Olisin tekemääsä takajaruille huoltoa. Ajatelin tehdä kyseisen operaation seuraavana viikon loppuna. Eli mitä kannattaa hankia kyseiseen huoltoon kanataako vaihtaa jarrukengät asenussarja tarviiko/kanataako jotain muuta uusia?
6n rupujarut
4
225
Vastaukset
- polo 6n omistaja
Anteeksi otsikon kirjoitus virhe ja muut kirjoitus virheet nopeesti kirjoitin:
- gffgfgf
Hanki korjaamokirja (ellei ole). Kannattaisko avata jarrut ensin, ja katsoa mitä pitää uusia.
- Usein tehty
Rumpu irti eli sokka pois, mutteri rikkoineen pois ja vedetään rumpu ulos . Tietenkin käsijarru pois päältä. Lähtee normaalisti kevyellä naputtelulla mutta jos rumpuun on kulunut "helpeet", saattaa ne pitää kiinni liikaa, jolloin hihnat pitää vapauttaa pultin reijästä sopivasta kohdasta. On huomioitava että rummussa on kiinni laakerit jotka voi tarkistaa samalla. Eikä tietenkään likaa saa päästää niihin. Kengät kestävät yleensä useita satoja tuhansia jos jarrupiirit on kunnossa. Huoltojen yhteydessähän on yleensä tehty takajarrujen puhdistus. Kun rummun irroittaa niin siellähän on mahdottomasti ruostepölyä. Takaisin asennuksessa akseli puhtaaksi, rasvaa siihen sekä laakereihin. Mutteri kiristetään aivan kiinni ja löysätään sitten niin että prikka liikkuu meisselillä työnnettässä ja sovitetaan uusi sokka paikoilleen. Rasvaa kuppiin ja pyörä kiinni!
- Usein tehty
Sorry, tässä mallissahan onkin pyöräpultit kiinni rummussa. Jarrrukengät vapautetaan jarrukilven takana olevasta reijästä pienehköllä meisselillä.
kääntämällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214608Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103264Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403127IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462519Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571113- 791099
- 561082
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966