Eli mulla on kotona jo vanha 90x50 tehdasvalmisteinen häkki. Siinä oli yksi marsu , jonka sain tuttaviltani, marsu oli 6v ja on jo nyt kuollut. Olen ajatellut ottaa kaksi sileäkarvaista marsua mutta mua kiehtoo myös nykyään muutkin jyrsijät :D Jos ottaisin marsuja niin isontaisin häkkiä niin että ne pääsee semmoseen "aitaukseen" häkin ulkopuolelle. Olen 14 v tyttö ja aikaa mulla olis kyllä olla elukoiden kanssa. Meillä on kotona jo koira mutta ei se tehnyt mitään tolle aikasemmalle marsullekkaan joten on kiltti :) muttta niiin mikä jyrsijä mulle sopisi ? marsuista tiedän eniten mutta muita ehdotuksia voi antaa :)))
Mikä jyrsijä mulle ?
3
91
Vastaukset
- diuudiu
heiii ? :D:D
- Sedä
Voisit kerto myös lisää siitä mitä tahdot eläimesi kanssa puuhailla. Tahdotko katselulemmikin vai seurallisen kaverin? Miten paljon jaksat hoitaa lemmikkiä? Onko sitä mahdollisuus pitää vapaana ja niin edelleen. Häkkiin sopivaa lemmikkiä ei tietenkään kannta hankkia jos se ei sovi omistajaan :)
Jos tuosta häkistä lähtee, niin se voisi sopia esimerkiksi rotille niin, että ostaisit lisäksi korkeamman häkin (esim. ferplast jenny 80x50x80cm) jonka liittäisit tämän nykyisesi päälle. Rotillehan matala kani/marsu-häkki ei pelkiltään sovi, koska ne kiipeilevät paljon. Luovutusikäiset poikaset voi myös mennä pinnojen välistä läpi, mutta häkkejä on aika helppo verkottaa itse.- aloittajaa
No taidan nyt kuitenkin ostaa kaksi marsua :D niistä kuitenkin tiedän eniten kuin muista ja oon aatellu tilata zooplussalta semmosen kakskerroksisen häkin (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1172294- 1301835
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K961168En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉77975HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23955Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932