Tietoa päivityksistä ja huoltokatkoista

Hei käyttäjät,

Tällä viestillä haluamme muistuttaa teitä säännöllisistä päivityskatkoista, joita Suomi24:n palveluissa tehdään. Katkojen aikana tehdään erilaisia päivitystöitä, joista osa on käyttäjille näkyviä ja osa näkymättömiä. Katkot eivät aina koske kaikkia Suomi24-palveluita.

Päivitysten ja huoltojen ainoa tarkoitus on parantaa käyttökokemusta. Ilmoitamme katkoista käyttäjille myös aina lähempänä katkon ajankohtaa. Kannattaa siis seurata tiedotteita.

- Joka kolmas viikko tiistaisin klo 6.00-8.00 on Suomi24:n oma päivityskatko (seuraava 11.9.2012)
- 4 x vuodessa on palvelintarjoajan huoltokatko, joka ei välttämättä näy käyttäjille

Terveisin,
Elina, Piia, Mari ja Rasmus
Suomi24

9

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

Onko tänään joku huoltokatko sitten, kun treffit osio ei toimi?

• Kyllastynyt matkalla

Milloin ajattelitte saada edes sahkopostin toimimaan? Kaksi viikko matkoilla ja kerran ulkomailta on paassyt kirjautumaan spostiin. Todella torkeaa palvelua. Lentolippujenn tulostuskaan ei onnistunut. Voiko lahettaa laskun suomi24 asiakaspalveluun?

Viimeinen kerta kun kaytan suomi24 postia mihinkaan tarkeaan!!!

• treffit ohi ,,,,

miksi edes käytät suomi24-sähköpostia? oletko sinäkin hieman hidas D:

• taaaaaaaaas

En tiedä missä tai kenen vika, mutta luulisi suomi24:än olevan kiinnostunut jos niiden sähköposti ei toimi. Samaan aikaan lähetetyt postit ovi.com ja kymp.net, vain jälkimmäinen menee perille!!!!!

• ei kirjautuneena

Jokohan seuraavan päivityksen yhteydessä korjaatte profiilin Uutta-osion kuntoon, nythän siellä ei lue muuta kuin Ei tapahtumia.

Myöskään profiilin asetuksia ei voi vaihtaa niin, että sivu näkyisi vain kavereilla.
      Kun tätä yrittää tehdä, profiili piilotetaan tai tulee teksti, että se on poistettu kokonaan.

• tlo

Hei!

Kirjauduin tililleni ja huomasin kaikkien sähköpostieni kadonneen: lähetetyt, saapuneet ja luonnokset. Miksi?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59