Tuokin pointti on sitten että jos haltija, eli vuokralainen huomaa että asunnossa on käyty ilman lupaa, ja huomaa että on varastettu jotain tavaraa...
Vaikka ei olisikaan varastettu, niin silti asunnon omistajalle silloin suoritetaan kotietsintä poliisin toimesta näiden varastettujen asioiden löytämiseksi, koska avaimen haltijat ovat aina pääepäiltyjä silloin.
Mutta tuossa luvatta asunnossa käymisestä.
7
286
Vastaukset
- 423423tt23t34y
En ole varma sitten että mikä lakiopillinen nimike tuollaiselle rikokselle sitten olisi, onko murtovarkaus vai luvaton tunkeutuminen ja varkaus?
- lakiopillinen.termi?
Lakiopillinen nimike on.
''olen suoli24 -asiantuntija ja mutu että mun asunnolla on käyty luvatta''....
Tosin saatoin olla niin kännissä etten muista toinko itse baarista jonkun urpon joka vei mukanaan mun arvokkaan 30 vuotta vanhan C-kasetin! - ....
lakiopillinen.termi? kirjoitti:
Lakiopillinen nimike on.
''olen suoli24 -asiantuntija ja mutu että mun asunnolla on käyty luvatta''....
Tosin saatoin olla niin kännissä etten muista toinko itse baarista jonkun urpon joka vei mukanaan mun arvokkaan 30 vuotta vanhan C-kasetin!Kotirauhan häirintä.
Varastaminen ei ole ainoa asia, itselläni ei taatusti ollut mitään varastamisen arvoista ja kävijät tiesivät sen. Mutta yksityisyys.
Kaikki tiedettiin eurolleen paljonko saan tiliä, puhelinnumerot ym.
Älkää miettikö rikosnimikkeitä vaan ajatelkaa: Ihan niin kauan kuin se mekaanisesti estetään, nämä tupatarkastukset jatkuvat.
Pelkuriraukat eivät uskaltaneet tulla yksin - vaan aina porukassa.
Ihmeellistä jos vielä löytyy ihmisiä jotka sanovat: sehän koskee vain joitakuita, kuka nyt minua voisi vihata.
Suomalainen ei usko ennenkuin näkee ja käy päälle yhtä kauan kuin uhri keksii puolustaa itseään.
- hitonhullut
Armeijan pällitestissä oli kysymys: "Tuntuuko sinusta että sinua seurataan?"
Palstan vuokralurkit voisivat vetää foliohatut päähän ja miettiä, mihin tuollaisella kysymyksellä pyritään.- nx
Todellisuuteen heräämisestä tässä puhuttiinkin, ei millään pahalla mutta voi se koskea sinuakin. Paikallisen huoltoyhtiön siivooja varasti avainnipun, tietty uudelleensarjoitus tehtiin aika pian. Periaatteessa kaikki asunnot joihin rikollisilla oli yleisavain oli mahdollista putsata.
Kaikki joilta hävisi rahaa tai omaisuutta eivät voineet olla henkisesti sairaita? - ymmyrkäinen
nx kirjoitti:
Todellisuuteen heräämisestä tässä puhuttiinkin, ei millään pahalla mutta voi se koskea sinuakin. Paikallisen huoltoyhtiön siivooja varasti avainnipun, tietty uudelleensarjoitus tehtiin aika pian. Periaatteessa kaikki asunnot joihin rikollisilla oli yleisavain oli mahdollista putsata.
Kaikki joilta hävisi rahaa tai omaisuutta eivät voineet olla henkisesti sairaita?Mutta ap kirjoitti, että jos jotain häviää niin ensimmäiseksi ja automaattisesti tehtäisiin kotietsintä vuokranantajan kotiin. Taitaisi loppua yksityiset vuokranantajat tuolla tavalla. Eli kyllä asuntoon voi ulkopuolinen päästä (Turussahan esim. yhä etsitään sitää hiipparia), mutta että ensimmänen epäilty aina olisi vuokranantaja, tuntuu kummalliselta.
- nx
ymmyrkäinen kirjoitti:
Mutta ap kirjoitti, että jos jotain häviää niin ensimmäiseksi ja automaattisesti tehtäisiin kotietsintä vuokranantajan kotiin. Taitaisi loppua yksityiset vuokranantajat tuolla tavalla. Eli kyllä asuntoon voi ulkopuolinen päästä (Turussahan esim. yhä etsitään sitää hiipparia), mutta että ensimmänen epäilty aina olisi vuokranantaja, tuntuu kummalliselta.
Joo ei ole ikinä tullut mieleenkään että vuokraisännät tai isännöitsijät mitään varastaisivat.
Asukkaat ne tekivät kotikäyntejä, kun sanoin eräälle bussipysäkillä ihmisten aikana "olisipa kivaa kun tulisit silloin kun itse olen kotona", hän vannoi: "Tämä kostetaan".
Siis sekä teko että syyllisyys olivat uhrin kontolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984