Aikaisemminkin on täällä kysytty tätä, mutta en muista vastausta

???

VOINKO estää vierailijan osiossani?

Olen poistanut nikkini siitä syystä,
ja nyt uuden nikin otettuani tuo tyyppi on taas siellä ensimmäisenä.

Voinko jotenkin poistaa hänen viestinsä osiostani?

13

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • II Neuvottelija

Kirjoituksesi alakulmassa on "Ilmoita asiaton viesti", perustelet sen hänen vastauksessaan miksi haluat poistoa.

Sillä siisti.

• Mutta entä OSIOSSANI

Sinne en haluaisi enää jotain samaa toistavaa tyyppiä.
      Late vaan kysyi tätä aikaisemmin. Onnistuiko hän torjumaan epäasiallisen vierailijan?

• Sama ongelma,

en saa sitä poistettua,

aivan kuin jotain tahmeeta!

• Minä olen yrittänyt

moneen otteeseen, mutta se vain on ja pysyy ''vierailijana''.

• 867545543

Kerro ensin nikä on osio??

• mummi minäkin

Mikä on osio?

• Katleija

Osiolla tarkoitat varmaan profiiliasi.

Kaikki saavat käydä kaikkien profiileissa. Se ei ole estettävissä, mutta kaiken muun voit estää, viestit, kaverikutsut ja lukemisen, kun torjut henkilön.

Se teksti siinä vieraslistassa on se kunkin henkilön kuvan vieressä oleva viimeinen päivitys Mitä kuuluu.... kohtaan.
      Ellei sitä uusita vierailijalla on aina se sama kun käy vilkaisemassa profiiliasi

Yksityisasetuksissa on kohta -- näytä vierailijalista profilissani --

Jos kyllä on ruksattu, näkyvät omat vierailusi muitten profiilissa kuin toistenkin omassasi. Ruksattuasi ei et näy itse evätkä näy muut sinun profiilissasi.
      Mutta sitähän et tarkoittanut.

• eiii nikillä

Pitää mennä sen profiilin jonka haluaa estää siellä muistaakseni ylä oikealla kulmalla on teksi...Estä tämä käyttäjä...

Jospa se siitä

• näin

Profiilin torjuminen

"Jos haluat välttyä yksittäisen profiilin häiritseviltä yhteydenotoilta, voit torjua kyseisen profiilin ja lisätä sen torjuttujen profiilien listalle. Jokaisen yhteisöprofiilin yhteydessä oikeassa yläkulmassa on Torju käyttäjä -linkki, josta voit torjua profiilin. TORJUMISEN JÄLKEEN PROFIILI EI VOI LÄHETTÄÄ SINULLE VIESTEJÄ, KIRJOITTAA KUULUMISIA, KOMMENTOIDA KUULUMISIA JA TILAPÄIVITYKSIÄSI. TORJUNNAN JÄLKEEN ET VOI ITSEKÄÄN OTTAA YHTEYTTÄ TORJUTTUUN PROFIILIIN. Jos kyseinen käyttäjä oli ennen kaverilistallasi, poistaa torjunta hänet sieltä. Voit hallinnoida torjuttujen profiilien listaa Yksityisyysasetuksissa olevan Torjutut käyttäjät -sivun kautta ja poistaa torjunnan milloin tahansa.

Vierailijat
      Voit valita yksityisyysasetuksissa.
      Mikäli haluat nähdä profiilissasi vierailleet käyttäjät, näyt myös itse muiden käyttäjien vierailijalistoilla. Jos et halua nähdä vierailijoitasi, et myöskään itse näy muiden profiileissa vierailijoiden joukossa.

• En muista nimeä,

oliko jokin Skodafelicia tms, mutta raamatunlausetta pukkasi monien profiileihin ilman lupaa.

Uskon jumalaan, taivaan isään, Luojaan. En tarvitse oppirakennelmaa enkä teologiaa, en mitään kirjaa siihen.

Jokaisella on ajattelun vapaus, mielen vapaus.

http://www.youtube.com/watch?v=lirb1U6-K1Y

• eiii nikillä

Miksi et neuvonut häntä kun hän oli sitä kysynyt jo paljon aikaisemmin, nyt piti tulla taas loistamaan.

NYT VOIT OLLA YLPEÄ KUN VOIT TOISTAA JO YMMÄRRETTÄVÄSTI KERROTUN UUDELLEEN, voi sua polosta!

Kysymyshän kuului..."VOINKO estää vierailijan osiossani?"

• eiii nikillä kirjoitti:

Miksi et neuvonut häntä kun hän oli sitä kysynyt jo paljon aikaisemmin, nyt piti tulla taas loistamaan.

NYT VOIT OLLA YLPEÄ KUN VOIT TOISTAA JO YMMÄRRETTÄVÄSTI KERROTUN UUDELLEEN, voi sua polosta!

Kysymyshän kuului..."VOINKO estää vierailijan osiossani?"

Kyllä se ylläpidon sanonta. Olet poistanut tämän ei pidä paikkaansa kaikki hörhöt ja uskonsoturit tulevat edelleen minäsivulleni, lupaa kysymäti

• osiolle safkaa

Mnuun osioni on tyhjä, meilläpäin osio on astia, lautanen lähemmin. Juhannuksen jälkeen talosta lähti 10 työntekijää. On huoli tulevasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      30
      2806
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      142
      2636
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      137
      2197
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2143
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1880
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      159
      1394
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1236
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      95
      1204
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1128
    Aihe