Ajattelin ostaa GTA San Andreas -pelin, mutta se ei kuulemma toimi kun Windows 2000- ja Windows XP -käyttöjärjestelmillä. KERTOKAA, TOIMIIKO WINDOWS 7:LLÄ?
Toimiiko GTA San Andreas Windows 7:llä?
14
517
Vastaukset
- Mudsaf
TOIMII WINDOWS 7.
- pläyer
Kokeilin juuri äsken steamista ostettua versiota windows 7 64 bit ja toimisi hyvin.
- Epätoivon alho valta
Miten sait toimimaan sen 64 bittisellä?.. Itselläni ei toimi, ei edes millään yhteensoivuustilalla. Kun yritän käynnistää peliä, ei tapahdu mitään...
Peli on siis alkuperäisellä CD:llä, eikä mikään crackattu versio. - juuden to öwen
ray zharsl o nii sökeä että se lödyää iddestää protestanttis vaihto ehdo muuttaa koko paska käymäään jollakin niin sanotuista wanhemmpie windowssie huohuo toiminnoista
- kas kun ette
pelaa varpaillanne???
GTA:ta PC:llä??!!
Nyt olen kaiken kuullut ja nähnyt.
Hiekkalaatikkopelit ei sovellu PC:llä pelattavaksi, sanokaa mitä sanotte.- Laatikkohiekka
Joo, MineCraft, Garrys Mod ja muut ovat niin huonoja pc:llä.
- asdfasdfasd30
Hehehe. Konsoliputkijuoksua.
- thtry646
ENTÄ WINDOWS 8:lla?
- gtaftw
niin... itseäni kiinnostaisi myös tuo että pelittääkö windows 8:lla? :D
- -...----.
Windows 7:lla toimii, mutta Windows 8:lla saattaa olla vaikeuksia, minulla ei toiminut SA eikä IV Windows 8:llani
- -...----.
Entisellä Vistallani toimi kummatkin, SA ja IV.
- dgdgdtyetyeye
win8 toimii ainakin mulla toimi
- Ei toimi mullakaa
Ei toimi SA mullakaan win 8 joten on pelattava vanhalla koneella jossa on win 7. Eipä se vaarsinaisesti haittaa, vaikka uusi kone olisi tehokkaampi ja pelien pitäisi pyöriä paremmilla asetuksilla paremmin.
- ...............
Hyvin toimii, vähän pitää säätää, mutta toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004777030- 262541
- 2212513
- 1491814
- 1141718
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.138104224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?11037