Mikä on Cellular?

laite,

19

33104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Toi tarkoittaa matkapuhelinverkkoa.

    • Ituhippi..

      Se on selluloosasta tehty iipäd

      • Lyllyn lyllyn

        Niissä on käytetty läskeistä irtileikattua selloloosaa.


    • että näinapplella

      se tarkottaa sitä että koska kysessä laite ei toimi operaattoreiden verkossa niin kuin pitäisi nimi vaihdettiin cellulariksi. näin apple voi myydä ko laitetta täällä euroopassa ja mailmalla jossa laite ei toimi kuten pitäisi. vanha nimi johti kuluttajat harhaan.

    • Oikea vastaus.

      iPadeja on kahdenlaisia, sellaisia, joilla pääsee nettiin pelkästään WLAN-verkoissa sekä sellaisia, joilla pääsee nettiin WLAN:in kautta JA joissa on lisäksi paikka puhelimen SIM-kortille nettiyhteyttä varten. Cellular tarkoittaa jälkimmäistä.

      • Anonyymi

        Kiitos kunnollisesta vastauksesta:)


    • sivullinen1

      onko tuo cellular siis sama kun 3G?

    • bgff

      onko siitä paljon hyötyä ,kannattaako siitä maksaa enemmän: o?

      • 1stMacFinn

        Tuohon tiedät vain sinä vastauksen.

        Mulla on tuo Cellular versio ja se on esim. mökillä kätevä kun ei tarvii pystyttää wlania esim puhelimen kautta. Eli kotona wlan ja reissussa 3G.


    • vimmu

      Tuleeko ipadista jossa on cellular sitten samalla puhelin kun simin laittaa siihen? Eli tuleeko puhelut padiin??

      • kettu8

        ei tule puhelut.... puhelin erikseen


    • datasoittelija

      iPadista saa puhelimen, jos löytää sopivan softan, jolla voidaan soittaa puheluita datapaketteja käyttäen.
      Esim. Viber, Skype, Tango ja Line ovat tällaisia.
      Näistä Viberiä ja LINEä tarjotaan vain iPhone-optimoituina, asentuvat kyllä ja toiminevatkin myös iPadissa, mutta ainakin LINEen pitää silloin kirjautua facebook-tunnareilla. Viberiä en jaksanut kokeilla iPadissa.

    • ei vielä hajua

      Mutta että oman puhelin simkortin voi siis laittaa padiin tilapäisesti?

      • FoBBa

        Kyllä juurikin näin. Kannattaa vain varmistaa, että liittymän datasiirto on kiinteämaksuinen, muuten voi laskut pian yllättää.


    • JormaK

      Minua on aina ihmetyttänyt, että mistä löytyy näitä hölmöläisiä, joilla on aikaa pyöriä täällä netissä ja vastailla asiallisiin kysymyksiin jotain aivan typerää shittiä!"

      • Vastaus tylsyydestä.

        Ne on kolmetoista vuotiaita joilla on tylsää koska ne ei jaksa lukea kokeeseen mutta ei myöskään mennä ulos.


      • Ilta-virkku

        Pysyisivät somessa kaltaistensa kavereiden kanssa. Miks ei Suomi 24:ssä ole tarkastajaa, joka poistaisi epäasialliset viestit?


    • Anonyymi

      Kiitos näistä asiallisista vastauksista! T. iPadin vaihtoa miettivä 👍

    • Anonyymi

      Ja vuonna 2022 sain tiedon näin vanhasta viestistä. Ihmetyttää tosiaan asiattomat vastaukset ja miksi suomi24 ylläpito ei poista näitä asiattomuuksia. Tuo ilmoitus juttu on täysin turha tälläiseen harmillisen ikävään ilkivaltaan. Ostan ilman cellularia koska käyttö pelkästään omakotitalossa ja om wlan on kattava pitkin pihapiiriä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe