henkiä ?

demonejako

Olen 14v tyttö ja perheestämme ainoa joka kokee yliluonnollisia ilmiöitä. Tapahtumat alkoivat noin 3,5 vuotta sitten kun testasin tietämättömänä bloody marya useaan otteeseen. Ensimmäinen tapahtuma oli se, kun ystäväni näki harmaan naisen vaeltavan ensin yläkerran terassilla ja sitten alakerran aulassa. Olin siis ystäväni kanssa takapihallamme ja takaovi oli auki joten trampoliinilta oli suora näköyhteys myös aulaan. Sen jälkeen kuului ääniä ja näkyi epämääräisiä liikahduksia. Meni vuosi ja käydessäni autotallissa tietokoneeni kanssa (hain jotain ja esittelin samalla taloamme uudelle kaverilleni webkameran avulla), olin sammuttanut puolet valoista ja katsoin koneen näytölle webkamerakuvaa, näin takanani, noin 2-3 metrin päässä ihmisen kultaiset ääriviivat. Jalat loppui nilkkoihin, kädet ranteisiin, ei ollut kasvoja tai hiuksia, leijui n. 10 cm ilmassa... En nähnyt sitä kun katsoin taakseni, ainoastaan kameran kautta. Myös kaverini ja hänen 6v serkkunsa näkivät hahmon.
Toinen tapahtuma kävi muutaman kuukauden kuluttua, kun juoksutin gerbiileitä huoneessani ollessani yksin kotona. Makoilin lattialla kunnes yhtäkkiä huoneeni valo sammui ja ovelta kuului kolme hidasta koputusta, minkä jälkeen valot palasivat. Näin oven alta koko ajan valoa, joten kyseessä ei ollut esim sähkökatkos, sulake tms. Myös latauksessa oleva puhelimeni toimi normaalisti tapahtuneen aikana (latautui siiis edelleen)... Hieman ennen valojen sammumista gerbiilini rummuttivat takatassuillaan (viestivät vaarasta) tuijottaen ovea ja sen jälkeen juoksivat karkuun.
Tämän jälkeen mm. haamukirjoitus on onnistunut monesti, olen nähnyt tummia hahmoja esimerkiksi liikkumassa portaikossa, tv ja stereot ovat menneet itsestään päälle, lattialle on ilmestynyt erilaisia nesteitä, vesilaseja on kaadettu, esineitä (esim tyhjä limsapullo) on heitelty, jopa vessan tapetteja on revitty. Vanhempani koittavat keksiä luonnollisia syitä tapahtuneille, eivätkä ole tosissaan tästä. Vitsailevat vain että "jaa taas on kauna käynyt sekoittamassa astiakaapit" ja naureskelevat.
Talo on 13 vuotta vanha ja itse rakennettu, tänne on kuollut ainoastaan muutama lemmikki, mutta olen menettänyt sisaruksia.
Lisään vielä, että muutama minuutti siten kuulin vierestäni äänen kuin joku olisi viheltänyt, ja äiti kysyi vain, että "miksi sie viheltelet vai kaunako se taas oli ?"...

49

1623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • demonejako

      Ja tosiaan minulta löytyy muutama kuva toiselta tietokoneelta, joihin on luultavasti illmestynyt kasvot. Tai siis kuvissa erottuvat kasvot, jotka eivät ole minun. Voin koittaa huomenna liittää ne tänne jos joku on kiinnostunut.

      • Atet Ateisti

        "Voin koittaa huomenna liittää ne tänne jos joku on kiinnostunut. "

        Voin jo etukäteen sanoa, että et lähetä, joten turhaan odottavat..

        Koska väittämiäsi kuvia ei ole.


      • VaihdaKanavaa
        Atet Ateisti kirjoitti:

        "Voin koittaa huomenna liittää ne tänne jos joku on kiinnostunut. "

        Voin jo etukäteen sanoa, että et lähetä, joten turhaan odottavat..

        Koska väittämiäsi kuvia ei ole.

        Mitä vittua sä teet Rajatieto/Kummittelu-sivustoilla, jos et itse usko niihin pätkääkään (se ei tarkoita, etteikö ne asiat olisi TOTTA) ja käyt vaan vittuilemassa nuorille, jotka oikeasti kokevat noita asioita, kuten niin monet muutkin, toisistaan tietämättä? Etkö saa elämää muuten kuin toisia kiusaamalla, ja vieläpä nuoria? Kovin olet huono ateistiksikin, sorry vaan!


    • okkimon

      Laita ihmeessä kuvia tulemaan.

    • nimim. testattu

      Muihin juttuihin en ota kantaa, mutta se bloody mary juttu on huuhaata :I

    • Hepulis

      Ensiksikin tuosta Bloody Mary -loitsusta tänne on kirjoitettu aimminkin, ja minäkin suhtaudun siihen epäillen. Eihän minkäänlaisten loitsujen lukeminen järkevää ole, mutta sitä on turha pelätä, että se alkuperäinen Mary tulisi kutsuttaessa paikalle. Joku muu henki kutsun voi toki kuulla ja huonolla tuurilla paikalle ilmestyä, mutta taitaa sekin olla harvinaista. Kaikessa henkien kutsumisessa on riskinsä, ja pelko voi saada mielikuvituksenkin laukkaamaan.

      Vaikka kertomuksesi oli pitkä eivätkä kaikki mainitsemasi asiat ole varmaankaan kummittelua olleet, niin en minä silti kummittelun mahdollisuuttakaan pois sulje. Sanoit menettäneesi sisaruksia ja se on ainakin sellainen asia, joka olisi voinut avata ovet hengille. En sano, että talossanne välttämättä kummittelisi joku edesmennyt omaisesi, mutta kuolemantapaukset lähisuvussa ovat riski ja ne voivat joidenkin ihmisten kohdalla johtaa esim. demoniseen riivaukseen.

      Minustakin olisi mielenkiintoista nähdä valokuvia, jos voit laittaa niitä nettiin. Minua vaan vähän epäilyttää se, kun sanoit hahmon olleen kullanvärisen. Silloin ei kyseessä ollut ainakaan paha henkiolento, ja toisaalta tietokoneen kameraankin saattoi tulla joku häiriö, jos liikuttelit tietokonetta paikasta toiseen ja jos kameran linssi sai jostain kirkasta valoa.

      Sähköhäiriöt liittyvät kummitteluun oikeastaan aina ja eläimillä on kummittelunkin suhteen terävämmät aistit kuin ihmisillä, joten sinun kannattaa tarkkailla gerbiiliesi käytöstä. Tummien hahmojen ja varjojen näkeminen on lapsilla ja nuorilla aika tavallista, mutta niiden suhteen mielikuvituskin voi tehdä tepposet. Paljon riippuu siitäkin, millainen ilmapiiri kotonanne on. Onko se ihan normaali vaiko jotenkin kylmä tai negatiivinen, ja onko jokin huone kylmempi (tai kuumempi) kuin muut?

      • ap

        Jos tajusin kysymyksen nyt oikein, niin meillä tosiaan on aikoinaan ollut perheväkivaltaa ja välit ovat hieman negatiiviset... Ja oma huoneeni on muita kylmempi, samoin toinen vessoista ja välillä olohuone. Yleensä alakerran aula on kuumempi kuin muut huoneet.


    • Sielunsiskoja?

      Auttakaa mua! Mä ja mun paras kaveri tutustuttiin eskarissa, jonka jälkeen meille on alkanu tapahtuu kaikkee.
      Eka kunnollinen tapahtuma oli luultavasti ala-aste ikäsinä, kun käveltiin kahestaan koululle päin illalla. Sillon me molemmat nähtiin valkonen hahmo "juoksentelemassa" koulun katolla.

      Pian sen jälkeen meille alko tapahtuu kans sillon, ku ollaan yksin. Esim. mulla tavarat liikkuu itestään, pitkin seiniä vaeltaa varjoja ja kokoajan kuuluu ihmeellisiä ääniä, varsinki sillon ku oon yksin kotona. Mun kaverilla on sama juttu, mut sillä on lisäks viel sellasia et se kuulee, et joku kuiskaa sen korvaan jotain.

      Tärkein juttu on kuitenki se et eniten ja näkyvimpiä juttuja meille tapahtuu ku me ollaan kahestaan ja varsinki sillon ku me puhutaan jostain hengistä tai jotain tällasta. Kaks esimerkkiä:

      Mä ja mun kaveri oltiin huoneessa, missä oli iso juliste seinällä. Puhuttiin ihan tavallisesti kaikesta. Sit mä aloin puhuu Paranormal Activitysta ku oltii just katottu se. Just, ku mä olin sanomas Paranormal Act... ni se juliste tippus seinältä.

      Sit toinen oli se ku me katottiin Paranormal Activity 3: ta mun kaverin luona. Pidettiin pieni tauko ja mentiin molemmat vessaan (niillä on kaks vessaa). Ku mä olin vessassa, näin avaimen reiästä et joku kulki siit ohi, vaiks talossa ei ollu muita ku mä ja mun kaveri. Sit ku tulin ulos vessasta ja näin mun kaverin, se kysy ensimmäiseks, et tapahtuks mulle jotain. Kerroin sen mitä mulle oli tapahtunu. Sit se kerto et ku se oli ollu vessas, ni saippua oli tippunu itestään lavuaariin. Sitte, ku jatkettiin elokuvan kattomista, huoneeseen tuli samantien sähkökatkos. Siltikää ulkovalot eikä mitkään muut valot sammunu, vaiks niitten olis pitäny ihan yhtälailla sammuu. Sit viel sellanen, et sil hetkellä, ku valot sammus, näin et ikkunan takana seisos joku hahmo.

      Muutenki ollaan mietitty et tä kaikki liittyy jotenki yhteen. Me pystytään "lukemaan" toisten ajatuksia, sanotaan joku asia ihan samaan aikaan ja viel täysin samal taval, ollaan molemmat kiinnostuneit samoista asioista ja tällast kaikkee alko tapahtuu sen jälkeen, ku me tavattiin ekan kerran.

      Kenellekkään muulle tapahtunu tällee? Tä on meinaan pelottavaa, ku mistään ei löydy tietoa tästä ja halutaan silti selvittää, et miks tällast tapahtuu. Niimpä ollaan ajateltu, et jos me ei löydetä vastauksia esim. netistä, meijän pitää ettii niitä ite. Omia kokemuksia hakemalla siis, mikä on ihan pikkusen vaarallistaki...

      • thuvu

        Jotenki toi tarina vaikutti vähän Paranormal Activity 4 juonelta


      • Alica

        Mulla on samankaltaisia kokemuksia erään hyvän ystävän seurassa, eli olen tuntenut hänet n. 1,5 vuotta ja molemmilla meillä on ollut jonkin verran yliluonnollisia kokemuksia ja ymmärretään toisiamme siinä mielessä ja uskotaan molemmat myös jumalaan. Tämän ystävän seurassa jos mainitsen eksäni nimen, alkaa tapahtumaan kummia. Juomalasit lentävät lattialle, telkkari alkaa vaihtamaan itsestään kanavia.. erääseen valokuvaan minusta ja eksästäni on ilmestynyt outo kuvio joka ei ole aikasemmin ollut siinä ja tämä ystäväni on ainoa joka sen uskoo.. Haluaisin myös tietää miksi näitä asioita tapahtuu hänen seurassaan, muiden ystävien seurassa näitä ei tapahdu! Uskon täysin kaiken mitä kerrot, enkä usko että kuvittelet asioita. Henkimaailma on todellisempi kuin haluamme uskoa, muistathan vain ettet lähde leikkimään niillä asioilla.


    • Voipi olla

      Minulla on vähän samanlaisia kokemuksia. Tutustuin yhteen parhaimpaan ystävääni esikoulussa ja olemme olleet kuin veljiä siitä asti. Saatatte olla hyvinkin sielunsiskoja. Myös pitkä yhdessäolo saattaa sulattaa sielut joillain tavoin yhteen että juurikin mainitsemasi ajatustenluku on mahdollista. Älä pelkää kyseisiä tapahtumia. Ole iloinen ja ylpeä niistä, kaikki eivät niitä koe. :)

      • THE@ebhoiu

        Joo auttakaa. Minun talossani on ollut valkoisten ja punasten taistelu ja meidä vanhassa talossa ikkunat menee rikki musta hahmo loikkii pihassa valot sammuilee ja mitäs muuta...

        Nyt kerron tarinan joka on tapahtunut minulle.
        Pelasin yksin kotona gta v:tä ja yhtäkkiä kuulin koputusta ajattelin että mitäs hemmettiä ja menin katsomaan ovasin oven ja yht äkkiä tv sammui ajattelin että kai virrankatkaisu teki tepposet ja kun laitoin tv:n päälle niin se ei mennyt menin syömään otin maitoa maito kaatui ja kaappini on sotkettu aika monta kertaa kun olen tullut koulusta kotiin. Aina kun yritän kertoa haamuista niin tuli itku.


    • Aikuisope

      Teineillä taas mielikuvitus laukkaa. Mutta mikäpä siinä, kukin tyylillään, tietysti.

    • JUUSTO

      Kiitti tosi paljon kommenteista, mut jollekki muulle vielä tapahtunu samanlaista? Ois kiva tietää!

    • ap

      Juuh tuota koitan katsella että saisinko kuvat liitettyä tänne. Kyseessä on kaksi suht huonolaatuista kuvaa, toinen kameralla otettu ja toinen webillä... Kiitos vastauksista (:

      • höpöpölää

        Lähetä http://www.imgur.com ja kopioi linkit tänne.
        Vähän pistää epäilemään tossa vähän ylempänä olevia juttuja kun on katottu paranormal activityjä. Niillähän ei oo mitään tekemistä yliluonnollisen kanssa vaan ne on massatuontantojenkkien väsäämiä iltasatuja. Jänniä leffoja kyllä, mutta nuorella ihmisellä pistää mielikuvituksen vilisemään ja täysin luonnollisesti selitettävistä asioista väännetään pään sisällä kaiken maailman henki juttuja.


    • Halloween 2012

      Hmmm... Kyseessä saattaa toki olla mielikuvitus mutta voi olla henkiolento hyvä tai paha. Aina kun avataan "portti" esim. spiritismiä pelaamalla saattaa tulla läpi hyviä että pahoja ja tärkeää on että tietää mitä tekee koska ne saattavat jäädä pääsemättä takaisin. Henkiolento saattaa muuttaa muotoaan haluamallaan tavalla eli toisin sanoen saattaa esittäytyä myös kultaisena. Pahat saattaa esittäytyä myös lapsina tai eläiminä. On myös varjosieluja jotka eivät ole koskaan olleet eläviä ja ne ovat yleensä negatiivisia. Negatiivisuus vetävät puolensa negatiivisia sieluja. Riidat, vihat, pelot yms. Lapset ovat myös herkempiä vastoamaan joten he vetävät helpommin sieluja puoleensa niin hyviä että pahoja. Negatiivisistä pääsee eroon kun ei enään pelkää. Jos haluatte päästä niistä eroon niin suosittelen puhdistamista esim. meedion avulla. Mehän olemme kaikki loppujen lopuksi vain energiaa ja jonnekkin se palaa kuoleman jälkeen ehkäpä madon ruoaksi, who knows.

      • Energiaa 2012

        Se jäi vielä pois että on myös poltergeisteja mutta ne ovat itse aiheutettuja. Kun pitää esim. vihaa tai raivoa sisällään niin alitajunta toimii ja saattaa liikutella tavaroita mutta siitäkin pääsee ajattelemalla positiivisia asioita.


    • äöäöäöäöä

      HUI! Luulin että elämä on turvallista:L. Mutta nyt oon itekki alkaa uskoo noihin haamuihin, kun sen kokenutkin. Voiko niille haamuille antaa lättyyn tai jotain, jotta ne ei vainoo:D?

    • lalla4

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

      Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

      Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

      • viveee:33

        Joo toi niin kulunu juttu että ei ees kannata yrittää :D


    • ijijj

      bloody mery kuulemma koettaa viedä silmät

    • strömssö

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

      Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

      Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

    • scaredy

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

      Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

      Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

    • kaikenvaralta

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

      Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

      Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

      En usko noihin, mutten halua ottaa riskiä....

    • yllätys944

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

      Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

      Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

    • paskat housuissa

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

      Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

      Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

      • !!!!

        haista vittu_!


    • Jänishousu22

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

      Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

      Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.

    • pelottaa

      apua kuolen jos en internetissä kirjoita kaverini kaverin kaverin kaverin serkun serkun serkun 9 vuotiaan pikkuserkun tytön keksimää tarinaa

    • n.....

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

      Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

      Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

    • pelkotyttö

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja "Toma sota balcu"

      Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

      Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.

      • Plooaaaplaaaasddf

        Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja "Toma sota balcu"
        Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.
        Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.


      • Paha poikki ja heti!
        Plooaaaplaaaasddf kirjoitti:

        Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja "Toma sota balcu"
        Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.
        Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.

        Jeesuksen Kristuksen nimessä - TÄMÄ KETJU KATKEAA TÄHÄN!


      • ÄlkääUskokoKaikkea
        Paha poikki ja heti! kirjoitti:

        Jeesuksen Kristuksen nimessä - TÄMÄ KETJU KATKEAA TÄHÄN!

        Joo kyllä, sillä vaikuttaa siltä, että kun tota ketjua jatketaan, viestiä eteenpäin, niin siinä lisätään Hirveällä tavalla sen tytön tuskaa, siis tavallaan annetaan sen tapahtua aina uudestaan ja uudestaan, kun se joutuu niin monen muun mieliin.

        Muistakaa, että myös se, mitä tapahtuu mielissämme, se vaikuttaa oikeasti niin pahasti esim. Henkimaailman olennoille, ehkäpä just myös niille kuolleille omaisillemme. Älkää elättäkö enää murhatun tytön kuolemaa, noin kauheita asioita. Ketju POIKKI! Se kaikki vaikuttaa myös noiden nuorten ja lasten elämään, jotka tätä nyt kirjoittavat eteenpäin. Se jää heidän mieliinsä silti sittenkin kummittelemaan, kauheana kauhukertomuksena, kuin koko ajan kelattavaksi, JOS ei tota ketjua laiteta POIKKI!


      • keijukaisprinssi
        ÄlkääUskokoKaikkea kirjoitti:

        Joo kyllä, sillä vaikuttaa siltä, että kun tota ketjua jatketaan, viestiä eteenpäin, niin siinä lisätään Hirveällä tavalla sen tytön tuskaa, siis tavallaan annetaan sen tapahtua aina uudestaan ja uudestaan, kun se joutuu niin monen muun mieliin.

        Muistakaa, että myös se, mitä tapahtuu mielissämme, se vaikuttaa oikeasti niin pahasti esim. Henkimaailman olennoille, ehkäpä just myös niille kuolleille omaisillemme. Älkää elättäkö enää murhatun tytön kuolemaa, noin kauheita asioita. Ketju POIKKI! Se kaikki vaikuttaa myös noiden nuorten ja lasten elämään, jotka tätä nyt kirjoittavat eteenpäin. Se jää heidän mieliinsä silti sittenkin kummittelemaan, kauheana kauhukertomuksena, kuin koko ajan kelattavaksi, JOS ei tota ketjua laiteta POIKKI!

        Tässä olet oikeassa ja saat tästä hyvää karmaa. Saatana on tästä mielissään ja riemuitsee ylimaallisesti.

        Ihmiset, olkaa hyviä ja tehkää hyvää.


    • paskajuttuhei

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

      Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

      Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

      • Bible is true

        Kiitos Isä Jumala kaikkivaltias että olet antanut rakkaalle pojallesi nimen Jeesus, joka on yli kaiken! Myös yli pimeyden henkivaltojen!

        Kiitos Jeesus että sinun nimesi auktoriteetti toimii tänä päivänäkin ja ainoastaan sinä voit vapauttaa meidän sielunvihollisen syntikahleista uskomme kautta Jumalan armosta.

        Näillä nettisivuilla on monta hyvää uskontodistusta miten Jumala on muuttanut ihmisten elämän ja sieltä löytyy myös tietoa mitenkä välit laitetaan kuntoon Jumalan kanssa!
        http://www.muutokseen.fi/


      • Henget ovat hyviä?
        Bible is true kirjoitti:

        Kiitos Isä Jumala kaikkivaltias että olet antanut rakkaalle pojallesi nimen Jeesus, joka on yli kaiken! Myös yli pimeyden henkivaltojen!

        Kiitos Jeesus että sinun nimesi auktoriteetti toimii tänä päivänäkin ja ainoastaan sinä voit vapauttaa meidän sielunvihollisen syntikahleista uskomme kautta Jumalan armosta.

        Näillä nettisivuilla on monta hyvää uskontodistusta miten Jumala on muuttanut ihmisten elämän ja sieltä löytyy myös tietoa mitenkä välit laitetaan kuntoon Jumalan kanssa!
        http://www.muutokseen.fi/

        Itse olisin kyllä saanut tälläisen käsitteen; että henget ovat hyviä eivätkä pahoja.. Esim juuri jos perheestänne on kuollut joku ja hän jää taloon "kummittelemaan" hän saattaa vain näyttää läsnäolonsa jollain tavalla ja huolehtii sekä pitää turvassa kaikkia perheenjäseniä. Ja itse en pidä sanasta henki, että veljestäni tuli henki ja hän pitää minua koko ajan silmällä ja huolehtii meistä.. Parempi on että veljestäni tuli enkeli.


      • MieSeVaan
        Henget ovat hyviä? kirjoitti:

        Itse olisin kyllä saanut tälläisen käsitteen; että henget ovat hyviä eivätkä pahoja.. Esim juuri jos perheestänne on kuollut joku ja hän jää taloon "kummittelemaan" hän saattaa vain näyttää läsnäolonsa jollain tavalla ja huolehtii sekä pitää turvassa kaikkia perheenjäseniä. Ja itse en pidä sanasta henki, että veljestäni tuli henki ja hän pitää minua koko ajan silmällä ja huolehtii meistä.. Parempi on että veljestäni tuli enkeli.

        Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

        Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

        Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan


    • Anpnyymininimini

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

    • kummittelu

      Tämä tarina ei liity psiritismiin tai haamukirjoitukseen mitenkään, mutta tämä on paranormaali tarina joka on totta. Eli mun äitin kaverin talossa kummittelee oikeasti!
      Kun he muuttivat sinne ja yöpyivät ensimmäisen yönsä talossa äitini kaverin lapsi sanoi äidilleen :- Älä hengitä naamalleni.
      Äiti :- En minä naamaasi hengitä. (Hän olo kääntyneenä poispäin lapsensa naamasta)
      Epäilette varmaan miksi tiedän näin hyvin asian. No tiedän koska minulle kerfottiin tämä on totta!

    • joku_randomi1

      Mullekkin on käynyt pienempänä kaikenlaista,kuten ennen kuin uskoin haamuihin mitä lie..näin valkoisia hahmoja olohuoneessa...sitte kun aloin uskoa henkiin jne..räyhähenki alkoi piinaan mua kunnes uskaltauduin sanomaan sille lopeta sen jälkeen ei oo mitää tapahtunut kunnes aloin tuntemaan töllä huoneessani jonkun läsnäolon ja näin mustan hahmon oven takana olevassa nurkassa,se tuijotti minua sieltä,näin "silmiä" huoneeni yhdessä seinässä mutta nekin menivät sitten muutaman kuukauden päästä ohi...sitten meillä oli kopiokone ja olin tulostanut sillä kuvia,yöllä 23-00 aikaan se päivitti ittensä ja satuin nukkumaan silloin olohuoneessa missä se konekkin oli,heräsin siihen ääneen mitä se piti ja katsoin sinne ja se rullapenkki mikä lie alkoi pyöriä samaan aikaan ku se ääni kuului ja olin aivan kauhuissani..kun se loppu huusin äitiä ja iskä laitto sen penkin pöydän alle ja aamulla kun heräsin se penkki oli pois pöydän alta ja se osoitti minuun päin..vain pari mun kamua uskoi sen koska heillekkin on käynyt jtn. paranormaaleja asioita kuten minullekkin esim. hekin olivat nähneet valkoisia hahmoja...kun me vuos sitte muutettiin sielt rivitaloist omakotitaloon,olin yksin kotona ja näin äkkiä jonkun pitkän miehen puun takana ja säikähdin sitä ihan kamalasti..katoin hetken päästä uudestaan koska olin vähän niinkuin shokissa silloin mutta joo kaikkia kiinnosti...niin siel ei ollu ketään ja meän takapihalla on pikkunen metsä,must tuntuu et siel on joku tai jokin katsomassa minua ja se hermostuttaa vähän...ja silloin ku asuin vielä rivitalossa,olin yksin kotona ja pikkusiskoni oli ostanut helium ilmapallon ja se seurasin hyvin hitaasti minua se ilmapallo O.O ja kerran kun olin kaverini kanssa ottanu haasteen kumpi pystyy kuunteleen song of unhealingiä 10 h version ja kun olin kuunnellu sitä n.4 tuntia tuntui että joku piti suhkot kylmää kättään olkapäälläni mutta olin yksin huoneessani ja kaverini oli kokeillut kavereidensa kanssa spiritismiä ja se toimi mutta kun menin hänelle yöksi,kokeilimme sitä mutta se ei toiminu :D en oikein tiedä miksi mutta kuitenkin hänen pikkusiskonsa säikäytti meät koska oville koputettiin ja pimputeltiin ovikelloja mutta ketään ei ollu siel koska hän oli juossut sitä taloa ympäri :D

      • nimetön1(2)

        yöllä* kirjoitusvirhe :DDDD


    • huhu

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

    • A-P-U-A

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

      Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

      Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

    • PelkuriPaska03

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

      Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

      Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

      .

    • SatuSetä123

      Joo lehmätkin osaa lentää. Paljon on satusetiä.

    • ylläripylläri-_-

      niitä kuvia ei taida tulla....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe