sony xperia rikki?

iphone olis parempi`

Ostin eilen uuden sony xperia puhelimen alksi toimi todella hyvin. Sen jälkeen pistin koneeseen usb johdolla koneeseen kiinni mutt yhteys katkasi koko ajan enkä saaut asennusta loppuun. Nyt aan ruudussa näkyy kolmio merkki ja puhelin.
kun yritän puhelinta lattaa usb johdolla koneeseen tulee vaan ei yhteyttä puhelimeen mikä vikana?

5

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+17

      Mistä xperia-mallista on kysymys? Mitä yritit usbin kautta asentaa?

      • ............

        sony Xperia U

        Yritin asentaa ojelmisto päivitystä..


    • 4+17

      Voi olla vaikea kotikonstein palauttaa. Kannattaa vielä kokeilla akun irrottamista kännykästä ja takaisin laittamista, jos sattuisi auttamaan.

      Voi olla, että saat takuukorjauksena. Tällöin vian pitäisi olla kännykän usb-liittimessä tai usb-kaapelissa, jos käytit mukana tullutta kaapelia. Vika voi tietysti olla myös kännykän ohjelmistossa, vaikka se ei näkynyt ennen usbin käyttöä datasiirtoon. Itselläni on joskus ollut usb-kaapeleita, joissa usb-liittimen kiinnitys johtimiin on ollut huono ja on pätkinyt. On paljastunut jo laturikäytössä.

      Olitko päivittämässä androidia neloseksi vai miksi käytit usbia? Muut päivityksethän pitäisi hoitua OTA:na.

    • Auttasko..?

      Päivitä companion ja kokeile jos löytää luurin!
      Päivityksessä siis tapahtunut joku moka..
      Paina käynistysnappia ja volumen oliko nappia yhtäikaa käynistäessä se siihen tilaan jolla se aukee sille ilman ohjelmaa.

    • Muuten takuu!

      Vai iphone parempi! Tuskin, saman se tekee, jos päivityspaketti menee veetuks.

      companion käyttää ultimate,, siis ihan normaalia flash muiti rommaajaa..
      Joten homma toimii udestaan jos puhelin tunnistuu biosin perusteella

      Kokeile käynistää se painamalla volume - tai painike pohjassa
      Kun se on pc:n kyttettynä ja companion auki!

      Pitäis näkyä oikeena!

      Lisäksi sonyn takuu toimii! eikä niinkuin iphone, jossa asiakas maksaa aina!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe