kokemuksia paikkari koiratutkasta? Ei mitään markkinointia tähän kiitos.
Hinta on todella halpa joten kiinnostaisi tilata heti, mutta en viitsi kuitenkaan maksaa tyhjästä.
Niin, onko käyttökokemuksia? Miten kauan akku kestää, ja kuinka pitkä on kantomatka.
Pitäisi olla parempi kun tämänhetkinen tutka joka oli tasan päivän käytössä.
Onko kenelläkään oikeita
3
134
Vastaukset
- täällä on
oon käyttäny kyyhkysjahissa ja ennen sitä testannut.akku kesti paripäivää ja haukut siitä voi kuunnella. mutta tuossa tarvitsee oman puhelimen. pelkkä se tutka tulee postissa ja panta. ei mikään vanha puhelin käy että piti itse harjotella sen kosketusnäyttöpuhelimen käyttö.
Sen kun oppi on tutkaa helppoa käyttää. myyjä ei kyllä paljon opastanut mutta opettelin ite. - 1234567
Tuon entinen nimi on huntingtracker ja se on mulla ollut käytössä kolmisen vuotta.
Hyvihän se toimii. toi on paljon halvempi kun hunting tracker oli melkein 500 eruoa. en tiä mikä järki tuossa on jos on sama laite.- veki1234
Ainakin niitä näyttäs olevan jokatoisella joko toi huntingtracker tai paikkari-nimellä. Ite en oo sitä ostanut kun olen tyytyväinen tutkaani ollut enkä halua kosketusnäyttöpuhelinta muutenkaan metsään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2025894
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263674- 822557
- 372079
- 331882
- 431837
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431