkiisi mahtuu, tänne vain myyntiin. Käy vilkaisemassa www.ajatuksenpoikanen.com
- tietoa
minkäs kokonen uuni sulla on sisä mitoiltaan ja paljonkohan on vastusten teho
- posliininmaalari
tietoa kirjoitti:
minkäs kokonen uuni sulla on sisä mitoiltaan ja paljonkohan on vastusten teho
On just nyt niin täynnä asiaankuuluvaa roinaa, että epätarkalla mittauksella sisämitat, korkeus n. 45cm, halk.n.40cm. Teho 3.6kw, max 1050C, jännite 230 V~. (Mä en näistä mitään tajua, kopsasin siis uunin kyljestä kaiken mitä löytyi.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793