TOISNEN WH-VIISUMIN ODOTUSAIKA

malttamaton täällä

Kauankos teillä on mennyt aikaa että on tullut toinen wh-viisumin päätös?
Meillä haettiin viisumit noin 2 viikkoa sitten eikä mitään ole kuulunut.. Raastavaa odotusta!

6

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maijamehilainee

hei onko tullut jo viisumi? itselläkin kohta ajankohtasena laittaa paperit eteenpäin niin ois kiva tietää kauan menee. laitoitko sähköisesti vai postilla? :)

• malttamaton täällä

Ei ole vieläkään tullut.. Alkaa olemaan jo pienoinen paniikki! Tarkoitus olisi reissuun lähteä jo kuukauden päästä ja ennen sitä pitäisi mm. asunto vuokrata..
      Jotenkin oletti että kyllä ne viisumit tulee kun viimeeksikin tuli päivässä..

• ffkkkfff

ootteko te suomessa tällähetkellä vai täällä ausseissa?

• aloittaja täällä

Suomessa ollaan ikävä kyllä :D

• aloittajan onnen tunne

Nyt on viisumit myönnetty! :) lentoja buukkaamaan heti, voi tätä tunnetta! :) sähköpostiin ei tosin mitään tullut, mutta immin sivuilla tieto jo on. Eikö enää sähköpostiin laiteta? Pääasia että nyt pääsee taas reissaamaan :)

• Josuli79

Moi aloittaja :)
      Joko olette Ausseissa? Minä hain aikoinaan (n. 2,5 v sitten) working holiday viisumia ja sain sen. Asioita kuitenkin tapahtui täällä Suomen sekä Aussien päässä etten päässyt reissuun ollenkaan. Nyt olen lähdössä kuukaudeksi lomalle Ausseihin. Mietin että miten mahtaisi olla tuon working holiday 2:n saannin ja kriteerien laita jos sellaista pystyisi anomaan sitten kun tulen takaisin kotiin lomalta, ja mitkä ne kriteerit ovat. Sen muistan ekan wh:n kohdalla että ikää sai olla max 31 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1192
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      68
      882
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe