NETTIPOKERI ON NIIN RIGGED KUN VOI OLLA!

Pokeriin kyllästyny

EI VOI HÄVITÄ 14 PUTKEEN 80/20 TILANNETTA.. EIKÖ IHMISET VOIS HERÄTÄ JA LOPETTAA PELAAMISEN NOISSA NIIN TAJUAIS NEKIN RAHANKIILTOSILMISSÄ PELATA "REILUA" PELIÄ!!

6

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pokeriin kyllästyny
    • tunkkiruni

Kyllähän se ihan mahdollista on. Sinä et kylläkään ole hävinnyt vaan jauhat paskaa.

• Keskipossa

Jos tarkastelee saittien ansaintalogiikkaa, niin sieltähän se vastaus löytyy. Kyse on raken maksimoinnista. Kun antaa monelle hyvän käden, äksöniä syntyy ja potti kasvaa. Ja vielä kun pelaajat opetetaan maksamaan ohivetotilanteissa, potti kasvaa myös silloin. Kun aina käy tuuri riverillä, niin miksi pelaaja jättäisi maksamatta. Kukaanhan ei pääse tarkastelemaan pokerisoftan ohjelmointikoodia, että onko sinne tällaiset lisätty, mutta vahvasti tuntuu siltä. Onhan saiteilla "riippumattomat" tarkastajat, mutta uskoo ken tahtoo siihen riippumattomuuteen. Itse pelaan nykyään vain livenä.

• Lol

Miten te voitte olla oikeesti noin tyhmiä ja luulette että joku sivusto juonii teitä vastaan? Ihan yhtälailla siellä on tuureja kaikille. Jos omaat jotain vainoharhoja kannattaa ehkä lopettaa pelaaminen tai siirtyä vaikka pienemmille panoksille?

• lifeisrigged....

Vaikka sivusto ois rigged niin mitä sitten?

Niin kauan ku peli on voitollista niin sillä ei ole vittuakaan väliä...

• Miettikääpä tuota

On mahdollista ;) Oma pisin tappioputki 30 tuhatta jakoa tätä ennen 10v voitokasta pokeria taustalla..
      Varianssi on aikamoinen juttu, tuo 30 000 jakoa tarkoittaisi käytännössä ihmiselle joka pelaisi 1h päivässä vaikkapa 1 pöytää kerrallaan, sitä ettei hän voisi 10v voittaa pokerista :)).. Ja jos tämä tuntuu pahalta nin matemaatikot ovat laskeneet että esim: Omahassa on matemaattisesti mahdollista pelata 30v tappiollista peliä JOS olet lievästi voittava pelaaja...

Tosin tämä asia toimii myös toiseen suuntaan, Keskiverto peluri joka juuri ja juuri pärjää nl10:ssä ja pitää br:n hallinnassa vaikka 30binin sääntöä; Saattaa päästä pelaamaan jopa nl1000:tta ennen kun varianssin vaikutus loppuu :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      83
      1601
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1531
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1252
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      827
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      797
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    Aihe