ilman rintaliivejä

Liinuskah

Voiko rinnat jotenkin lerpahtaa jos ei käytä rintaliivejä? Jos sanoisin että mulla on "ollu rinnat" jostain 13-vuotiaasta enkä nyt 17-vuotiaana vieläkään pidä liivejä, niin mitäpä mieltä olette? Rintojen koko 70C, sovituksen perusteella tiedän vaikka en ostanutkaan liivejä. Oonko luuseri vai ihan OK kun tykkään olla ilman liivejä? :((( Ainakin toistaseks en oo huomannu mitään lerpahtamista tai muutakaan ikävää.

105

7787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heipähei

      Ite oon lukenu et ku jos rintaliivei pitää kokoaja nii rinnoista pitäs lähteä omaa rintakudosta ja ne velvostuu kun ne on koko ajan ''paketoitu'' rintaliiveihin, joten kun välillä on ilman rintaliivejä niin rintojen oma rintakudos pysyy eikä ne veltostu. toivottavasti sait apuu :)

    • Liinuskah

      Kiitti tosi paljon "heipähei" kun vastasit noin kivasti ja asiallisesti! :))

      Eli ymmärrän tuosta että jos vaihtoehtona olisi joko-tai, niin on parempi olla ilman liivejä kuin pitää niitä koko ajan. Mutta kuitenkin kaikkein parasta olisi sekä-että eli pitää yleensä liivejä ja sitten toisinaan välillä olla ilman niitä että rinnat "hengittää"?

      Taidan kuitenkin vielä pysyä "luomulinjalla" ja jatkaa liivittömyyttäni kun rintaliivien käyttäminen vaan jotenkin ei tunnu minun jutulta. En osaa selittää! Toivottavasti muut ei pidä friikkinä tai outona :((( Aagh pitää mennä nukkuumaan kun on jo yö.

    • 4h4h4

      Hölskyy sit aika paljon ja sitten nännit näkyy paidan (t-paita) läpi .D

      • Ei tissiliivejä, thx

        Ja hyvä niin.


      • Ihanat tissit!

        Totta, hyvä niin. Pojat tykkää ;)


      • hgfdsa
        Ihanat tissit! kirjoitti:

        Totta, hyvä niin. Pojat tykkää ;)

        Niin tykkää :3


    • Otsikko varastettiin

      Se on ihan hyvä, jos ei aina pidä liivejä. Mutta jos koko on jo 70C ni kyllä näyttäis paremmalta liivien kanssa. Mutta se on sun oma päätös, käytätkö niitä vai et. Voin sanoa, että yks tuttuni ei käytä liivejä ja koko on jotain 75B ja ei näytä kyllä yhtään hyvältä...

      • Hyväidea?

        Käyttäkää liivei koulus, ulkon mut olkaa koton ilma(?)


    • Pö98

      Mun tietääkseni rinnat lörpähtää jos ei ala pitää rintsikoita. Ja joidenkin mielestä saattaa olla outoo jos et pidä. :) Kannattaa alkaa pitää. Suosittelen

    • Liinuskah

      Nämä rinnat on kai sitten normaalia kovemmat (?) kun ei ne hirmu paljon tunnu hölskyvän esim. kävellessä tai pyöräillessä. Ja ovat tosiaan pysyneet ainakin omasta mielestä hyvin terhakkana eikä kynätestissä kynä pysy rinnan alla. Mutta pitää varmaan silti alkaa henkisesti valmistautumaan siihen että aikanaan jossain vaiheessa rintaliivit sitten tulee minullakin käyttöön. Kiva että on tullut monta hyvää kommenttia. Mukavaa etten olekaan outo vaikka toistaseksi olen ilman liivejä :))

      • Aijaijaaaaaa

        Ja normaalia kovemmat ja terhakat rinnat on mun mielestä parhaat. Pääseeks kokeilemaan ;D


    • minä

      Eikö sulla sitte näy nännit paidan läpi? Ja jos näkyy ni eks se haittaa sua?

    • Liinuskah

      Jos on pelkkä t-paita niin silloin joskus näkyy, mutta yleensä minulla on joku paksumpi paita päällä jolloin ei nännit näy. Eikä se haittaa minua vaikka näkyy.

      • Pääsiskö katsomaan?


      • <3 love ur style

        Tykkään tytöistä, jotka nauttii vilkuilusta. Ja varsinkin jos vielä tahtoo nännien näkyvän


    • dfghbytyh

      Wau joku tosiaan uskaltaa vastustaa normeja.

      Mehän en mitään tiedä, mutta rintaliivejä alussa käytetään vaan kauneussyistä (kuulia olla oikea nainen ja käyttää niitä). Sitten kun niihin on tottunut, ei osaakaan olla ilman ja rinnat näyttää ihan lörpsähtävän ilman niitä, tai sitten ei rintakeha ihan yksinkertaisesti jaksa kannatella niiden painoa, kun ei ole tottunut. Eihän ennenpanhaan mitään rintaliiviä ollut eikä kukaan (ei mies ei nainen) osannut valittaa.
      Eli siis jos voit olla ilman (fyysisistä tai kauneussyistä) niin ole ihmeessä.

    • varoitannhj

      kannattaa alkaa käyttää!!! Sun rinnat ei oo viel suurinta koka,mut kasvaa viel. Kasvun aikana ne tarttee tukea,muuten alkaa roikkuu. Nahka venyy samaan aikaan kun painovoima suorittaa tehtäväänsä,osta siis rintsikat

      • ikävä kulli

        Sie vissiin oot töissä Lindexillä


    • kuppikoko saarnaaja

      Niin rintaliivien kuppikoothan ovat A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K (voi olla isompiakin?). Kuppikoko kertoo rinnan koon suhteessa rintakehän ympärysmittaan. Esimerkiksi 70C on tilavuudeltaan jokseenkin sama kuin 75B tai 80A. Että ei noi sikäli isot ole.

    • eghfvg

      No eihän niitä pakko ole käyttää mutta ihan ulkonäkösyistä kannattaa. Eikö tosiaan inhota, kun nännit näkyy paidan läpi?

    • Liinuskah

      En koe mitenkään normeja vastustavaksi sitä että en käytä rintaliivejä. Ei haittaa vaikka joskus nännit näkyy läpi, en osaa ajatella että se olisi jotenkin huono asia. Itse olen tosiaan tähän liivittömyyteen tottunut joten siksi alunperin viestini kirjoitin. Kukaan tuttu ei ole vielä sanonut että näyttäisin huonolta ja kavereitakin on joitain. Halusinkin ja haluan kuulla kommentteja tuntemattomilta jotka eivät tiedä minua.

    • Vastakohta? XD

      KV mä en vois elää ilma liivei! Poikakaverin mukaa se nostaa enemmä niit jote näyttää seksikkäältä jos on HIEMAN paljastava toppi ja muutenkin jos vaikka juoksee poortaita niin ei rintoihin satu kun ne heiluu.... Muutenkin rintaliivit tukevat rintoja jotta jotain anatomia puhetta XD

    • niipop

      Aika harvinaisata tai poikkeuksellinen olla ilman liivejä . Mutta kyl sä olet silti OK :)

      • Liinuskah

        kiitti :)


      • ikävä kulli

        Alan itkeä


    • mintsiih97

      Minäkih aloin olla ilman liivejä kun luin tän jutun. Tuntuu tosiaan jotenki ihanan luonnolliselta tai niinkun silleen alkuperäseltä ja sit kuitenki samaan aikaan seksikkäältä... tykkään olla näin :) Tavallaan alan ymmärtää mitä tarkotit.

      • Liinuskah

        Kiva kuulla jos sinä myös tykkäät olla ilman rintaliivejä! Tuntemuksesi taitavat olla samat kuin minulla :) Mutta oikeasti, ei minulla ollut mitenkään tarkoitus saada "seuraajia" aloitusviestini kirjoittamisella. Toisaalta jos joku tätä asiaa itsekseen pohtinut rohkaistuu "viimeinkin" edes kokeilemaan liivittömyyttä ja huomaa tykkäävänsä siitä, niin ei kai siinä mitään pahaa ole? Enkä usko että monikaan alkaisi kokeilla vaikka lukisikin tästä asiasta. Aurinkoista viikonloppua sinulle ja kaikille muillekin asiallisesti kommentoineille :)


      • Liinuskah

        Niin ja ihan vaan tiedoksi lukijoille että en ole lesbo, vaan hetero. Moikka!


      • tissitissiplaaplaapl
        Liinuskah kirjoitti:

        Niin ja ihan vaan tiedoksi lukijoille että en ole lesbo, vaan hetero. Moikka!

        So what? Miten seksuaalinen suuntautuminen liitty yhtään mihinkään tässä aiheessa?


      • ööööööööööhioirg
        tissitissiplaaplaapl kirjoitti:

        So what? Miten seksuaalinen suuntautuminen liitty yhtään mihinkään tässä aiheessa?

        No joku ****** sankari lähetti muka sähköpostiosotteen jossa mainitin lesbo-sana, oisko sit ollu pikku vastakommenttina siihen kenties....


    • roikkuuko.

      höh. ei ole kylläkään pakko pitää rintaliivejä skin on oma päätös. ehkä miesten silmiin se on kivaa.kerran kyllä näin kaupassa vanhemman naisen joka ei pitänyt rintaliive ja sillä oli aika isot tissit ja roikkuivat paljon. siitäpä sitten vetäkää omat johto päätökset. nii ja kun katsoo joitakin alkuasukas naisia jotka ei ole koskaan käyttänyt rintaliivejä niin kyllähän ne tissiit pakosti roikkuvat ja on jotenkin lätänän näköisiä.........

    • neiti luomu kaunis
    • kirosanafiltteri

      Kaksplus ja vauva.fi palstoilla tuntuu löytyvän ihan aikuisia naisia jotka on täysin tuskastuneet rintaliivien käyttämiseen. Tai jopa niitä jotka ei oikeestaan koskaa oo liivejä pitäneetkää. Tv-shopista on jotku ostaneet Genie Bra toppi-asusteen jonka pitäs jonki verra tukea rintoja. Jotkii antaa tissien hytkyä vapaasti ja ne on tottuneet olemaan ns. luonnontilassa eivätkä enää halua pukea rintaliivejä päälleen. En hirveesti ottais stressiä aiheesta... Jokainen on ja pukeutuu niinku itse haluaa.

    • ddfghöö

      siis tää ei nyt oo mikää loukkaus tai mtn mut musta tissit ilman rintsikoita on ööhh... Ikävän näköset, sellaset roikkuvat ja nännit tulee läpi ja tissit on epämuodostuneennäkösii ja ku juoksee ne hölskyy niin et yih näyttää karseelt :p

    • 09iyit
      • toistan samaa asiaa

        Juu hyvältä näyttää todellakin, ei toi liiveillä paremmaks muuttuis...


      • 09hixus

        jeeee :)


    • hanski pehh94

      Ostarilla eilen pari tyttöö ehkä 17-v, eikä niillä ollu liivejä :) Hyvältä näytti :D

    • heyipähey

      Ite käytän liivejä aina ku oon jossain menossa, esim koulussa tai lenkillä.. Kotioloissa ilman ja nukkuessa :D

    • kolmiobikini

      Heiii!! Ihan uteliaisuudesta kysyisin, että sattuuko ollenkaan olla pitämättä rintaliivejä??? Oma kuppi 70D, joskus myös 70C tai 65DD.
      En pysty juoksemaan tai kävelemään reippaasti ilman liivejä.
      Rannalla ollessani minulla on kolmiobikinit, jolloin pidän huomaamattomasti käsiä rintojen alla kuin juoken veteen/ hyppään laiturilta.
      Eli jos ei käytä liivejä, vahvistuvatko kudokset niin ettei enää satu??

      • kolmio + 2 ympyrää

        Tuskin rintakudokset mitenkään voivat vahvistua? Ikääntymisen myötä ne hiljalleen heikentyvät ja jos esim. tupakoi tms. elää epäterveellisesti niin rapistuvat vieläkin nopeammin. Mutta rintalihaksiaan voi vahvistaa kuntosalilla ja jumpassa. Kunhan ei mene liian pitkälle siinäkään. Mun mielestä lihaksikkaat tytöt/naiset ovat aika ällöjä. Ennemmin pikku pömppis kuin sikspäkki ja isot habat hauiksessa. Mut tosiaan varmaan aika harva pystyy juoksemaan tai kävelemään vauhdikkaasti ilman liivejä. Kokeile kävellä rauhallisesti ilman liivejä. Saatat vaikka tykätä siitä ;) Satuin näkemään tollasen linkin toisella sivustolla. Mun mielestä toi ei näytä mitenkään pahalta vaikka onkin tavallaan aika paljastava pukeutuminen. Kattokaa itse ja ihmetelkää :)
        http://www.funnyordie.com/videos/ce52db1525/shopping-without-bra


    • Liinuskah

      Piti ihan tulla katsomaan onko täällä mitään tapahtunut mutta eipä ole paljon muuta kuin noita nettilinkkejä tai poikien ihan turhia "örinöitä" joista en paljon välitä. Tosin tuo yhdessä linkissä ostoksilla oleva nainen oli tavallaan hauska vaikkakin turhan paljastava (ei mitään toppia alla). Isosisko osti lahjaksi minulle jotkut tvshop-liivit joissa ei ole kuppikokoa ja jotka on aika joustavat ja pehmeät. Kokeilin niitä ja olivat sinällään ihan ok mutta en ole vielä alkanut käyttää niitä...

    • Liinuskah

      Ai kuinka ihania videoita laitoitkaan tänne meidän iloksemme... Kiitos Linkittäjä! Kuinka pärjäisimmekään ilman sinun ja muiden linkkejä? Ihan tässä kiihottuu ;)

    • LUOMU: ilman liivejä

      Tosi mukavaa lukea Liinuskahin tapaisesta rohkeasta itsevarmasta luomutytöstä.

    • Liinuskah

      Löysinhän vielä tämän vanhan aloitukseni :) Rinnat ovat kasvaneet e-pillereiden käytön aloittamisen ja pienen painonnousun (5 kg) myötä 70E-kuppikokoon, sisko nimittäin "pakotti" minut mukaansa rintaliivikauppaan ja osti 18-vuotissynttärilahjaksi kahdet ihanat rintaliivit. Siellä kaupassa liivejä sovitellessa tuli ilmi tuo rintojen kasvu. Itse en sitä ole huomannut juurikaan mutta ilmanko poikaystävä on niin innokkaasti rintojani hyväillyt... Kauniitahan ne uudet lahjaliivit ovat ja lupasin käyttää niitä ainakin joskus. Mutta vieläkin pärjään kaikkein parhaiten ilman rintaliivejä. Se vain on itselleni luontevaa ja liivit ovat jonkin verran epämukavat, voi niitä pari tuntia pitää mutta sitten jo tekee mieli riisua ne pois.

    • hip(pi) hurraa

      jippii!

    • Kannattais kyl käyttää!!

      No kyl mun mielestä kannattais käyttää rintaliivejä!
      On aika huoramaista kun nännit näkyy paidasta läpi ja pomppiessa/liikkuessa rinnat pomppii ja hölskyminen ei tee hyvää.
      Yöllä otan aina rintaliivit pois,
      päivälläkin (kotona) olen joskus ilman jos en ole menossa mihinkään tai odota vieraita yms että olen ihan vain yksin kotona.

      • oikein taas

        Siis ihan todella pystyt oleen ilman rintsikoita silloin tällöin himassa.?
        Ja jopa öisin ilman tunnetta että oot töissä?


    • pojille kyl kelpaat

      Vai että on sinun mielestä ihan huoramaista jos nännit näkyy ja rinnat hölskyy?
      Poikana voin sanoa että olen eri mieltä! Minusta se on normaalia ja luonnollista.

      • Moi!

        Moi


      • hsådidpdhs
        Moi! kirjoitti:

        Moi

        Jonku uuden tutkimuksen mukaa rintsikat nimeomaa veltostuttaa rintoi. Ite kyl käytän liivejä siitä syystä että rinnat ovat aika reilusti erikokoiset ja etenkin portaat tuntuvat ikävit ilman liivejä. Tarkoituksena kuitenkin rintijen kasvun loputtua lopettaa liivien käyttö tai ainakin siirtyä vain bandeo liiveihin, jotka vain peittävät, eivät tue.


      • rinnat usein vapaina
        hsådidpdhs kirjoitti:

        Jonku uuden tutkimuksen mukaa rintsikat nimeomaa veltostuttaa rintoi. Ite kyl käytän liivejä siitä syystä että rinnat ovat aika reilusti erikokoiset ja etenkin portaat tuntuvat ikävit ilman liivejä. Tarkoituksena kuitenkin rintijen kasvun loputtua lopettaa liivien käyttö tai ainakin siirtyä vain bandeo liiveihin, jotka vain peittävät, eivät tue.

        Melkein kaikki edelläkävijät kuten monet nuoret julkkisnaiset ja tytöt ovat usein julkisuudessa ilman rintaliivejä (esim. Rihanna) ja ehkä heillä tärkeinä syinä on terveysvaikutusten huomioiminen mutta myös muodikkuuden tavoittelu. Luulisin että ajan myötä rintaliivit kehittyvät paremmiksi kuin mitä ne ovat nyt, nimittäin moni on huomannut että rintaliivit ovat epämukavat jopa silloinkin kun koko on oikea. Toisaalta rintaliivien käyttö myös saattaa vähentyä ja ilman rintaliivejä oleskelu tulee yleistymään. Nämä ovat vain ihan omia arvauksiani. Ajan kuluessa tullaan näkemään kuinka käy. Tiedän muutamia nuoria naisia jotka ovat kokeilleet ilman rintaliivejä olemista ja ovat tykänneet tunteesta. Mutta tottakai varmaan jotain 95% naisista käyttää liivejä?


      • oikeassa olen
        rinnat usein vapaina kirjoitti:

        Melkein kaikki edelläkävijät kuten monet nuoret julkkisnaiset ja tytöt ovat usein julkisuudessa ilman rintaliivejä (esim. Rihanna) ja ehkä heillä tärkeinä syinä on terveysvaikutusten huomioiminen mutta myös muodikkuuden tavoittelu. Luulisin että ajan myötä rintaliivit kehittyvät paremmiksi kuin mitä ne ovat nyt, nimittäin moni on huomannut että rintaliivit ovat epämukavat jopa silloinkin kun koko on oikea. Toisaalta rintaliivien käyttö myös saattaa vähentyä ja ilman rintaliivejä oleskelu tulee yleistymään. Nämä ovat vain ihan omia arvauksiani. Ajan kuluessa tullaan näkemään kuinka käy. Tiedän muutamia nuoria naisia jotka ovat kokeilleet ilman rintaliivejä olemista ja ovat tykänneet tunteesta. Mutta tottakai varmaan jotain 95% naisista käyttää liivejä?

        no ei varmaan 95% käytä
        ainoastaan ne sadan kilon tissit omistajat ja ne jotka haluaisivat sellaiset jostain syystä omistaa


    • bois bois bois

      Meiän koulussa on jotku tytöt ilman rintaliivejä eikä se oo kenestäkään mitenkään ihmeellistä. Tietysti tää on pieni paikka että ehkä vaikuttaa asiaan.

    • oikeassa olet

      Hei Liinuskah
      Ja hurraahuuto sinulle.
      Mikäli ei omista sadan kilon melooneja niin miksi pitäisi käyttää rintsikoita.??
      (vaan eikö inhota kun näkyy nännit läpi -kysyjältä haluaisin vastauksen että eikö inhota kun suu näkyy läpi? ja jopa silmät? niin no,tietty saattaa olla arabeja)

    • Ole oma itsesi

      Kyllä mua ainakin normaalit liivit ahdistaa, suosittelen urheiluliivejä. Tavalliset hankaa ja puristaa ja tulee ihottumaa. Jossian kohtaa päivää saattavat mennä niin huonosti että alkaa tosissaan sattua.

      Mä käytän ihan semmosia halpoja henkkamaukan urheilurintsikoita ja tykkään kovasti. Niitä ei edes huomaa päällä ja pysyy rinnat kurissa. Mulla varustelu samaa luokkaa aloittajan kanssa.

      Kyllä munkni kavereista muutama kulkee päivittäin ilman liivejä, käyttävät löysiä mustia t-paitoja niin ei se mihinkään näyt. Ovat muutenkin vähän punkhenkisiä ja poikamaisia, mutta miksei muunkinlaiset tytöt voisi liiveittä kulkea.

    • sä voit valita itse

      eihä liivejä oo mikää pakko käyttää jos tuntuu et haluu olla mieluummin ilman.....

    • minäwaa

      olen pian 13 ja kokoni on 70a enkä käytä vaikka omistankin.. ne ei näytä oikeen hyvältä tiukkojen paitojen kanssa.. ja muutenki ne vaa ahistaa mua

      • 65C

        Mäkään en käytä! Koska on rennonpi olla ilman ja just toi että ne on niin ahistavat!


      • oma valinta

        Oliko kivikaudella rintsikoita mahdollisesti...?

        En usko!

        Tai eihän sitä koskaan tiedä?!


      • ymmälläni
        oma valinta kirjoitti:

        Oliko kivikaudella rintsikoita mahdollisesti...?

        En usko!

        Tai eihän sitä koskaan tiedä?!

        Miten toi liitty tähän!


    • poikien keksintöä?

      Kuinkahan monella suomalaisella tytöllä on oikeesti pokkaa mennä esimerkiksi kouluun ilman rintaliivejä? Elikkäs tissit pääsee heilumaan ja nännit näkyy. Vois tulla liikaa huomiota... Eri juttu sit jotkut juhla-asut jotka monesti on paremman näkösiä ilman rintaliivejä ja oikeestaan ei niitten kanssa edes voi pitää liivejä.

      • 14+15

        muute vois ollaki ilman mutta portaissa kulkeminen sattuu jos tissit on vapaina


      • kissa lentää

        Kumpi?


    • lueskelijatar

      Oon ollu joululomilla ilman rintaliivejä ja tuntuu jotenki kiihottavalta kun rinnat pääsee hytkymään. Ekaks se oli outoo mutta nyt tykkään siitä. Mietin uskaltaisko mennä kouluun ilman liivejä. Vai nauretaanko mulle tai valittaako opettajat?

    • oisko 65C ?

      Minäkin olen kokeillut ja joskus tykkään olla ilman rintaliivejä. Mutta eihän se joka paikkaan sovi. Esim. jos on vanhempia läsnä niin en halua esitellä itseäni. Mutta jos on vaan nuorempia niin sitten voikin jo olla rennompi :) Koulussa mielellään kuitenkin jotain peittävää päälle eli semmoista jonka läpi ei näy selvästi rintojen hytkyminen ja heilahtelu (paksu ja pehmeä neule on oma suosikkini).

      • muodin ystävä ;)

        Vois olla viihtyisää jos tytöt ois noin koulussa... vähän keskittyminen herpaantuisi!


    • mr Monsieur

      Nuorella iällä voit olla ihan huoleti ilman rintaliivejä varsinkin jos se tuntuu mukavalta ja olet siihen tottunut. Hienoa että olet sinut kehosi kanssa. Monet kokevat liivit puristaviksi ja he tuntevat helpotusta kun riisuvat liivit pois. Urheillessa olisi kuitenkin syytä käyttää laadukkaita urheiluliivejä, sillä ne suojaavat rintokudosta rasitukselta. Viime aikoina on uutisoitu joistain tutkimuksista joiden mukaan rintaliivit jopa altistavat rintoja roikkumiselle ja kimmoisuuden heikkenemiselle. Ehkä tässä kohtaa kannattaa luottaa omiin tuntemuksiin. Myös muoti vaikuttaa pukeutumiseen: esim. 1970-luvulla ja 1980-luvun alkupuolella rintaliivittömyys oli nuorten naisten keskuudessa selvästi nykyistä yleisempää. Nykyaikana omaleimaisuus voi olla vaikeaa ja se vaatii toteuttajaltaan rohkeutta.

    • Liivit käyttöön on ne sen kokoiset että normaalisti kannattaa päivällä liivejä käyttää. Nukkua voi ilman.

    • Kuukuppi

      Jokaisen naisen oma asia tietysti on käyttääkö liivejä. Tietenkään liiveihin ei pidä tarrautua aivan. En itse käytä nukkuessa ollenkaa rintaliivejä ja välillä en muutenkaan, mutta itse olen tottunut olemaan liiveillö ja minulla on a kokoiset rinnat ja minusta tuntuu että ne hölskyvät.:O rinnat kyllä "löystyvät" ajan mittaa vaikka liivejä käyttäisi. Tietysti usean lapsen imetys saa rinnat löystymään entisestään.. Rinnat varsinkin suuret rinnat kaipaavat kuitenkin tukea. Liivien löytämiseksi on luonnolista kysyä myyjältä apua. Sokoksissa rintaliivi osastolla on erikseen myyjiä jotka etsivät asiakkailleen hyvän kokoiset liivit..
      Sinun rintasi sinun päätöksesi...

    • tekis mieli kokeilla
      • vendora

        jos toimii niin sit kyllä vois olla välillä ilman liivejä :)


    • vastaava poika

      No minusta ainakin on kiihottavaa jos tyttö menee ilman rintaliivejä, näyttää hyvältä kun tissit pääsee heilahtelemaan ja hytkymään, jospa tämä muoti tulisi Suomeen!

    • VenäläinenNainen

      Rinnat nimenomaan EIVÄT lörpähdä ja säilyttävät paremmin muotonsa, jos ei käytä rintsikoita.

      T. TESTITULOS

    • boysen marja

      näin Jyväskylän kävelykeskustassa pari viikkoo sitten kauniin tytön joka käveli selvästi ilman rintaliivejä koska tissit heilahteli ja hytkyi aika lailla, alko seisoo melkein heti kun näytti niin hyvältä ja kiihottavalta, joten multa ääni liivittömyydelle

    • 13vtyttö

      eks sul näy läpi

    • gxdfgh

      Mä oon ymmärtäny et ne lerpsahtaa, jos ei käytä liivejä.

    • Liivit käyttöön hyvä tyttö...

    • aika kiva video
    • chili con carne

      Onko kukaan täällä pyörivä tyttö oikeesti kokeillu olla ilman rintaliivejä vai onko nää vaan feikkikirjoituksia? Ja tarkotan sitä että kun on rinnat kasvaneet jonkin verran niin sitten olisi ilman rintaliivejä esim. kävelyllä kaupungilla jolloin rinnat pääsee hölskymään. Jokainen kai on ollu ilman liivejä ennen kuin rinnat ovat kasvaneet. Olen siis ite poika minkä varmaan joku saattoi tajutakin. Niin että tytöt vastailkaa.

    • netti on kätevä
      • 19+20!

        Rumat, yli-isot tekorinnat... hyi helvetti!


      • 3+15=?
        19+20! kirjoitti:

        Rumat, yli-isot tekorinnat... hyi helvetti!

        - ulkonäköä paha kommentoida kun on paita päällä, nätiksi noita silti sanoisin
        - ovat ihan tavalliset nuoren aikuisen naisen rinnat, eivät ole isoa nähneetkään
        - mistäpä luulet tietäväsi että ovat "tekorinnat" (tarkoittanet silikoni-implantteja)?

        Itse aiheeseen: ainakin ruotsalaistytöt tykkäävät pukea biletysvaatteet ilman rintaliivejä. Hyvältä näyttää kun rinnat pääsevät vapaasti hytkähtelemään :)


    • riiders daigest

      Voiko rinnat jotenkin lerpahtaa jos ei käytä rintaliivejä?
      - ei mun tietääkseni, miten ne liivit siihen muka vaikuttais?

      Jos sanoisin että mulla on "ollu rinnat" jostain 13-vuotiaasta enkä nyt 17-vuotiaana vieläkään pidä liivejä, niin mitäpä mieltä olette?
      - ihan sama, jokanen päättää ite meneekö luomuna vai pitääkö liivejä

      Rintojen koko 70C, sovituksen perusteella tiedän vaikka en ostanutkaan liivejä. Oonko luuseri vai ihan OK kun tykkään olla ilman liivejä? :(((
      - oot OK ja rintojen koko on aika tavallinen, mitä väliä jos et piä liivejä?

      Ainakin toistaseks en oo huomannu mitään lerpahtamista tai muutakaan ikävää.
      - no hyvä jos kaikki kunnossa ja muistelen että onki ollu jotai tutkimuksia että nuorena on parempi olla ilman rintaliivejä nii rinnoista ei tuu sit silleen höttöset

    • juhannus "vapaana"

      rintaliivittömyys vaatii rohkeutta ja pokkaa mutta tuntuu kiihottavalta toimia normeja vasten, kiva myös huomata poikien katseet kun seuraavat tissien villiä hytkymistä

      • ibu5dd

        Kiitos poikien puolesta...


    • 17+12

      venäläiset tytöt ja naiset tykkää mennä ilman rintaliivejä, oon vaan huomannu ja kiva niitä on kattoa kun nännit erottuu ja rinnat pääsee liikkumaan kiihottavasti :)

    • seisokki 1

      Eihän ole KIIHOTTAVAMPAA,kun tyttö joka kävelee ilman rintaliivejä ,a nännit "napottaa " paidan läpi !!!! UUUUH !!!!!!!

    • fetee

      Googlaa kuvahaulla "indigenous breasts, siitä saa suuntimaa. Esim Amazonasin alkuperäiskansojen naiset harvemmin käyttää koko ikänään

    • uyihbkuy80ou

      Jännä ettei SUOMI24:n haku anna mitään tulosta kun kirjoitan hakusanaksi "ilman rintaliivejä". Aiheesta kuitenkin on paljon keskustelua ollut...

      • enkeksinimimerkkiä

        Niinpä, onko mennyt kyseinen hakulause sensuuriin? Vielä vuosi sitten toimi.


    • Mr Wank

      Ei liivejä! Aivan sairaan seksikästä, jos muijan nännit vähän töröttää paidan tai topin alta

    • tisulit

      KAIKKI rintaliivit roviolle !!!!
      Ole siis kiihoittava,NAINEN !!!!!

    • 16+11

      Jostain olen kuullut/lukenut, että juurikin rintaliivien käyttö aiheuttaisi rintojen lerpahtamisen, toisaalta taas, että liivien käyttämättömyys johtaa roikkuviin tisseihin. Tiedä häntä enää mitä uskoa, tieto tämän asian suhteen on ainakin omalta osaltani ristiriitaista.

      No mutta, itse käytän liivejä koulussa, ja muuten "ulkona" (elokuvissa, shoppaillessa, kevereiden luona...). Salille mulla on urheiluliivit jotka tukevat enemmän, koska tykkään käydä erilaisilla tanssitunneilla ja bodycombatissa. Siinä hyppiessä ja pomppiessa tuntuu kamalalta, kun maan vetovoima kutsuu luokseen... on kuin rinnat repeäisivät irti jos ei ole liivejä. XD
      Mutta sitten taas salitreenin jälkeen ja kotona en pidä liivejä lainkaan. Kukapa siinä mitään huomaa, kun on löysä paita/huppari ja talvisin takkikin päällä. :)

    • g43wrs

      nostetaans vanhaa ketjua ylöspäin

    • Anonyymi

      Nostellaan uudestaan, itse pidin liivejä vain ns muodon vuoksi, omistan pienet söpöt rinnat ja roikkumisen takia liivejä ei tarvii. Vapaa ajalla harvemmin on liivit ja en oikein niistä pidäkään, mutta iso rintaiset naiset kyllä ymmärrän että liivit on pakko olla. Huomaa muuten miehistä jos olen iso rintaisen naisen vieressä että kumpi kiinnostaa enemmän, eipä ole haitannut.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2315
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1940
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1735
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      169
      1703
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe