Vitalica Omega 3 vitamiinit palautus???

usvis83

Mikä ihme oli se palautusosoite johon ne pysty palauttaan? tämä taitaa olla saman puljun tuotteita kuin ne infinity höylät ynnä muut semmoset tulee jostain hornan kuikasta saakka ja netissä et saa perutuksi tätä vissin millään ja puhelimeenkaan ei oo vastattu kun koittaa soittaa ja perua ja nuita hiton omega kolmosia tulee jatkuvasti postissa vaikka olen laittanu viimeksi palautuksen matkaan kirjallisen lapun missä ilmaisin tyytymättömyyteni tämän firman asiakaspalveluun ja nyt en saanut tuossa viimeisimmässä paketissa sitä lappua missä pienellä printillä oli se palautus osoite joka ei ollu sama kuin se mistä tuotteet tulevat.. Onko jollain sitä tallessa? En haluais nuita enää yhtään enempää menee jo hermot tuon kans, nuita höyliäki mulle joskus tuli ja niistäki oli ihan tuskaa päässä eroon.

27

4966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usvis83

      Eikö kukaan tiiä sitä osotetta? Typerä pulju kun netistäkään ei löydy yhteystietoja jne..

      • Hei

        Soita asiakaspalveluun ja lopeta tilaus.. 0932961446


    • usvis83

      koitettu on soittaa miljoonat kerrat eikä sieltä vastaa kukaan ikinä puhelimeen ja nuita samperin paketteja lähetetään jatkuvasti... kirjettäkin laitoin mutta ei mee perille etten halua yhtäkään pakettia enää...

    • epätoivoinen

      Tietääkö kukaan sähköpostiosoitetta vitamiinien peruuttamiseksi? Tähnän saakka olen aina saanut yhteyden puhelimitse, kun olen silloin tällöoin jättänyt paketin väliin, mutta nyt ei puhelimeen saa muuta vastausta, kuin että kaikki myyjämme ovat varattuja jne.

      • kilin

      • lammass
        kilin kirjoitti:

        [email protected].

        Sähköposti ainakin lähti, toivottavasti peruutus myös tepsii. Uskaltaakohan noita vitamiineja syödä. En mistään löytänyt mainintaa valmistajasta tai edes valmistusmaasta.


      • Donna-Bella

        Hei,
        Olen tilannut Mangnesiumi Regularia.
        Saaja; Alektum Oy, mutta laskua koskvat asiat, Westerfieldille, jonka puh. 0932961446, ilmoittaa asiakasnumeron olevan sama.

        Minulle tuli myös kaksi pakettia samalla kertaa, en avannut niitä koska en ollut tilannut mitään. Vein postiin, jotta saan palautuskuitin, mutta Wessterfieldi ei ollut heidän rekisterissä, joten jouduin maksaman palautus maksut.
        Tsemppiä Marjut:)


    • Janika

      itse soitin tohon numeroon, vastasivat 10 sekunnissa, ja peruutin tilaukseni.

    • 353599

      Palauttaa paketti. Älkää avatko. Kirjoittakaa päälle palautus ja laittakaa postilaatikkoon. Alkavat varmasti pikkuhiljaa ymmärtämään.

    • Hakkeriz

      Terve,

      Helpoin tapa päästä eroon näiden puljujen toiminnasta on lähettää sähköpostia
      [email protected] Ilmoittaa vain, että jäsenyyden peruutus ja asiakasnumero, joka näkyy laskussa.

      Se on sillä selvä.. Käy kaikkii saman puljun (Westerfield firma) tuotteisiin (Blackstone, sukat,bokserit, Vitalica omega-3 napit, Good shave höylät yms..)

    • Tilaamaan erehtynyt

      Kummallinen firma, kun ei ole edes nettisivuja olemassa, eikä sähköpostia ole kerrottu asiakaspalvelulle. Ainoa tapa oli soittaa annettuun puhelinnumeroon. Onneksi oli sentään tavallinen 09-suunnan numero eikä maksullinen palvelunumero.

      Itse tilasin ilmaiset pakkaukset sekä sukista että vitamiineista, koska ne olivat ilmaisia. Kerroinkin asiakaspalvelussa vastanneelle tytölle, että olisi hyvä olla myös nettiasiointimahdollisuus, mutta tyttönen alkoi vain julisti että laki ei sellaista vaadi. Myöskään tilauksen peruuttamista ja palautusosoitetta ei tahdottu suostua antamaan samassa puhelussa. Laskussa mainittua Hollannin osoitetta ei saisi käyttää. Jouduin kinastelemaan lakiasioista puhelimessa, ja siitä kertyi turhaa puhelinlaskua.

      Palautusosoite on kuitenkin tämä:

      Westerfield
      PL156
      00511 Helsinki

      Lisäksi tarvittiin asiakaspalautuskoodinumero, jota en nyt viitsi tähän laittaa, kun en tiedä onko se yleinen vai asiakaskohtainen.

      Asiakaspalvelukokemus oli kokonaisuutena erittäin huono ja tyttö oli asiakaspalvelijaksi harvinaisen epäkohtelias. Selvästikin kyseessä oli henkilö, joka ei sovellu asiakaspalvelutehtäviin.

      • Äiskä50

        Kiitokset nimimerkille "Tilaamaan erehtynyt". Viestisi ansiosta sain lopultakin palautettua lähipostista Asiakaspalautuksena mieheni tilaamat Omega3- paketin. Edellisen lähetin Hollantiin, kun en mistään löytänyt muuta osoitetta ja maksoin vielä postimaksun. Mutta ei enää... ja kiitokset myös nim. Hakkerizille sähköpostiosoitteesta. Nyt on kirjallisesti peruttu kaikki tilaukset ja saatu vielä meilivastaus Westeriltä!


      • Pikku mummo

        Kuluttajasuojalaki 6 luku 8§
        Elinkeinonharjoittajan tai tämän asiamiehen on kotimyynnissä ja etämyynnissä luovutettava kuluttajalle kotimyyntiasiakirja. Kotimyyntiasiakirjan on oltava kauppa- ja teollisuusministeriön vahvistaman kaavan mukainen.
        2 luku 6§
        Markkinoinnissa ei saa tarjota kulutushyödykkeitä toimittamalla niitä kuluttajille ilman nimenomaista tilausta ja edellyttämällä kuluttajalta maksua, hyödykkeen palauttamista tai säilyttämistä taikka muuta toimenpidettä!

        Jos kotimyyntiasiakirjaa tai vahvistusta ei ole toimitettu kuluttajalle, sopimus ei sido kuluttajaa!!!
        Jos kuitenkin palautatte lähetyksen, niin tehkää se todisteellisesti, postipalautuksena. Jos otatte yhteyttä yritykseen, niin kysykääpä tilausvahvistuksesta ja kotimyyntiasiakirjasta.


      • minimoona

        Se on ilmeisesti nyt mylando,minä olen taistellut peruutuksen kanssa sukka ja housupaketin kanssa.
        Eivät ota peruutusta huomioon,mutta en anna periksi


      • Jrmami
        minimoona kirjoitti:

        Se on ilmeisesti nyt mylando,minä olen taistellut peruutuksen kanssa sukka ja housupaketin kanssa.
        Eivät ota peruutusta huomioon,mutta en anna periksi

        Taistelen saman asian kanssa. Miten sinä hoidat asian.


    • tietämätön

      Mistäs ton asiakaspalautuskoodinumeron saisi ?

      • Äiskä50

        Soitin tässä erääseen kaupan Asiamiespostiin (S-ryhmän) ja sieltä kerrottiin, että Westerfield-firmalla on Asiakaspalautus-sopimus. Vie paketti lähimpään postiin ja pyydä kuitti "Asiakaspalautuksesta". Näin minä aion tehdä huomenna. Soittelin tänään eriaikoina noin tunnin verran ko. paska firmaan ja eivät vastanneet, muka ruuhkaa... (aviomiehen tilaamat tuotteet). Ei ikinä tilata mitään ko. puljusta.
        T. Äiskä


      • Tilaamaan erehtynyt
        Äiskä50 kirjoitti:

        Soitin tässä erääseen kaupan Asiamiespostiin (S-ryhmän) ja sieltä kerrottiin, että Westerfield-firmalla on Asiakaspalautus-sopimus. Vie paketti lähimpään postiin ja pyydä kuitti "Asiakaspalautuksesta". Näin minä aion tehdä huomenna. Soittelin tänään eriaikoina noin tunnin verran ko. paska firmaan ja eivät vastanneet, muka ruuhkaa... (aviomiehen tilaamat tuotteet). Ei ikinä tilata mitään ko. puljusta.
        T. Äiskä

        Firman virallinen asiakaspalautusnumero on 632318. Kun kertoo postissa tuon numeron, niin firman tiedot löytyy helposti. Paketin päälle vaan osoitteeksi se jo mainittukin osoite:

        Westerfield
        PL156
        00511 Helsinki


      • Kahdesti kokenut

        Laskustasi asiakasnumero, mulle laitettiin 2 as.nroa, peruin molemmat. Laita myös laskujesi numerot. [email protected]

        Pyysin poistamaan kaikki yhteystietoni vuosi sitten ja taas soittivat. Telemarkkinointikieltokaan ei tähän firmaan päde???


      • Uhrina joka 2. vuosi
        Kahdesti kokenut kirjoitti:

        Laskustasi asiakasnumero, mulle laitettiin 2 as.nroa, peruin molemmat. Laita myös laskujesi numerot. [email protected]

        Pyysin poistamaan kaikki yhteystietoni vuosi sitten ja taas soittivat. Telemarkkinointikieltokaan ei tähän firmaan päde???

        Puh. 09-32961446 on ainut yhteys, joka toimii. Siellä mies vastasi ystävällisesti. S-posti ei mennyt minnekkään!!!


    • Hakkeriz

      **Päivitys**

      [email protected] ei enään näköjään toimi. Koko domain on alas ajettu niin ei menny mailit läpi ja pieni paniikki pääsi syntymään..

      Hetken foorumeita kaiveltuani löytyi toimiva sähköposti johon laitoin Prestige Underwearin ja Blackstone sukkien peruutukset taas menemään.

      Kokeilkaa siis tätä: [email protected]
      Viestiin vain, että jäsenyyden peruutus ja asiakasnumero.

      • Hakkeriz

        Homma varmistettu..
        Tuli vastausviestii heiltä, että jäsenyys peruutettu, joten tämä sähköposti [email protected] ainakin toimii näiden kanssa.
        Hieman tulee vain viivellä vastaus heiltä 3-6pv


    • tuuti50

      Itse tilasin puhelinmyyjän kautta Vitalica omega 3 vitamiineja, lähettäjä Mylando shop. En ollut tarkkana puhelimessa ja nyt peruuttamisaika umpeutui, niin joudun ostamaan kyseisiä tuotteita 6kk. Ne ei sovi minulle, mutta peruuttaa ei enää voi koska 14pv aika on umpeutunut. Olkaa siis kaikki tarkkoina jos tilaatte Mylando shop verkkokaupasta jotain! En suosittele.

      • voipivoivoi

        No Tuuti50 sehän oli oma mokasi jollet peruuttanut tilausta ajoissa. Monessakin nettikaupassa palautusaika tuo 14 vrk.


    • pjlooooooo

      Tilaus numero 2253845 PERUTAN ! Samalla kysäisen, miksi luvataan kaksiviikkoa miettiä , mutta posti tuli ja aikaa jäi kokonainen viikko, ja kaksi on luvassa. kumpi pitää ?????
      Kuitenkaan en tilaa ja perutan tilaukseni, kiitos.

    • Harhautunut

      Älkää hyvät ihmiset ostako puhelinmyynnistä mitään, jos ette ole aivan varmoja mihin sitoudutte. Myyjä puhelimessa puhuu sujuvasti ja nopeasti, jolloin asiakas ei huomaa sudenkuoppia eikä yksityiskohtia joihin hän sitoutuu. Yleensä myyntipuhe muotoillaan siten että ostaja tulee helposti harhautetuksi kaupan ehdoista. Pettymys syntyy kun et ole irtisanonut sopimusta sovitussa ajassa. Itse ostotapahtuma nopea ja ensimmäinen tuote on halpa tai ilmainen mutta sen jälkeen ongelmat alkavat kun yrität irtisanoa sopimusta. 6 kk Megaa tulee eikä mitään voi...

    • Bambualushousutrikkiheti

      Saman pujun tuotteita kaikki, nimi vaihtuu mutta tuotteet ja toimintatapa aina sama. Vaikka olen sanonut jo monta kertaa ettei tarvitse soittaa niin jatkuvaa häirintää on. Monta vuotta jo. Yksi nimi oli Mylando ja nyt viimeisin on Mylano. Vaihtavat nimeä ettei kuluttaja ymmärrä seurata. Talking peoole soittaa niiden toimeksiannosta sanoo myyjä. Pari tuotetta tilasin uteliaisuuttani, laatu oli surkea ja nopeasti piti ilmoittaa ettei lähtenyt uutta pakettia. Vaikka ilmoitin ajjoissa niin SILTI tuli paketti laskuineen. Peruivat sen mutta tosi sekavaa toimintaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      124
      9813
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2871
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2657
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1488
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe