Saako ostettua pelkkää mobiililaajakaistan sim-korttia esim. r:ltä? Nuit ttikkuja on jo repullinen ja en haluaisi maksaa turhaan tikusta.
Prepaid netti, pelkkä sim-kortti?
7
399
Vastaukset
- noo onhan noita..
esim dna:lla http://www.r-kioski.fi/DNA-Dataprepaid.465.0.html ja sitten voit ostaa sauniksen paketin http://www.r-kioski.fi/Saunalahti.346.0.html ja tunket sen mokkulaan ja lataat sopivan datapaketin
- .................
Huomaa että DNA:n dataprepaid laskuttaa siirretyn datamäärän mukaan ja liittymällä EI VOI soittaa eikä lähettää tekstiviestejä. Aktiivisella käytöllä tuo on kallis.
Saunalahden liittymä on normaali prepaid johon ladataan datapaketti, sillä voi myös soittaa ja lähettää tekstiviestejä. Datapaketissa ei ole siirtomäärärajoituksia, valittavana on tarpeen mukaan eri nopeuksia viikko ja kuukausipaketteina. - tikuttanetti
Tuo saunis kai se pitää ostaa, kun toimii mokkulassakin. Kiitos.
- 12+7
kannattaako maksaa maksimissaan 4 mbit/s prepaidinetistä 24,80 euroa kuukaudessa? sama kuin maksaisi normaalista nopsasta noin 80 euroa kuukaudessa 13 mbit/s todellisella nopeudella.. viikkohinnalla vielä kalliimpi.
- .................
Riippuu paljon käytöstä, normaalissa nettiselauksessa ero nopeudessa ei juuri näy. Varsinkin jos käytössä on edes alkeellinen mainosblokkeri jolloin ne pahimmat kaistarosvot eli flash-mainokset jäävät pois.
Itse ottaisin sen megaisen version, on niin paljon halvempi, että mobiilidatan huitelevilla nopeusvaihteluilla megaisella on paljon parempi hinta-laatusuhde kuin neljämegaisella, joka ei sitten käytännössä läheskään aina eikä joka paikassa yllä täyteen nimellisnopeuteensa.
Jos videostriimailee tai tekee muuta kaistaintensiivistä ja -kriittistä juttua on mobiilidata joka tapauksessa väärä valinta.- enska vaan
Kollimaattori kirjoitti:
Itse ottaisin sen megaisen version, on niin paljon halvempi, että mobiilidatan huitelevilla nopeusvaihteluilla megaisella on paljon parempi hinta-laatusuhde kuin neljämegaisella, joka ei sitten käytännössä läheskään aina eikä joka paikassa yllä täyteen nimellisnopeuteensa.
Jos videostriimailee tai tekee muuta kaistaintensiivistä ja -kriittistä juttua on mobiilidata joka tapauksessa väärä valinta.minulla on Saunalahden puolivuotis paketti jolla oli hintaa hieman yli 20. Ei tässä nopeus hurmaa mutta mailit ja pankkiasiat hoituu ja facebook yms. sekä tieto jonka esille haluan. Joten ei voi sanoa että enää tulee mobiili netti kalliiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893