Riideltiin äidin kanssa aamulla. Se sai kauheen raivarin aamulla ihan tyhjästä (oli ilmeisesti väsynyt ja huonolla tuulella) itsekin olin vasta herännyt ja tiuskaisin vain jotain takaisin. Yritin jo anteeksipyyntöä, mutta sain vastaukseksi vain, ettei "anteeksi ole mikään taikasana"
Millä te olette saaneet vanhempanne leppymään, jos on ollut jotain riitaa??
Miten saan äidin leppymään?
15
3581
Vastaukset
- oota
nyt se varmaan haluaa olla omassa rauhassa. Pyydä myöhemmin anteeksi.
- yoyoyoyo
Joo kannattaa oottaa et on paremmal tuulel ja pitää matalaa profiilia.. :-D
- jokutyttö93
anna äitiselsi vaikka kukkia tai joku korti minne oot kirjoitanut jotain :)
- Joku vaan
Se kyl ei auta. Paras vaihtoehto antaa rauhaa ja myöhemmin anteeksi pyyntö.
- joku suomalainen
Molemmat vaihtoehdot toimivat. Mutta tässä tapauksessa kannattaa odottaa että äitisi leppyy.
- Anonyymi
Kiitos neuvosta
- Anonyymi
No mä riitelen tällä hetkellä äitin kanssa koska on joulu siivous ja kuulemma mä oon vaan eessä mitä sanon nyt äitille
- Anonyymi
😁😁😁
- Anonyymi
No siis mun äiti saa joskus ihan kauheen raivarin mut illal se sit pyytää anteeks kantsii antaa vaa aikaa kyllä se siitä sun äitis rakastaa sua silti ja se on vaa tunne
- Anonyymi
vittu miten saan äitin takas ku se on vihainen kun jäin kii vapesta send HELP
- Anonyymi
Sano sille että et enää tee niin ja tarjoudu tekee vaikka jotain kotitöitä.
- Anonyymi
Siis mulla sama nyt, ku ollaan sovittu ettei keväällä enää tuu huonoi merkintöi koulusta. Oon siis aika paska koulus ja perseilen vaa joten huonoi merkkei tulee kokoajan. Ja mulla oli paljo plans kavereiden kaa tänää ja vkl. Mutta koko vkl on nyt kuulemma omistettu koulujutuille. Joten miten lepyttelen sen et pääsen jo tänää kaverille?????
- Anonyymi
Anna sen rauhoittua ja keskustelkaa sen jälkeen.
- Anonyymi
Ite jos äiti saa raivarin jätän sen huomioimatta ja sitte se leppyy
- Anonyymi
Apua mun äiti on ihan super vihainen mulle kun en sen mielestä kunnioita sitä yhtään. Ja eilen ku oltiin riidellyt nii mun oli pakko mennä hetkeksi ulos henkittämään ja jätin puhelimen kotiin olin poissa vaan jotain 5min mutta kuulema se oli tosi huolissaan yritin myöhemmin pytåää anteeksi se vastasi että hän haluaa nähdä muuttunutta käytöstä ja mulla on 9 päivää aikaa sillä mulla on joka vuosi pyjamabileet uutena vuotena ja se on perinne mä ja mun läheisimmät kaverit ja kohta pitää vähitellen lähetää kutsut käydä ostoksilla ja kaikkee😭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin365158Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee342334Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71828Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141810- 821522
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401412- 641136
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2341112Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101034Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.701018