Hei! Olen nyt hieman erilaisella asialla liikkeellä, eli kokeillaas tätä kautta...
Löytyisikös täältä perhepäivähoitajia (mieluiten) Oulun alueelta? Opiskelen Oulun seudun ammattiopistossa, Kontinkankaalla, perhepäivähoitajan ammattitutkinnossa ja kaipailisin kovasti itselleni työssäoppimis-/työharjoittelupaikkaa perhepäivähoitajan luota, sillä meillä tulee olla vähintään yksi harjoittelu suoritettuna kyseisessä työympäristössä. Kyse olisi muutamasta viikosta. Sinulla tulisi olla vähintään perhepäivähoitajaopinnot suoritettuna, mutta (uskoakseni) myös esim. lähihoitajanopinnot tms. käyvät. Asialla ei ole hengenhätä, mutta mikäli paikka löytyisi suht piakkoin, olisin valmis aloittamaan. Myös hieman myöhemmin syksymmällä sopii, minulle voi ehdottaa ajankohtaa. Palkkaahan ei tarvitse maksaa, mutta mikäli haluat/sinulla on mahdollisuus ottaa innokas alan opiskelija pieneksi lisäavuksi muutaman viikon ajaksi, ota yhteyttä sähköpostitse, niin kerron asiasta tarkemmin! Kiitos. [email protected]
Maria
Oulun (+ lähialueen) perhepäivähoitajat!
AlanOpiskelija
1
464
Vastaukset
- AlanOpiskelija
Pahoittelut, ilmoitus tuli vahingossa kahteen kertaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366208
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282848Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271446Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹361434- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161