kertokaa jos joku tietää punasesta vanhasta tunturi merkkisestä naistenmallin pyörästä jotain joka vietiin pe-la välisenä yönä k-marketin edestä
- Valkoinen penkki, kahvat ja polkimet
- Vain käsijarrut ja kolme vaihteinen
- pyörä ainakin oli lukossa
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQXvnDgu2xEHK0DtZ8z47AclV9ILTVJJrhhNELWcxjT9b9MFXDQ8Q&t=1
siinä saman näköinen
PYÖRÄ VARASTETTU!
7
928
Vastaukset
- h
joo näin kun yks ajeli tollasel lujaa
- rudekd
Välittömästi yhteys Räsäseen. Kannus tarvii oman poliisiaseman nyt on pyöräkin varastettu ja viimeviikolla näin alaikäisiä tupakalla!
- qwertyttt
Kannattaa tehdä rikosilmoitus poliisilaitoksella. Itse kävin sanomassa muutamia vuosia sitten poliisilaitoksella, että pyöräni on varastettu. Löysivät pyörän ja myivät huutokaupassa eteenpäin.
- Anonyymi
juopot niitä varastelee kaljarahan puutteessa
- Anonyymi
Nyt kun muistaisin missä näin tämän pyörän makuullaan, jossain nurmikolla se oli kun ohi ajoin ja vilkaisin.
- Anonyymi
Menomonon eessä yks punanen pyörä kaatuneena.
- Anonyymi
Viestiketju alotettu kymmenen vuotta sitten.Olisko pyörä jo ruosteen värinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882