" Puolalaiset kaupustelijat"

ei sisälle

Onko teillä käynyt polkupyörällä yleensä mieshenkiö joka sanoo olevansa Puolalainen ja kaupustelee jotain. Tosiasiassa .."Puolalaisiksi " itseään hyvin mielellään nimittävät kaupustelijat ovatkin ..Venäläisiä. He pistävät liikkumisensa.."Puolalaisten syyksi" Nämä ..Kaupustelijat ovat , etujoukkoa jotka käyvät ennakolta tutustumassa kohteisiinsa. Myöhemmin taloista katoaa , milloin mitäkin.

4

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkana Masku!

Hei,

haluan varoittaa kaikkia Maskun seudulla asuvia näistä kaupustelijoista/ kyttääjistä! Meillä kävi eilen Humikkalan alueella tällainen ilm. ulkomaalainen kaupustelija, joka yritti näyttää jotain kontaktimuoviin laitettua käsin kirjoitettua paperia, mutta puistelin heti tiukasti päätäni ja vedin oven kiinni. Näin ikkunasta, kun mies jäi hiukan matkan päähän talostamme sitomaan kengännauhojaan ja kyttäili taloamme päin. Tämä tapahtui siis keskellä sunnuntaipäivää. Illalla näin sitten sattumalta miehen uudelleen talomme lähistöllä ja mieheni lähtikin katsastamaan, että mikä on miehiään. Mies ei ehtinyt ko. heppua nähdä, mutta näki kun paikalle pysähtyi valk. tai ihan vaalean värinen Wolgsvagen-merkkinen pakettiauto (itse näin saman auton ikkunastamme), vanhempaa mallia ja kaasutti paikalta niin paljon kuin vaan lähti. Ilmeisesti tämä kyseinen hämärämies oli siis hypännyt tämän auton kyytiin. Mies oli arviolta 30-35-vuotias, hoikka, n. 175cm-180cm pitkä, farkut jalassa ja tummansininen pusakka-mallinen takki päällä, jossa oli jonkinlaiset tum.pun.raidat (aika huomaamattomat) ,sekä päässään tumma pipo. Mies oli kapeakasvoinen, kapealeukainen sekä suu pieni ja kapeahuulinen, silmät olivat siniset ja jotenkin pistävä-katseiset. Iho oli hiukan rokoarpinen. Olallaan mies kantoi valkoista putkikassia. Aion soittaa poliisille asiasta, koska Maskussahan on käyty taloissa varkaissa, viety renkaita pihoista ym. eri puolilla Maskua. Varmasti ovat jonkin sortin kyttääjiä, jotka iskevät tilaisuuden tullen... Olkaa ihmiset tarkkoina ja mikäli näette näitä epäilyttäviä hiippareita vaikka naapurisi talon kulmilla, kysy millä asioilla liikkuvat ja sano että soitat poliisit ja ilmoita asiasta oikeastikin poliisille, niin tarkistavat, millä asioilla liikkuvat. Tai mikäli näette kyseistä pakettiautoa, ottakaa rekisterinumero talteen/ kuva autosta ja ilmoittakaa poliisille. Onneksi näimme tämän auton ja pystyimme yhdistämään sen ovella käyneeseen hiippariin, niin osaa hiukan katsella ympärilleen jokainen!
      Pidetään toisistamme huolta!

• kunnon menoa

Minä ajan aina pois ne kirveen kanssa ja kaasua silmille,jos illalla tulevat.Eivät ole vielä ikinä poliisille ilmoitelleet.:=)

• Anonyymi

Meillä kävi tytärpuoli varkaissa pirulainen suuttui kunilmoitin poliisille. Hih

• Anonyymi

Meillä ovella kävi huijari halusi unia kertoa hih

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      133
      4859
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3296
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2654
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2241
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1771
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1709
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1526
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1500
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe