opticam GSM security camera ei lähetä kuvia

Vorot

Ostin tuon verkkokaupasta, tekstiviestit toimivat, kamera ottaa kuvia SD-kortille ja soittelee hälyytyksiä mutta ei suostu lähettämään ainuttakaan kuvaa (mms-viestiä).

Onko joku saanut systeemin toimimaan ja millaisella liittymällä/asetuksilla?

10

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KJ

      Luin verkkokauppasta että:
      "Huom: toimiakseen GSM-verkossa laite vaatii SIM-kortin ja puhelinliittymän. Saunalahden liittymä ei ole yhteensopiva tämän laitteen kanssa."
      Otathan yhteys myyjälle ja kysyy sieltä.

    • Vorot

      Eivät tiennet verkkokaupassa mitään asiasta eikä tästä laitteesta juuri mitään hyödyllistä tietoa löydy netistäkään (paitsi englannin kielinen manuaali jossa värikuvat, verkkokupan manuaali mustavalkoinen eli ledin värit eri tilanteessa musta :).

      DNA myymälässä sanottiin että pitää olla data-esto pois päältä ja lupasivat poistaa sen ilmaiseksi. Mutta tietenkin saldoon ilmestyi yli 7 euron poistomaksu, halvemmaksi olisi tullut ottaa uusi sim 2,90€ mutta ilmeisesti myyjiä on ohjeistettu kusettamaan asiakkaita?

      Pitää kokeilla jonkun toisen yhtiön simmikorttia jos vaikka DNA olisi myös ei yhteensopiva.

      ps. kun ostat jonkin verkkokaupan teknisen ei niin yleisen kummajaisen etsi ensin netistä löytyykö siihen mitään tukea, verkkokauppa ei nimittäin tiedä mitään näistä idän ihmelaitteista.

      • A

        Auttoiko dataeston poisto?
        Nimim. samassa veneessä


    • Vorot

      Ei auttanut, pitää kai ajaa aina mökille kun tulee hälyytys ja katsoa SD-kortin kuvat ;)

      • A

    • vorot

      Saitko kuvat tulemaan kameralta mms-viesteinä?

      Mikä DNA liittymä sinulla on ja mitä lisäpalveluita?

      Ei toimi ja DNA antaa aina eri vastauksen kun valittaa että ei tule mms-viestit

      Minulla on DNA onni S liittymä, kolme eri myyjää on jo sanonut että pitäisi toimia mutta esim soneran sivuilta löysin viitteen siitä että pitäisi olla dataliittymä?

      Kokeilin toisella sim kortilla vanha onni M ilman datapakettia, ei sekään lähettänyt mms-viestiä, kyllä naurattaa.

      • A

        DNA onni S.
        Taitaa vika olla laitteessa. Sain siis ensimmäisen kameran lähettämään mms-kuvaviestejä. Tosin kun laitetta resetoin reset näppäimestä, niin kaukosäätimet lakkasivat toimimasta (kamera ei reagoinut kaukosäätimiin enää mitenkään). Samoin huomasin että optiikassa oli iso musta tahra keskellä kuvaa.

        Kävin vaihtamassa kameran verkkokaupassa: Uusi kamera ei rekisteröitynyt GSM-verkkoon ennen reset-nappulaa. Uusi kamera ei saa kuvia tallennettua edes muistikortille, joten se ei lähetä niitä myöskään mms-viesteinä. Uuden kameran kaukosäätimet lakkasivat toimimasta (tai eivät ehkä alun perinkään toimineet) reset nappulan painamisen yhteydessä.

        Palautan laitteen. Jos kahdessa eri yksilössä on noin monta erilaista vikaa, niin ei tähän vempeleeseen voi luottaa pätkääkään.


    • Vorot

      Kiinalaista laatutyötä ;)

      Paljon vaivaa mokomasta roskakapineesta.

      Asiaa pohtiessani olen tullut seuraaviin johtopäätöksiin.

      Kamerasta pitää suomen rikollisia suojelevan lain mukaan ilmoittaa näkyvästi tai rikollinen voi haastaa oikeuteen salakatselusta ja maksat sille vielä tuhansien eurojen korvaukset . Kun on näkyvät ilmoitukset kameroista niin rikollinen panee kommandopipon päähän eli ei pysty tunnistamaan ukkoja.

      Langattomat valvontalaitteet voi tehdä toimimattomiksi häirintälähettimellä samaan tyyliin kuin matkapuhelimia vaiennetaan joissakin elokuvateattereissa tahi muissa intiimilaitoksissa.

      Jos suojattava asunto on asutuksen keskellä niin paras keino lienee karmea ulvosireeni ja liiketunnistin valot, kyllä joku naapuri soittaa poliisille vähintäin 30 minuutin kuluttua menetettyään hermonsa sireenin takia :)

    • Sami201220202020202

      Terve.


      Ostin samanlaisen kameran, lukematta näitä viestejä. Nyt yritän saada sitä toimimaan DNA:n liittymällä. Laite taita olla rikki, kun vilkuttaa vaan noita ir-ledejäään jatkuvasti pistorasiaan kytkettynä tai sitten se ei löydä verkkoa yms?? Mihinkään ei reagoi ja mitään ei ole tehtävissä. Kiitos ja kumarrus.

      • Jesse76Porvoo

        Hyvin toimii dna prepaid liittymässä, kun sain laitettua mms asetukset kuntoon. Kuvan laatu ei kyllä kovin kummoinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1649
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1056
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      134
      972
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      857
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      828
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe