Lisäsin keittiön avaruutta purkamalla kaapiston yläpuolisen sokkelin. Kuten arvata saattoi, ei sokkelin takana ollutta seinää eikä kattoa oltu viimeistelty sen ihmeemmin vaan seinällä paistoi erinäiset betoniroiskeet. Seinän tasoitus ja maalaus ei ollut kummoinen urakka, mutta nyt olisi murheena vielä katon fiksaus siistiksi.
Keittiön katto on rosketasoitteella ruiskutettu röpelöiseksi ja nyt onkin haasteena, että miten samanlaista jälkeä saisi tuotettua katon puuttuvalle osalle. Eli olisikohan kenelläkään hyviä ideoita katon siistimiseksi? Lähinnä on käynyt mielessä ohentaa tasoitetta ja vetää sitä kattoon jollakin kuviotelalla. Sopivaa telaa ei ole kuitenkaan tullut vielä vastaan.
Kiitokset etukäteen!
JES
Roisketasoitetun katon korjaus
JES7
2
925
Vastaukset 2
- 8
Harjasta rakennetaan "ritsa"
Tällä ritsalla räiskitään löysää tasoitetta kattoon.
toivottavasti kyse ei ole isosta pinnasta, pesusienellä, kuviotelalla, rätillä jne. on kokeiltu...(se vaan ei onnistu) - finstudio.net
Hei!
Ranskalainen Stretch-sisäkatto, onnistuu myös omalla kuvalla painettu kiiltävä/satiini/matta- pintalle.
www.finstudio.net
[email protected]
0468110502
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459