Pärnu

Lomalle

Mikä ois pärnuussa hyvä keskusta hotelli? Kannattaako ottaa pakettimatka vaiko itse hommata matkat ja hotelli? Siis pärnuuseen.

5

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei

Riippuu vähän siitä, mitä odotat. Oma majoitus on mukava, mutta sitten teet aamupalasi itse. Ns. keskustassa on hotelleja, majataloja (külalistemaja), hostelleja ja vuokratavia huoneistoja.

• Lomalle

Minkähänlainen on hotelli pärnu?
        Oiskohan siellä mukava asustaa?
        Muita hotelleja pärnuusen keskustassa, oisko vinkkejä?

• kävi jä

Kahdestaan pakettimatka on edullinen yleensä. Ihan sydänkeskustassa on tietysti hiukan kalliimpaa kaikki. Tosin ei tallinnan hintoja sentään.
      Riippuu mitä haluaa. Itse ns. vain nukun hotskussa joten Hommiku hostel tai Aleksandri on suosikkejani. Hommiku vaatimaton hostelli tosiaan mutta jääkaapit ja paistinpannut on ja city baari vieressä josta saa ruokaa jos ei viitsi itse laitella. Aleksandri myös perusmesta, rokki- mopohenkinen, ruoka tosi hyvä hinta- laatu. Mutta jos hotellilla vaan aiot oleskella niin nämä ehkä ei ole sopivia tukikohtia. Itse olen aina varannut matkat ja majapaikat erikseen mutta käyn usein ja on noita erilaisia bonus- ja lahjakortteja aina. Ja kuljen omalla autolla. Pärnuhotelli on ihan ok perushotelli sekin.

• tete100

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      138
      1686
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      264
      1235
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      129
      949
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe