Practical tsoukkeja ;D

THE DUUNARI

Heittäkääs hyvii käytännön tsoukkeja metallipuolelta :D Mun osanotto: kun duunikamu on kahvil tai paskal yms niin käy laittaa sen koneesta (keskus) jonkun vitun ison työkalun offsetti nollax ja ihmettele sen ilmettä ku se lähtee ajaa sitä :DD Tai jos kaveri on esim hitsaamassa migillä nii napsauta potikat kaakkoon selän takana ja varmasti on kahvitunnilla hauskaa :D

7

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duunari kans

      Nämä lienee hauskoja "tsoukkeja" siellä ammattikoulun puolella tänä päivänä.
      Aika mielikuvituksetonta.
      Sitten kun valmistut sieltä ja tulet oikeasti työelämään niin ymmärrät miksei työmailla pilailla ja vitsailla muuten kuin verbaalisesti.
      Työstökappaleet ja hitsauskohteet kun eivät ole mitään räkärautaa vaan mahdollisesti jo asiakkaan omaisuutta kun niitä jalostetaan ja kappaleiden hinta voi liikkua sadoissa ellei tuhansissa euroissa.

    • sdfgsdg

      Meidän duunissa töitä hidastavista "tsoukeista" saa fudut.

    • 15

      tai ainakin kamuilta tulee nokkiin...

      • sattuu juhaa leukaan

        "niin käy laittaa sen koneesta (keskus) jonkun ***** ison työkalun offsetti nollax ja ihmettele sen ilmettä ku se lähtee ajaa sitä"
        Voi muuten käydä tossa "leikissä" huonosti!
        Niin koneelle kuin käytäjälle, kappale irti tai terä poikki lasin läpi kuontaloon!!!


    • vitun ääliö

      "kun duunikamu on kahvil tai paskal yms niin käy laittaa sen koneesta (keskus) jonkun ***** ison työkalun offsetti nollax ja ihmettele sen ilmettä ku se lähtee ajaa sitä :DD"

      enemmän mua kiinnostais nähdä sun ilme kun johtaja heittää sut firmasta ulos tuhansien eurojen korvausvaatimusten kanssa. toivon vain ettet ikinä päädy työelämään.

    • maza_k

      Jumalauta tätä nykynuorisoa. Toivottavasti joku laittaa sut vaikka ranteesta pakkaan kiinni niin opit olemaan. Tai ainakin alkaa hymy hyytymään kun ensimmäiset jänteet paukkuu poikki. Toinen hassu kepponen olisi laittaa jonnemainen pääsi prässin väliin ja katsoa kun ripuli valuu korvista pihalle.

      Ja mitähän hauskaa migin säätämisessä oikeen on??? Hitsari huomaa ensimmäisen nanosekunnin aikana että arvot on päin vittua ja laittaa ne vaan takaisin. Helvetti että nykyajan nuoret onkin paskempaa ja tyhmempää sakkia kuin osasin edes kuvitella!

      Vanha kunnon kepponen on vääntää tuhnut krapulaisen hitsarin raitisilmamaskin moottorilin, nimim. oksennukset maskissa.

    • vitun ääliö.

      vitun ääliö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe