Mikä jyrsijä mulle ?

diuudiu

Eli mulla on kotona jo vanha 90x50 tehdasvalmisteinen häkki. Siinä oli yksi marsu , jonka sain tuttaviltani, marsu oli 6v ja on jo nyt kuollut. Olen ajatellut ottaa kaksi sileäkarvaista marsua mutta mua kiehtoo myös nykyään muutkin jyrsijät :D Jos ottaisin marsuja niin isontaisin häkkiä niin että ne pääsee semmoseen "aitaukseen" häkin ulkopuolelle. Olen 14 v tyttö ja aikaa mulla olis kyllä olla elukoiden kanssa. Meillä on kotona jo koira mutta ei se tehnyt mitään tolle aikasemmalle marsullekkaan joten on kiltti :) muttta niiin mikä jyrsijä mulle sopisi ? marsuista tiedän eniten mutta muita ehdotuksia voi antaa :)))

3

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diuudiu

heiii ? :D:D

• Sedä

Voisit kerto myös lisää siitä mitä tahdot eläimesi kanssa puuhailla. Tahdotko katselulemmikin vai seurallisen kaverin? Miten paljon jaksat hoitaa lemmikkiä? Onko sitä mahdollisuus pitää vapaana ja niin edelleen. Häkkiin sopivaa lemmikkiä ei tietenkään kannta hankkia jos se ei sovi omistajaan :)

Jos tuosta häkistä lähtee, niin se voisi sopia esimerkiksi rotille niin, että ostaisit lisäksi korkeamman häkin (esim. ferplast jenny 80x50x80cm) jonka liittäisit tämän nykyisesi päälle. Rotillehan matala kani/marsu-häkki ei pelkiltään sovi, koska ne kiipeilevät paljon. Luovutusikäiset poikaset voi myös mennä pinnojen välistä läpi, mutta häkkejä on aika helppo verkottaa itse.

• aloittajaa

No taidan nyt kuitenkin ostaa kaksi marsua :D niistä kuitenkin tiedän eniten kuin muista ja oon aatellu tilata zooplussalta semmosen kakskerroksisen häkin (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      117
      2294
    2. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      130
      1835
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1216
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      96
      1168
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      72
      1060
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      1013
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      77
      975
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      23
      955
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      932
    Aihe