What was that?

Girlinwindow

Eli, vietin lapsuuteni perheemme kesämökillä, joka oli kiertänyt isän suvulla.
Eräs päivä on yksi jonka muistan niin psykedeelisesti vieläkin.
Tänä päivänä äitini teki ruokaa keittiössä, olin myös samassa huoneessa ja kun kaipasin huomiota ja sosiaalisuutta, aloin puhumaan hänelle. No, äiti sanoi tekevänsä nyt ruokaa ja että minun tulisi mennä muualle leikkimään. Jäin kuitenkin huoneeseen, koska jumitin ikkunalle katselemaan ja samassa huomasin kaikki ne kissamaljakot ikkunanlaudalla.. Ne oli niin erivärisiä että silmään pisti, ne vain oli niin puoleensavetävän hienoja. Siinä aikani kummempia miettimättä, katselin niitä... Katsoin ikkunasta ulos.. Sitten huomasin jotain vasemmalla.. Yritin katsoa mutta en kuitenkaan nähnyt selvästi hahmoa.. Tällä hahmolla oli yllään verkkahousut ja se vain meni ohi ikkunan oikealta vasemmalle kuin sadasosasekunnissa, ja päätäkään ei näkynyt kuin puoliksi. Vaikka olin sellaisella paikalla että olisin saattanut nähdä kaikki ruumiinosat jos niitä olisi ollut, mutta kyllä.. Verkkahousut ja pää puoliksi ikäänkuin poikki.. Hengen ääriviivat olivat kuin usvaa, se oli jotain niin sykähdyttävän kankeuttavaa siltikin vaikka olit vasta lapsi, jotenkin ymmärsin ettei tuollaista ole. Kun ensikertaa näin vilauksen tästä hahmosta, sanoin äidille ihmeen hitaasti: '' Äiti katso, pihalla on joku.. '' Äiti lisäsi vielä mausteita ja tokaisi tähän: '' Missä muka? Ei siellä ketään ole.. '' Ja juuri kun hän ehti ikkunalle, se jokin oli kadonnut.. Näin siis tämän hahmon ikäänkuin sivusta..

Yrittikö se tuoda minulle jotain viestiä? Merkitseekö se mitään, että aina pimeällä kävellessäni, minua seuraa kissa.. Aina tienylittäessään musta.. Aina tiensivussa erivärinen pääosin.. ? Aloin miettimään näitä kissamaljakoita, ilmestystä ja kissoja joita yöllä näen.. Olisiko kissa minulle jotain merkitsevää? Kertokaa, avatkaa minulle menneisyyttäni.. Kukaan ei sitä tähän päivään asti ole osannut tehdä, kun ajattelen asiaa, kyyneleet alkavat valua silmistäni vielä tähänkin päivään asti joskus.

3

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Girlinwindow

      Jatkaisin vielä, että olen osannut ennustaa ihmisistä asioita oikein ja yhden ihmisen talon tavarat ja niiden kaikkien värin ja sijainnin. Sekä osaan sairauksista ennustaa ja näen jos ihminen valehtelee minulle.. Avaan oven, vaikka en voi millään tietää että joku tulee kylään ja siellä seisoo joku.. Tunnen ikäänkuin ihmisten ajatukset ja minulla on erittäin hyvä kuulo.. Itseasiassa absoluuttinen sävelkorva kuulemman.. Voisiko nämä asiat liittyä toisiinsa?

    • fbvebbb

      Sivusilmällä ja muutenkin voimme nähdä melkeinpä mitä toivomme, se ei merkitse välttämättä että objektit ovat todellisia tai sitten ovat? Voimme myös yhdistellä asioita mielivaltaisesti ilman syyyhteyksiä, mutta se on se ja sama kunhan se jää omaksi tiedoksi eikä tule dogmeiksi muiden elämään.

    • Girlinwindow

      Tiedän, mitä näin. Näköni on ollut aina hyvä ja päässäni ei ole koskaan ollut vikaa. Tätä ei voi sanoa dogmiksi sen perusteella että tämä on internetissä, perjaatteessa.
      En aio sanoa livenä ihmiselle tämänkaltaista asiaa.. Vaikkakin olen jo sanonutkin, mutta sillä ei luulisi olevan mitään merkitystä kuitenkaan. fbvebbb, pelottaako sinua?.. Totu ajatukseen, että olen teräväaistinen ollut aina, en kysele turhia kysymyksiä ja en kirjoita ellei olisi kysymys jostakin suuremmasta, minä en pelkää mitään, ainoa mitä eniten on lähimmäisen kuolema ja sekin on ainoa asia, saan tämän ennenpitkää selville kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe