Ledit vilkkuu basson tahtiin

nikmae

sain onnistumaan ledit vilkkumaan basson tahtiin kyktkemällä ne basson johtoihin jotka lähtee vahvarista mutta ei menny kauaankaa kun toinen ledi nauhoista kärähti onko kellään tietoa millä pystyisin estämään sen että ledi nauhat eivät kärähtäisi... toki se ledi nauha kyl oli kiinasta :D... ideoia olisi mukava kuulla

8

2383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jtakstjaösdt

      ei kyllä kannata kytkeä led nauhoja basson johtoihin, ei tuu kestään.

      Ite ostin vasitut ledkehykset kaiuttimiin, mutta niitä ei saa vilkkumaan. Hienot ne kyllä on.

    • ajay_

      Voit koettaa laittaa etuvastuksen ledinauhan ja johdon väliin. Ohjeita vastuksen mitoittamiseen löytyy varmasti internetistä.

    • Typerää touhua!

      Eikö se typeryys jo riitä että se älytön basson jumputus kuuluu pari minuuttia ennenkun itse auto saapuu paikalle? Pitääkö siihen saada vielä jotkut lapsellisen typerät valot vilkkumaan??! Ei vittu! Ymmärrättekö lainkaan miten typerältä se basson jumputus kuulostaa kun ne tuning-virvilän pellit vielä resonoi basson takia??!! Miksi niissä autoissa pitää se musiikki ylipäätään huutaa niin vitun kovaa? Ymmärrän että autoja viritetään että ne saadaan kulkemaan paremmin mutta mikä ***vetin itsetarkoitus on niillä bassoilla?? Onko mukavaa ajaa mun tärykalvot sattuu kun poppi soi? Saako niillä bassoilla pissiksiltä piparia kun basarit oikein hakkaa??

      • minä86

        s**tanan puusilmä....ei se basson ääni nii kauhiasti sisällä soi...desibelejäkää oo kuin reilu 70...jos ei huudata....se vaan kuulostaa paremmalta ku on vähä subbarin tapasta auton peräs


    • spurdo1234

      Sullon liian pienet subbarit ja vahvarit jos ei valot vilku basson tahtiin1!

      • nikmae

        tota päin vastoin mun ledivalot kärähti liiasta tehosta kaikki ledien muuntajan komponentit suorastaan räjähti :D


    • kyllä jytisee

      itelläni on myö valot mitkä välkkyy subin tahtii :D

      volume ei tarvii olla ku 12 ni jytisee vieläkii aika hyvi :D 2x12"

    • skipiduwei

      multa tippu peräluukku eilen mulla 2x1000w rms aika cool kun ei oo peräluukkua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1798
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1502
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1005
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      854
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      738
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      711
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      701
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      686
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe