Siisti ja ehjä häkki (ollut hamsterilla). Verkko-osat on metallia ja pohjaosa muovia. Häkissä on kolmea ovea. Hamsterin
häkin varusteet ovat putkia, juoksupyörä, mökki sekä tasoja 4kpl jotka voi sijoitttaa vapaasti, kaikki osat mukana eli tällä pääset hyvin alulle uuden lemmikkisi kanssa.
Mitat 60 X 50X 30. Saa tinkiä tai kysyä kuljetusta
Pohjois-Savo, Etelä-savo ja Etelä-Karjalan alueilla.
Hinta: 30
Yhteystiedot: puh. 0400 631105/Maria iltaisin
O: Häkki
4
325
Vastaukset
- Maisan uusi koti
Niin missä tämä on? Itse olen Turussa, joten ajattelin, että josko jossain meidän ystävien lähellä olisi, sieltä saisin sitte noudettua...
T. Maisa - Hamsterin omistaja
Eläinkaupasta kyseltiin hamsulle uutta häkkiä, tällänen siellä oli ja sanoivat että huono hamsterille, kuulemma hamsteri hyppää alas tuolta ylhäältä tasanteelta. Tekikö sinun hamsteri näin? Miten hamsterille sopi tämä häkki?
Meillä 8 kk kultahamsteri ja uus häkki ois aika jees. - Hirvonen Nadja
Terve.Onkos häkki vielä myynnissä?
- Hemmoo karja
heijistä vhaan mhie oshthaashin tualhaashen häkkhyrän, josh sophii nhii mhie mkshan 70 eurhua!? Khiitokshet jo ethu käthe!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425811Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2175346Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers704542Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564101Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813796SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593199Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062470SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396