tarjotaan astutukseen chihuhuhuan ja perhoskoiran sekoitus urosta, koiralla ikää kohta 3 vuotta. on perusterve, ollut koti koirana. tulee toimeen lasten ja kissojen kanssa ja yleisesti myös toisten koirien kanssa varsinkin narttujen. vieraisiin ihmisiin suhtautuu aluksi haukkumalla/murisemalla, mutta kun tottuu niin yleisesti on kaikki hyväksynyt. miehiä enemmän "pelkää". ulkona ollessa saattaa "rähistä"toisille koirille, yms mutta kun pääsee haistelemaan niin tahtoisi vain leikkiä : ) ja koirapuistossa aina käyttäytynyt hyvin. luonnetta siis löytyy, mutta loppujen lopuksi leppoisa kaveri ja koskaan ei ole tarvinut pelätä että esim, meidän puolitoista vuotiasta lasta purisi. jos kiinostuit ota yhteyttä! niin voidaan tehdä sopimusta.
sähköposti : [email protected]
TARJOTAAN ASTUTUKSEEN UROS
mira___90
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442