Moi!
Itselläni on samsung galaxy halko, jossa käytän paljon ''Talk'' viesti-sovellusta ja, kun suljen sovelluksen ja laitan kännykän näyttölukkoon niin mulle tulee talkissa tilan kohdalle oranssi kello eli olen tavallaan paikalla ja pystyn tekstaamaan mutta mulla vain on kännykkä lukittuna. Eli näin sen kuuluukin olla.
Mutta...
Tyttöystävälläni on HTC ja käytetään paljon talkia, mutta ongelmana on se, että hänellä HTC:ssä pitää aina laittaa netti päälle erikseen, että voidaan tekstata eli hän näkyy talkissa offlinetilassa AINA ellen lähetä hänelle perinteistä tekstaria ja sano, että laittaa netin päälle...
Kerran kokeiltiin niin että, hänellä on netti aina päällä, mutta se ei onnistunut, koska hän näkyi talkissa online tilassa, vaikka näyttö oli suljettuna ja kännykkä taskussa.
Tarkoitus siis olisi saada tämä datayhteys HTC:ssä pysymään kokoajan päällä, samalla tavalla niinkuin mulla Samsungissa.
Niin ja liittymänä hänellä on Saunalahti!
Kiitokset kaikille jotka auttaa tai ainakin yrittävät!!
Jatkuva datayhteys ongelma!!
3
421
Vastaukset
- 5230,. (500)
Toihan toimii kuin sähköposti tai teksti viestit,ainakin omassa(saunalahti) htc explorerissa aktiivinen mobiilidata datayhteys eikä sovellus tarvitse olla jatkuvasti päällä/näkyvissä vaan pelkkä 3G riittää ei siis H ja pikku nuolet, talk sovellus osaa ilmoittaa automaattisesti saapuneesta viestistä alasveto valikkoon sen ilmoitus palkkiin sekä näytön yläreunaan äänimerkin kera,....käy läpi asetukset kohdasta Yhteydet ja verkot,sieltä Matkapuhelinverkko tietysti on varmaan teillä yhdistetty,sitten kohta.. Matkapuhelinverkot..katso että Dataverkkovierailu on ruksittu päälle samoin kohta.. Mobiilidata aina käytössä..eipä tossa muuta tarvita ja jos voit käyttää wlania kotona niin se on aina online kun on kytketty päälle..muuten toi google talk on kyllä ihan paras chattailu paikka,tietokoneesta puhelimeen tai androidista toiseen andoidiin tai tietokoneeseen
Minäkin käytän paljon Gtalkia koska sen käyttö tulee halvemmaksi kuin tekstiviestien lähettäminen. Viestien lähettely on sillä erittäin nopeata ja jos kaveri sattuu olemaan tietokoneella niin vastaus tulee noin 4 sekunni viiveellä.
- 5230,. (500)
joo eikä taida mennä kuin sekunti kun tk näytölle ilmesty viesti kännykästä ja tk:sta kännykkään,käytännössä siis näky melk heti mitä tossa aikasemmin illalla kokeilin,voihan se hiukan vaihdella tietysti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai938862Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki484781Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414461Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462706Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001536- 401316
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441266Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641192Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391170Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671110