KERAAMIKKO Haluaisitko yhteistyötä

Pirjo

Oletko keraamikko jolla on keramiikkauuni, muttei työ- ja/tai myyntipaikkaa? Minulla on työtilat ja galleria Helsingin keskustassa, muttei uunia. Saat ilmaiset työ- ja myyntitilat uuninkäyttöoikeutta vastaan. Kokeillaanko? Pirjo

6

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • posliininmaalari

Kyselisin vähän tarkemmin tarpeitasi...
      Minkätyyppinen uuni olisi sopiva, mulla on posliininmaalaukseen tarkoitettu keramiikkauuni
      POLTA7, jonka max lampö 1050C.
      Jos lämpö riittää, kuinka usein suunnilleen sitä tarvitsisit ja oliko tarkoitus, että uuni olisikin liikehuoneistossasi, vai mikä oli jutun juoni?
      Asustelen itä-Helsingissä, ja uuni pysyy täällä.
      Kerroppa tarkemmin toiveistasi!

• Pirjo

Moi
        Kiitos vastauskestasi. Juu, kyllä kovasti haluaisin uunin tiloihini keskustaan, jossa minulla on liike- ja työhuone. Ehkäpä posliiniuunissakin voisi ainakin matalan polton keramiikkaa polttaa. Itselläni on kokemusta vain korkeanpolton savitöistä. Jutun juju on se, että olen päivät liikkeessä ja teen keramiikkaa siinä ohessa. Minulla on paikkoja, missä voin käydä polttamassa, mutta kuljettaessa työt tuppaavat särkymään. Tarkoitukseni on tehdä keramiikkaa jatkossa vakituisemmin, mutta juuri tällähetkellä en voi hankkia omaa uunia. Jos jollain keraamikolla taas on tiukaa työtilan ja myyntikanavan suhteen, saattaisi yhteistyö sopia. Ei taida sinun tilanteesi olla sellainen? Mutta jos haluat kokeilla myydä tuotantoasi galleriani myyntipaikalla, tervetuloa tutustumaan Kauppakeskus Kluuviin, jossa Galleria Ajatuksenpoikanen sijaistsee (ainakin toistaiseksi).

• posliininmaalari
        Pirjo kirjoitti:

Moi
        Kiitos vastauskestasi. Juu, kyllä kovasti haluaisin uunin tiloihini keskustaan, jossa minulla on liike- ja työhuone. Ehkäpä posliiniuunissakin voisi ainakin matalan polton keramiikkaa polttaa. Itselläni on kokemusta vain korkeanpolton savitöistä. Jutun juju on se, että olen päivät liikkeessä ja teen keramiikkaa siinä ohessa. Minulla on paikkoja, missä voin käydä polttamassa, mutta kuljettaessa työt tuppaavat särkymään. Tarkoitukseni on tehdä keramiikkaa jatkossa vakituisemmin, mutta juuri tällähetkellä en voi hankkia omaa uunia. Jos jollain keraamikolla taas on tiukaa työtilan ja myyntikanavan suhteen, saattaisi yhteistyö sopia. Ei taida sinun tilanteesi olla sellainen? Mutta jos haluat kokeilla myydä tuotantoasi galleriani myyntipaikalla, tervetuloa tutustumaan Kauppakeskus Kluuviin, jossa Galleria Ajatuksenpoikanen sijaistsee (ainakin toistaiseksi).

Joo, eipä taida lämpö saven polttoon riittää. Itse olen kokeillut joskus matalapolttoista savea, sekä ns. posliinisavea, mutta tiedän, että korkeapolttoinen savi vaatii aikamoiset lämpötilat.
        Täytyypä joskus tulla Kluuviin muuten "kurkkaamaan". Jos käsiisi sattuu jossain lehti:PosliiniPlus nro 6/2004, on mm. siinä lehdessä kuvattuna tekeleitäni, lähinnä muotokuvia/miniatyyrejä. Puuha on kuitenkin (toistaiseksi) harrastuspohjalla, ja tavarat on melkeinpä myyty sitä mukaa, kun päätyöltä on ehtinyt tekemään.
        ..,mutta tulen moikkaamaan, jos poikkean Kluuviin :))

• Pirjo
        posliininmaalari kirjoitti:

Joo, eipä taida lämpö saven polttoon riittää. Itse olen kokeillut joskus matalapolttoista savea, sekä ns. posliinisavea, mutta tiedän, että korkeapolttoinen savi vaatii aikamoiset lämpötilat.
        Täytyypä joskus tulla Kluuviin muuten "kurkkaamaan". Jos käsiisi sattuu jossain lehti:PosliiniPlus nro 6/2004, on mm. siinä lehdessä kuvattuna tekeleitäni, lähinnä muotokuvia/miniatyyrejä. Puuha on kuitenkin (toistaiseksi) harrastuspohjalla, ja tavarat on melkeinpä myyty sitä mukaa, kun päätyöltä on ehtinyt tekemään.
        ..,mutta tulen moikkaamaan, jos poikkean Kluuviin :))

Jos joskus teet enemmän kuin nurkkiisi mahtuu, tänne vain myyntiin. Käy vilkaisemassa www.ajatuksenpoikanen.com

• tietoa

minkäs kokonen uuni sulla on sisä mitoiltaan ja paljonkohan on vastusten teho

• posliininmaalari
        tietoa kirjoitti:

minkäs kokonen uuni sulla on sisä mitoiltaan ja paljonkohan on vastusten teho

On just nyt niin täynnä asiaankuuluvaa roinaa, että epätarkalla mittauksella sisämitat, korkeus n. 45cm, halk.n.40cm. Teho 3.6kw, max 1050C, jännite 230 V~. (Mä en näistä mitään tajua, kopsasin siis uunin kyljestä kaiken mitä löytyi.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      73
      6538
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6483
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      378
      6256
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      355
      4055
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2462
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2389
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      34
      1846
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      134
      1482
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1414
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      196
      1192
    Aihe