Outo palsta

ei oo järkee

On tämä Porvoo palsta aika outo. Eikö kukaan tavallinen tallaaja lue tai kirjoita enään tänne. Nyt täällä on jotain ihmeellistä häiriköintiä ja sitten yksi joka dominoi kymmeniä avauksia peräkkän jotain ihan soopaa tyyliin "menin kauppaan", "hyvä biisi", "oon sinkku". Pahin on kyllä tuo sossua solvaava. Tuohan on poliisiasia kun ihan nimillä haukutaan. Missä täällä on valvonta?

16

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jn

Lue rihmani.

• Tarkoitatko että minä täällä häiriköin ?

• väärinkirjoittaja

Kiitos sekä jn että Jemina olette tosiaan tehneet hyvää työtä ,itse tein yrityksen heinäk.puolessa välissä ja kuten huomaatte onnistumatta.Palsta joka rikkoo moraaliset,eettiset ja massapostiksen säännöt on tosiaan tarkoitettu jollekin erikoisen säännön omaavalle!
        Tämä todennäköisesti poistetaan ennen kuin ehditte silmiä räpäyttää kuten arvata saattaa.

• Tietysti

Täytyy poistaa , muuten solvaajan viesti voi mennä jonkun asialisen alapuolelle

• jn

Siis niin kauan kuin P roiskii roinaa.

• Ja haa, mun viesti lähti samantien.

• jn
        Jemina1969 kirjoitti:

Ja haa, mun viesti lähti samantien.

Aivan. Samoin oma rihmani. Mutta P-askaposti jäi.

• jn kirjoitti:

Aivan. Samoin oma rihmani. Mutta P-askaposti jäi.

JN, onks sulla kopiota siitä missä P uhkailee niitä sossun henkilökunnan lapsia väkivallalla, laita tänne vaikka kopsu. Kirjoitan juuri poliisille ilmoitusta (suoraan erään poliisin sähköpostiin) kuvakaappausten kera.

• jn
        Jemina1969 kirjoitti:

JN, onks sulla kopiota siitä missä P uhkailee niitä sossun henkilökunnan lapsia väkivallalla, laita tänne vaikka kopsu. Kirjoitan juuri poliisille ilmoitusta (suoraan erään poliisin sähköpostiin) kuvakaappausten kera.

En kopioi P:n kirjoituksia, ainoastaan aiheetta poistettuja rihmoja ja palstan etusivua.

Kaikki tälle palstalle tehdyt postitukset jäävät S24:n palvelimille - senkin jälkeen kun moderaattori on ne palstalta poistanut. Eli tarvittavat faktat löytyvät.

• jn kirjoitti:

En kopioi P:n kirjoituksia, ainoastaan aiheetta poistettuja rihmoja ja palstan etusivua.

Kaikki tälle palstalle tehdyt postitukset jäävät S24:n palvelimille - senkin jälkeen kun moderaattori on ne palstalta poistanut. Eli tarvittavat faktat löytyvät.

ok.

• Ihmejuttu...

Tosi ihme palsta vieraan silmin katottuna.
      Keskusteluun tarkoitetut asialliset viestit pyyhitään noin vain pois!
      Ruikutusviestit jostain soskusta hyppii esille jatkuvasti.

• seurailija

Tämä on outo palsta ja vielä oudompi palstan sheriffi.

• jn

Odotetaan ja katsotaan mitä tänään tapahtuu. Oma rihmani on poistettu jo kolmesti aamun aikana, ja yhteensä kahdeksan kertaa,

• Ip lukkoon

Eikö voisi lukita häirikön ip ositetta

• jn

Ei onnistu (lue: salaus). Tai Suomi24:llä ei riitä mielenkiinto. P:n postituksia on turha raportoida, koska moderaattorina vastaanottaa ne itse .

• Sitä me kaikki täällä ihmetellään että miksi ei tapahtu noin. Luulisi että vähemmälläkin häiriköinnillä olisi IP laitettu lukkoon. Tämä häirkkö on riehunut tällä jo vuodesta 2004 alkaen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2171
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1420
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      948
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe