sain onnistumaan ledit vilkkumaan basson tahtiin kyktkemällä ne basson johtoihin jotka lähtee vahvarista mutta ei menny kauaankaa kun toinen ledi nauhoista kärähti onko kellään tietoa millä pystyisin estämään sen että ledi nauhat eivät kärähtäisi... toki se ledi nauha kyl oli kiinasta :D... ideoia olisi mukava kuulla
Ledit vilkkuu basson tahtiin
8
2502
Vastaukset
- jtakstjaösdt
ei kyllä kannata kytkeä led nauhoja basson johtoihin, ei tuu kestään.
Ite ostin vasitut ledkehykset kaiuttimiin, mutta niitä ei saa vilkkumaan. Hienot ne kyllä on. - ajay_
Voit koettaa laittaa etuvastuksen ledinauhan ja johdon väliin. Ohjeita vastuksen mitoittamiseen löytyy varmasti internetistä.
- Typerää touhua!
Eikö se typeryys jo riitä että se älytön basson jumputus kuuluu pari minuuttia ennenkun itse auto saapuu paikalle? Pitääkö siihen saada vielä jotkut lapsellisen typerät valot vilkkumaan??! Ei vittu! Ymmärrättekö lainkaan miten typerältä se basson jumputus kuulostaa kun ne tuning-virvilän pellit vielä resonoi basson takia??!! Miksi niissä autoissa pitää se musiikki ylipäätään huutaa niin vitun kovaa? Ymmärrän että autoja viritetään että ne saadaan kulkemaan paremmin mutta mikä ***vetin itsetarkoitus on niillä bassoilla?? Onko mukavaa ajaa mun tärykalvot sattuu kun poppi soi? Saako niillä bassoilla pissiksiltä piparia kun basarit oikein hakkaa??
- minä86
s**tanan puusilmä....ei se basson ääni nii kauhiasti sisällä soi...desibelejäkää oo kuin reilu 70...jos ei huudata....se vaan kuulostaa paremmalta ku on vähä subbarin tapasta auton peräs
- spurdo1234
Sullon liian pienet subbarit ja vahvarit jos ei valot vilku basson tahtiin1!
- nikmae
tota päin vastoin mun ledivalot kärähti liiasta tehosta kaikki ledien muuntajan komponentit suorastaan räjähti :D
- kyllä jytisee
itelläni on myö valot mitkä välkkyy subin tahtii :D
volume ei tarvii olla ku 12 ni jytisee vieläkii aika hyvi :D 2x12" - skipiduwei
multa tippu peräluukku eilen mulla 2x1000w rms aika cool kun ei oo peräluukkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850