Miten saan äidin leppymään?

apuakaipaavaa

Riideltiin äidin kanssa aamulla. Se sai kauheen raivarin aamulla ihan tyhjästä (oli ilmeisesti väsynyt ja huonolla tuulella) itsekin olin vasta herännyt ja tiuskaisin vain jotain takaisin. Yritin jo anteeksipyyntöä, mutta sain vastaukseksi vain, ettei "anteeksi ole mikään taikasana"

Millä te olette saaneet vanhempanne leppymään, jos on ollut jotain riitaa??

13

3063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oota

      nyt se varmaan haluaa olla omassa rauhassa. Pyydä myöhemmin anteeksi.

    • yoyoyoyo

      Joo kannattaa oottaa et on paremmal tuulel ja pitää matalaa profiilia.. :-D

    • jokutyttö93

      anna äitiselsi vaikka kukkia tai joku korti minne oot kirjoitanut jotain :)

      • Joku vaan

        Se kyl ei auta. Paras vaihtoehto antaa rauhaa ja myöhemmin anteeksi pyyntö.


    • joku suomalainen

      Molemmat vaihtoehdot toimivat. Mutta tässä tapauksessa kannattaa odottaa että äitisi leppyy.

      • Anonyymi

        Kiitos neuvosta


    • Anonyymi

      No mä riitelen tällä hetkellä äitin kanssa koska on joulu siivous ja kuulemma mä oon vaan eessä mitä sanon nyt äitille

    • Anonyymi

      😁😁😁

    • Anonyymi

      No siis mun äiti saa joskus ihan kauheen raivarin mut illal se sit pyytää anteeks kantsii antaa vaa aikaa kyllä se siitä sun äitis rakastaa sua silti ja se on vaa tunne

    • Anonyymi

      vittu miten saan äitin takas ku se on vihainen kun jäin kii vapesta send HELP

      • Anonyymi

        Sano sille että et enää tee niin ja tarjoudu tekee vaikka jotain kotitöitä.


    • Anonyymi

      Siis mulla sama nyt, ku ollaan sovittu ettei keväällä enää tuu huonoi merkintöi koulusta. Oon siis aika paska koulus ja perseilen vaa joten huonoi merkkei tulee kokoajan. Ja mulla oli paljo plans kavereiden kaa tänää ja vkl. Mutta koko vkl on nyt kuulemma omistettu koulujutuille. Joten miten lepyttelen sen et pääsen jo tänää kaverille?????

    • Anonyymi

      Anna sen rauhoittua ja keskustelkaa sen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe