Minulla on muutaman vuoden vanha HP monitoimitulostin joka on toiminut ihan ok alkuasennusten jälkeen. Nyt ratkaisukeskus ei anna tehdä mitään vaan ilmoittaa että ensin on asennettava Internet Explorerille oikea Adobe Flash Payer versio.... ??? Miten tämä on mahdollista? Nyt laitetta ei voi käyttää esim. asiakirjan kopiointiin, jos ei asenna uutta versioita Flash Playerista?
Entä, onko lain mukaista että kun asiakas käyttää internettiä, niin myös HP:n ohjelmistot seuraavat mitä ohjelmia on käytössä ja pakottavat asiakkaan päivittämään heidän määräämiänsä versioita eri ohjelmista vaikka asiakas ei näitä tarvitse? Siis, jos käyttäisin tietokonetta ilman että se olisi lainkaan ollut nettiyhteydessä, toimisi tulostin ongelmitta.
Onko joku muu törmännyt samaan?
Miksi tulostin ei toimi jos ei asenna uutta ohjelmaversiota?
6
288
Vastaukset
- Minullkakin on
muutoman vuoden käyttämättömänä ollut vanha tulostin, siihen ei onnistunut päivitykset, vaikka ne löytyi netistä. Mikään ei auta. Laitteella ei tee hevonvitunvittuakaan. Kunnossa ja erittäin vähän käytetty. Olisko joku Normark tai joku semmoinen, ei nyt täällä mukana.
- tröööt
Kyllä ne nettiin yhteydessä olevat ohjelmat kuten flash-player on syytä pitää ajan tasalla.
- HP, ei tolkkua
Ongelma ei ollutkaan siinä, Trööt vaan itsellesi. Muuten olet kyllä oikeassa... : )
Firefox jota käytän, on ajan tasalla. Mutta kun se Flash Player pitikin päivittää Exploreriin, jota en ole koskaan käyttänyt....
Nyt tulostin pelaa kun laitoin Explorerin päivitykset ajantasalle. Eikös ole mielenkintoista... - 16 + 17
HP, ei tolkkua kirjoitti:
Ongelma ei ollutkaan siinä, Trööt vaan itsellesi. Muuten olet kyllä oikeassa... : )
Firefox jota käytän, on ajan tasalla. Mutta kun se Flash Player pitikin päivittää Exploreriin, jota en ole koskaan käyttänyt....
Nyt tulostin pelaa kun laitoin Explorerin päivitykset ajantasalle. Eikös ole mielenkintoista...HP:n (ja monen muunkin) tulostimen asennuksessa tulee kaikkea turhaa härpäkettä mukana, jos käyttää asennukseen laitteen mukana tullutta CD-levyä. Helpommalla pääsee kun antaa Windowsin etsiä sopivat ajurit tai hakee laitevalmistajan sivulta pelkät ajurit ja jättää muut roskat asentamatta.
Oma HP:n monitoimilaite C3180 pörrää Windows 7:ssa ihan hyvin ilman asennusCD:n käyttämistä. Oli viimeksi kiinni koneessa 6kk sitten ja nyt kun tuli tarvetta skannaamiseen niin laite USB-liittimeen kiinni ja skannaamaan. Ei ongelmia, saatika mitää päivityksiä lataileemaan.. Tulostustarpeet HP:n monitoimirutkulla loppuivat vanhan HP:n lasertulostimen hankkimiseen vuosi sitten. Ei se laserikaan ole vaatinut mitään päivityksiä ensiasennuksen jälkeen ja toimii silti kuin junan vessa.
- vm 2006
Mulla on Samsung-monitoimilaite ja se ja jumitti yht'äkkiä - ei tulostanut, ei koioinut, ei skannannuta. Uusi ohjelmistopäivitys pelasti.
Nyt on musteet lopussa ja valmistaja ilmoittaa, että enää ei tähän laitteeseen tehdä uusia värikasetteja! Tyhmää!
Pakko ostaa uusi vehje, vaikka vanha toimeisi ja olisi minulle riittävä ja kelvollinen, mutta kun ei saa värikasettia!- Eki eräs
"Nyt on musteet lopussa ja valmistaja ilmoittaa, että enää ei tähän laitteeseen tehdä uusia värikasetteja! Tyhmää!
Pakko ostaa uusi vehje, vaikka vanha toimeisi ja olisi minulle riittävä ja kelvollinen, mutta kun ei saa värikasettia! "
Voisko esim. nämä putiikit auttaa?
https://www.mustekasetti.com/info/yritys
http://www.print-refill.com/yritys.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265