kertokaa jotain noloja tilanteita

noloihminenolen

Kertokaa jotain noloja tilanteita mitä on sattunu joskus teille ku ois kiva kuulla. Mäkin kerron pari omaani: Olin siskoni kanssa arnoldsissa ja otin pullaa tai jotai ja sitten myyjä kysyi että tarviitko kuittia niin minä tyhmä ojensin käteni ja tokaisin "en" ja kiskaisin kuitin ja lähdin pois.Toinen oli kun olin uimahallissa siskoni kanssa(taas) niinaivastin ihan suoraansanottuna "karjaisten" ihan täysiä ja koko uimahalli kaikui! nolotti :D

66

8000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfdg

      Mä törmäsin viime viikolla sörkässä metroasemalla lipunlukijalaitteesee, kun keskityin näpräämään kännykkää. Sillo tuli sellai "facepalm" fiilis :D

      • NähnytIhminen

        Ai se olit sä... Raukka oot :DDD Et toki hämmentyny :b


      • NähnytIhminen
        NähnytIhminen kirjoitti:

        Ai se olit sä... Raukka oot :DDD Et toki hämmentyny :b

        Okei en ees ollu siellä, mutta myötähäpeä tuli ku luin (ja repesin :DD)


      • tiedänmikäontotta
        NähnytIhminen kirjoitti:

        Ai se olit sä... Raukka oot :DDD Et toki hämmentyny :b

        just joo ihan ku oikeesti olisit nähny vittu mitään


    • Ragesin mutsille

      Se kun mutsi tuli koululle kesken oppitunnin.
      Koputti oveen ja marssi sisään. Se ties, että mulla oli mennyt kengät rikki,
      ja niimpä se sitten toi uudet... Koko luokka repes kun äiti lähti.

      Se oli järkyttävän noloa...
      Kalvaa vieläkin mieltä, vaikka vaihdoin jo koulua, eikä
      kukaan tilanteen näkijä enään nää mua siel koulus.

      • Punanen naama.

        Nii ja se oli siks noloo, koska se sano heti kun tuli: Hei, Elinalta (nimi muutettu)
        meni kengät rikki, joten toin uudet. Kummat kengät sä otat ,Elina?
        Menin ihan punaseks ja mutisin vastauksen.
        - Sovitetaan niitä, mutsi ehotti.
        Kielsin sen heti, ja sitten äiti kerto jättävänsä kengät luokan ulkopuolelle ja lähti.
        Ja sitten se kun koko luokka repes... Äiti oli lihonnu aika paljon sen lääkkeiden takii, ja finneikin oli tullu.

        Sen jälkeen viel yks luokkalainen sano, et sun äitis on vähän oudon näkönen, ei pahalla. Se oli myös noloo.

        Onneks vaihoin kouluu. Tosin en heti sen jälkeen vaan vuoden myöhemmin...
        Kohta äiti tulee tänne uuteen kouluunki mut nolaamaan...
        Pelottaa se ja olen kieltänyt äitiä tulemaan kesken koulupäivän luokkaan.


      • Justin Bieber
        Punanen naama. kirjoitti:

        Nii ja se oli siks noloo, koska se sano heti kun tuli: Hei, Elinalta (nimi muutettu)
        meni kengät rikki, joten toin uudet. Kummat kengät sä otat ,Elina?
        Menin ihan punaseks ja mutisin vastauksen.
        - Sovitetaan niitä, mutsi ehotti.
        Kielsin sen heti, ja sitten äiti kerto jättävänsä kengät luokan ulkopuolelle ja lähti.
        Ja sitten se kun koko luokka repes... Äiti oli lihonnu aika paljon sen lääkkeiden takii, ja finneikin oli tullu.

        Sen jälkeen viel yks luokkalainen sano, et sun äitis on vähän oudon näkönen, ei pahalla. Se oli myös noloo.

        Onneks vaihoin kouluu. Tosin en heti sen jälkeen vaan vuoden myöhemmin...
        Kohta äiti tulee tänne uuteen kouluunki mut nolaamaan...
        Pelottaa se ja olen kieltänyt äitiä tulemaan kesken koulupäivän luokkaan.

        köpiksessä tiputtelin tavaroita kaupanhyllyltä ku mun pikkusisko sattu tönäseen mua.
        Mä tiputin olikse joku pähkinäpussi ja sit jotai kuivattuja luumuja... Sit kaikki katto vaa ku huojuin siin käytäväl..


      • kylminuuvituttais
        Punanen naama. kirjoitti:

        Nii ja se oli siks noloo, koska se sano heti kun tuli: Hei, Elinalta (nimi muutettu)
        meni kengät rikki, joten toin uudet. Kummat kengät sä otat ,Elina?
        Menin ihan punaseks ja mutisin vastauksen.
        - Sovitetaan niitä, mutsi ehotti.
        Kielsin sen heti, ja sitten äiti kerto jättävänsä kengät luokan ulkopuolelle ja lähti.
        Ja sitten se kun koko luokka repes... Äiti oli lihonnu aika paljon sen lääkkeiden takii, ja finneikin oli tullu.

        Sen jälkeen viel yks luokkalainen sano, et sun äitis on vähän oudon näkönen, ei pahalla. Se oli myös noloo.

        Onneks vaihoin kouluu. Tosin en heti sen jälkeen vaan vuoden myöhemmin...
        Kohta äiti tulee tänne uuteen kouluunki mut nolaamaan...
        Pelottaa se ja olen kieltänyt äitiä tulemaan kesken koulupäivän luokkaan.

        vitun nolo mutsi sul ei vittu helvetti perkele nyt pärisee


      • Norsuposliinikaupas
        Justin Bieber kirjoitti:

        köpiksessä tiputtelin tavaroita kaupanhyllyltä ku mun pikkusisko sattu tönäseen mua.
        Mä tiputin olikse joku pähkinäpussi ja sit jotai kuivattuja luumuja... Sit kaikki katto vaa ku huojuin siin käytäväl..

        Iiiq, kuin noloo!!!
        Mä vetäsin hyllyllisen peilejä alas, kun oltiin lomalla Kreikassa eikä ykskään säilyny ehjänä. Yritin liueta paikalta, mut myyjä tuli repiin mua hihasta ja karju että mun pitää maksaa. No isä onneks makso ne D:


      • uskokaamua

        en usko että vaihdoit koulua pelkän ton tilanteen jälkeen:)))


    • Nolotilanne

      No sillon kun mopolla ajaa ja sitte pysähtyy risteykseen eikä muista laittaa vaihetta ykköselle. Senhän jo tietää että siihen se mopo sammuu ko yrittää kutonen silmässä lähtee liikkeelle. Kiva työntää mopo tien reunaan ja yrittää polkee käntiin kun takana hirveet jonot

    • Mikä häpeä

      Minä olin keväällä vahingossa koko päivän alasti koulussa.
      Vasta viimeisellä tunnilla huomasin asian kun opettaja sanoi että minulla on
      aika pieni.

      • Rp

        En usko.


      • Kiusaaja444

        Muistan sen päivän


      • nostalgia
        Kiusaaja444 kirjoitti:

        Muistan sen päivän

        Mäki muistan sen. Opettaja oli oikeessa, koska sulla on aika pieni...


      • olentaasoikeassa

        AHAHAHAHAAA niiku toi vois olla totta kaikki koko ajan nauraa ja kyselee miks oot alasti ja sä et muka tajuu mitään ja jos joku niin oppilas sanois et sul on aika pieni ja eikö muka ollu yhtään kylmä ja voim kyllä uskoa sen että menit vahingossa ulos alasti ku olit menossa kouluun mutta huomasit sen kyllä kun menit ulos ja eikö muka kukaan muu opettahja huomannut sitä kun vasta se vika:))


      • Pöpipoika

        Mutta kun olen pöpi ja tämä koulu on laitos me olemme täällä 24 tuntia, me nukumme täällä eli asumme eli tämä on sisäoppilaitos. muutkin ovat pöpejä jotka täällä ovat. Eli sori.


      • Anonyymi
        nostalgia kirjoitti:

        Mäki muistan sen. Opettaja oli oikeessa, koska sulla on aika pieni...

        Tää tapahtuu mun kaverille: oltiin koulun pukkarissa ja just oltiin tultu suihkusta niin mun kaveri oli unohtanut pyyhkeen käytävään niin sit se meni hakeen sitä niin siäl on meijän ope 40 v mies


      • Anonyymi

        nonii täällä ei puhuta tollasta paskaa


      • Anonyymi

        Miten et huomannu??!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten et huomannu??!!

        ...oli aurinkolasit päässä


    • blondeasd

      Ei nyt erityisen nolo, mut nukahdin tänään ennen tunnin alkua koulun ikkunalaudalle (käytävällä) ja heräsin siihen, kun muut olivat luokassa ja luokanvalvojani tuijottaa minua kuin hullua...

      • Anonyymi

        Miksi menit ikkunalaudalle?


    • Tilanteita kaupassa

      Joskus about 13-14-vuotiaana olin kaupassa. Siinä oli serkkuja ja mummo paikalla myös. Ostimme serkkujen kanssa irtokarkkeja. Oltiin jo valkattu karkit ja serkut oli muualla päin kauppaa. Satuin vahingossa pudottamaan yhden sellaisen laatikon, jossa oli irtokarkkeja. V***u että se kolisi lattialle. Siinä sitten rupesin nostelemaan pudonneita makeisia takaisin laatikkoon. Ja laatikon hyllylleen. Ja jatkoin matkaani.

      Vähän noloa..

      • akward or something

        No kerran säikäytin vahingossa itteäni 2 vuotta vanhemman pojan (oon siis tyttö) ku piti säikäyttää kaveri.Tän jälkee pojan kaverit tokas: "kato ku saat naisii".
        Joo ja sitte kerran sukulaisen häissä jäin molemmista korkkareistani kiinni kirkon eteen ritilään ja istualteni punasena siinä kiskoin irti molempia korkkareita ku muut kulki siitä ohi tirskuen...
        On varmaa turhaa mainita kaikkii niitä.satoja kertoja ku oon esim puhunu paskaa vararehtorista joka on ollu mun takana tai muuta sellasia tilanteita.


    • Apuaaaa! Nolotaa.

      Tartteen apua! Omassa luokassa eräs ärsyttävä henkilö on saanut tietää erään hyvin nolon tilanteen. Ja se meinaa sanoo sen kaikille. Ja ette tiedä minkä lainen meidän luokka on. Jos joku saa tietää siitä nii kaikki pilkkaa ja kettuilee ihan koko ajan... Siis en saa sitä pois påäsäni.Yölläkåän en saa melkein nukuttua.
      Pliis auttakaa mua mun nolon tilanteen kanssa! :-(

      • väärähenkilö

        En voi auttaa jos tilannettakaan en tiedä. Valitan


      • gallofdudy
        väärähenkilö kirjoitti:

        En voi auttaa jos tilannettakaan en tiedä. Valitan

        Kerro minkä tyyppine. Olitko nakuna vai erehdyitkö. Ei koko juttuu tartte kertoo eihän se hyödyttäs mitää mut kerro minkä tyyppine nii voin EHKÄ auttaa.=)


      • Anonyymi

        Kerro eka mikä se tilanne on!!💢😠🥺🥺🥺🥺😭😭🤨🤨


    • justttttt

      menin yhtä blogii kattoo ja ku laittoin videon pyörimään nii ja mulla oli kuulokkeet, luulin että se ei kuuluis muista ku kuulokkeista, mut oliki toisin, kaikki oli kuunnellu koulussa kun olin koneella, että olin kuunnellut yhden blogia, jossa se puheli 10 minuuttia.. tosi kiva..

    • serlapaskapaperi

      Persettä kutisee ku näitä lukee...

      • Anonyymi

        Mulla alkaa seisoo:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla alkaa seisoo:D

        Heh! Luulin et oon ainut :)


    • KelmiSimpukka

      Oltiin kerran kavereiden kanssa meikkikaupassa.(oltiin jotain 8v.?)
      Kokeiltiin meikkejä,ja yllättäen siitä tulikin oikea meikkisota.Minä ja kaverini kilpaa suttasimme toistemme naamoja kaiken maailman meikeillä XD
      Lopuksi olimme aivan meikkien peitossa.Luojan kiitos siinä oli joku meikinpoistoaine.Siinä aikamme putsattua saimme loputkin meikit pois.Ennen kuin lähdimme kaupan myyjä tuli tuimana huomauttamaan meille
      "meikit eivät ole leikkejä varten."
      Ei enää sinne kauppaan:D

      • Anonyymi

        Kerran oltii kavereitten kans helsingin keskustas ja nähtii mun exä 9lk oltii ja ei haluttu sen näkevän meitä ja juostii hirveellä ryminällä johonki miesten hajuvesikauppaan mikä oli lähin....


    • Tosinolooooooo

      En tiia onko tää nolo mut meidän kouluun tuli vieraita ja ne puhu jtn niin mul oli ihan sairaan kova yskä ja aivastelin hiljaa, yritin pidätellä mut kaikki mun eessä olevat katto mua, olin ihan Punanen!

    • Kauhajoelta

      Mä oon nähny Stubin. Mun kaveri ja mä mentiin kävellen sen luo ja puhuttiin kummia/outoja juttuja ja nauretaan sikana

    • Enoomikääpississs

      Mä en tiedä kuinka pääsen yli tästä! Just nyt vkl oli kaveri meillä. Valvottiin lauantaina pitkään ja heräsin myöhään. Kaveri oli jo pystyssä ja huuteli olevansa lähös jo ja menossa bussipysäkille. Vedin vaan äkkiä crocsit, farkut ja nahkatakin päälle ja lähin saattaan.

      No, pysäkillä venaillessa oli ihan hillitön kusihätä. Yritin tanssia ja pomppia ootellessa, mut kun sit halasin kaveria ja se nousi bussiin mulla alko housut kastua. Ja ihan v...sti!! Oli vielä vaaleet beiget pillit niin se vahinko tietty näky kaverille jolta tuli ihan ihme viestejä sen jälkeen bussista. V...u jos se kertoo kaikille. Ja kotona mutsi huutaa et mitä h...ä. Oikeesti en oo ikinä kussu housuu. Paitti tyyliin vauvana. Ja nyt sitte... hianoo mennä kouluun.

    • syömimentekeehyvää

      Minun opettajani kerran takavarikoi paintball aseen luokkalaiselta ka vahingossa ampui minuun kohti mutta sain väistettyä ja väripanos osui luokan Smart 800 älytauluun ja se meni rikki

    • Juulia12

      Jäin pepustani kiinni nojatuolin käsinojan väliin. Olin kutosella. Peppuani siinä heiluttelin vapautumisen toivossa. Eihän se siitä mihinkään irronnut! En muista, miten jouduin tähän tilanteeseen. Siinä minä pylly pystyssä yritän kiemurrella irti, kun vanhemmat saapuvat kotiin.
      Oli silloin kyllä aika noloa.

    • SanniMariaw

      Eli olin 1-2lk ja sit Mä olin säätäny jotain koulus joten oletin kukaan ei oo mun koulu matkan varrella( olin menos kotii) no sit mulle iski ihan jäätävä pisu hätä ja ajattelin et jos käyn vaa nopeasti puskassa niin kukas ei näe no sit olin siel ja mun ohi menee meijän koulun "kovis" tytöt ja sit ne huutaa mulle
      -kyl me sut nähää

      😫😹

    • puhevikakutittaapersettä

      Piti sanoo etunimi ja sukunimi, MELKEIN onnistuin. myötähäpeä

    • Viime vuonna terkkari tuli hakee kesken tunnin pois. Pari kertaa lähteny kesken tunnin kun psykologii on pitäny tapaa. Lähteny kesken luokanvalvoja välkän. Koko päätös etten mee leirikouluun. Koko mun elämä. Yks kerta kun sanoin et mul on pari kaverii ja sit yks niist sano ettei kukaan niist välitä. :)

    • Litra-tuli

      Mäkin onanoin kerran ja naapurin täti näki suuren aseeni juuri,kun mälli lensi.

      • Litranisä

        10 vai peräti12 on sun SUUUURI aseesi. Mahto naapurin täti kuolla nauruun silloin.


    • Voikunoloo

      Että nukahdin kerran koulussa ja sitten joku kävi vetämässä munani paljaaksi.

    • Suomi_perkele

      Mulle kävi nii että nukahdin kesken jonku koulun järkkäämän sinfoniakonsertin ja si ku mut kaveri herätti nii mää heräsin toki suurella pelästyksellä ja huusin nii perkeleeesti.
      ja vaikka kyseessä on kaveri nii pakko mainita. Oltii paikallises Pitseeriassa ja kaveri oli tilaamassa. Myyjä kysy syökö täällä vaiko mukaan. Kaveri vastas iha chillisti "mausteita"

    • Aikaperseest

      Se et ku oot uimahallis ja käyt saunas ja unohat laittaa uimahousut takas pääl ja meet alasti altaasee ja tajua 5min pääst 🤔

    • Vittuuntunut-veli

      Minua tämä nolottaa, mutta onneksi kukaan ei tiedä tästä. Minulla on veli joka on melkein 15 vuotta minua vanhempi. Minä asun kotona ja käyn vielä lukiota. Veli on käynyt amiskan ja siitä tämä varmasti johtuu. Kesälomalla se tulee aina kotiin viettämään lomaa pariksi viikoksi ja komentelee minua. Jos en heti tee niin kuin se määrää, niin se hyökkää kimppuuni ja vääntää minut selleiseen asentoon, että saa läpsittyä minua persustaan. Hänestä se on hauskaa ja veljellistä, mutta minua se hävettää. Se työ on erittäin fyysistä ja se on paljon minua painavampi, joten minä häviän sille joka kerta.

    • jumalautah

      Olen muutaman kerran joutunut todistamaan tilannetta että olen vastoinkäymisissä kiroillut kovasti jonkin aikaa tai pitkäänkin ja sitten huomaan että isä kyyhää jossain lähistöllä. En ite yleensä kuule liikoja ku on aina korvat tukossa (paperitolloilla), vaikken olisi edes meluisissa paikoissa tyai töissä, sillä psyykkeeni ei kestä melua. Sitten vaan on saanu arvailla kuinka isosti ja selvästi on kiroillu ja kauanko seo kuunnellu. Niistä hetksitä ei meinaa toipua millään. Muistakaa siis olla puhumati ja varsinki kiroilemati yksiksenne ellette halua tappohäpeää kokea

    • hävettivitusti

      kerran uimahallissa pippeli oli tullut uimahoususta pois, oli semmoset munakiiturit, vittu että hävetti. oltiin kaikenlisäks koulun kanssa ja siel oli myös tyttöjä

    • Anonyymi

      Mulla kävi silleen että pieraisin koko luokan edessä ja kaikki nauroi

    • Anonyymi

      Haistakaa paska eksyin vääräl sivustol

    • Anonyymi

      Yks kerta kun mentiin koulun kanssa uimahalliin niin minä unohdin kalsarit uimahousujen alle ja hitsi ku Mä olin vahingossa ottanut pikkuvelin kalsarit jossa oli lego ninjago kuvia hitsi kun oli noloa

    • Anonyymi

      10vuotiaana ärsyttävän serkun kanssa heittelin frisbeetä ja serkku heitti vahingossa frisbeen talon katolle. No oli sitten lähdössä hakemaan naapurista apua, mutta minä halusin esittää super rohkeeta ja sanoin serkulle mahdollisimman itsevarmalla äänellä, että minäpä käyn hakemassa tuon frisbeen tuolta katolta. No jalat täristen sitten kiipesin tikkaat ylös ja heitin frisbeen suuri virne naamalla alas katolta ja huusin serkulle et etpä olis ite uskaltanut. Virne poistui kasvoilta kun piti kiivetä alas. Korkealta katon päädyltä katsoin tällä kertaa suoraan alas ja näin kuinka korkealla olin. Siinä sitten itku kurkussa peräännyin ja itkin kiinni savupiipussa niin kauan, että serkun isä tuli metsästä ja haki mut alas. Yhä viisi vuotta myöhemmin jaksaa serkku muistutella.

      • Anonyymi

        Kuinka korkealla se katto oli?


    • Anonyymi

      Mun noloin on kun mun kaveri kakkas housuihi ja housut menivät rikki

    • Anonyymi

      Minun noloin oli kun mun kaveri teki challengen ole 24h kaikilla kalsareilla mitä omistaa sen housut eivät mahtuneet päällle niin sen piti puhua sen ihastuksen kaa

    • Anonyymi

      Minun noloin hetki oli se, kun naapurin pojan kanssa jolla on pidätysvaikeuksia vaikka se on jo murrosikäinen hieman minua nuorempi pelattiin GTA:ta mun huoneessa ja se oli paskonu housuun ja mä kyl tajusin sen mutta en viitsinyt sanoa mitään ku en halunnu et se nolostuis. No pelattiin, koko huone haisi ja lopulta se lähti kotiin. Avasin ikkunan että haju lähtisi mutta silloin sisko tuli mun huoneeseen, haistoi hajun ja luuli et mä oon paskonu housuun. Se haju oli niin paha ettei ois voinut tulla pierusta :D koulussa oli sisko sitten kaikille sanonut et minä oon housuun paskonut ja kaikki nauroi.

    • Anonyymi

      Nukahdin kesken tunnin ja kukaan ei herättänyt ennen kuin tunnin ihan lopussa opettaja :). Ehin nukkua siinä pulpetin ääressä sitten puoli tuntia... Onneksi oli mun lempiopettaja koska muuten oisin ollu aika kusessa

    • Anonyymi

      Tykkään pussaillaan välillähousuihin jatehdäjotainnoloo

    • Anonyymi

      Mulle kävi just äsken silleen että laitoin mun kaverille silleen ”mitä tuli läksyks?” ja sit se vastaa. No, mun piti laittaa sit että ”kiitos 🙂” mut painoin väärää emojia ja laitoin ”kiitos 🥰” ja ennen ku ehin poistaa viestin, tulee kaverilta vastaus että ole hyvä, ja mä sitten nolona poistan viestin ja sanon että ”lol väärä emoji” johon kaveri ei sit tietenkään vastaa…

      • Anonyymi

        Ei paha mä käytän usei tota 🥰 emojia kiitos viestin peräs


    • Anonyymi

      Pääsin yhen valmentajan kyydillä treeneihin ja sit se kysy multa kait jotain ja en kuullu vaikka se kerto sen kaks kertaa nii vastasin sille vaa joo…

    • Anonyymi

      Okeii no tiiän et yks tyyppi on ihastunut muhun meijän luokalta sit olin mun 2Besun Kaa luokan edessä (koska joo siellä oli kivoi tuolei lol) Sit sanoin jotai et sen poni on kyl söps ku oltiin puhuttu just yhdestä rida pojasta (oon siis 13v tyttö Tampereelta joka harrastaa ridaa) sit mun toinen kavereista oli sillai "Ai siis se Petteri"(nimi muutettu) Joka oli se poika. En oikee kuullu et mitä se mun kaveri sano ja Olin vqq et "niih" sit se alko nauraa ja sano "Viivi kuliiksä mitä Alina just sano" (nimet muutettu) Sit se Viivi vastas et joo ja ne nauro jq huus koko luokalle et Alina tykkää Petteristä ja mä olin vaa sillai hä en emmä nii oo sanonu ja kaikkee ja sig ne vaa selitti et just sä sanoit et se on söpö ja mä vaa olin et eiku sen hevonen

      Oli noloo ku koko luokka luulee ny et oisin ihastunu siihen😭

    • Anonyymi

      itselleni tapahtui pari vuotta sitten näin:
      Olin kaverin kanssa ulkona ja katsottiin puhelimia. kaverin piti lähteä ja puhelin jäi sateeseen ulos ja tajusin vasta kotona että puhelin jäi pari kilsaa kävelin takas:)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe